Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trur kanskje Philip kommer inn igjen. Siden brevet nicklas får i denne episoden lå på bamsen til philip!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur kanskje Philip kommer inn igjen. Siden brevet nicklas får i denne episoden lå på bamsen til philip!

Ja var det ikke noen her som sa at hun nye der er sammen med Philip da? Finner de sikkert tonen der inne da hvis han er tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHA Hun nye jenta er så morsom når hun "røyker"! Har ei venninne som er likedan og det er like gøy hver gang! OMG er ikke kult å røyke så skjønner virkelig ikke hvorfor man later som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg elsker Knut! Han er så søt :biggrin:

Men flere som har lagt merke til at Irmelin beveger seg noe voldsomt når hun snakker? Alt fra armer, nakke, skuldre og tryne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men flere som har lagt merke til at Irmelin beveger seg noe voldsomt når hun snakker? Alt fra armer, nakke, skuldre og tryne?

Syntes har virker altfor "aggresiv" på jentene. Hater sånne gutter selv, og om jeg hadde vært der inne hadde jeg nok holdt meg litt unna han. Og han trur jo alle jente har lyst til å rote med han. Hahaha

Ja, ler av hu hele tiden. Spesielt om jeg setter TVen på "mute":fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja la ekstra merke til det i går! Så ut som hun skulle hoppe ut av skjermen jo.. Meget irriterende:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sang var det Jelani(?) sang akkurat? Ikke envy - one song, men den andre?

HVILKEN sang heter det! "Hvem" er om personer...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVILKEN sang heter det! "Hvem" er om personer...

Sorry da. Her blir man sure, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry da. Her blir man sure, ja! :fnise:

Skjønner henne godt for å være ærlig. "hvem sang", hører du virkelig ikke hvor idiotisk det høres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner henne godt for å være ærlig. "hvem sang", hører du virkelig ikke hvor idiotisk det høres ut?

I vår "dialekt" sier vi "Hvem sang". Sør-øst i Vestfold. Både unge og gamle, arbeidsløse og lærere sier det. Synes ikke du skal plukke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

har Marthe vært med i charterfeber? syns jeg husker henne derfra.

Og var tvillingsøstra hennes med i Fristet også?

(har nettopp begynt å se på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...