Casall Skrevet 7. november 2011 #421 Del Skrevet 7. november 2011 Kan noen få ut Knut? Makan til irriterende fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #422 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg trur kanskje Philip kommer inn igjen. Siden brevet nicklas får i denne episoden lå på bamsen til philip! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 7. november 2011 #423 Del Skrevet 7. november 2011 Håper ikke at han kommer inn igjen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 #424 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg trur kanskje Philip kommer inn igjen. Siden brevet nicklas får i denne episoden lå på bamsen til philip! Ja var det ikke noen her som sa at hun nye der er sammen med Philip da? Finner de sikkert tonen der inne da hvis han er tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #425 Del Skrevet 7. november 2011 15 episoder igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #426 Del Skrevet 8. november 2011 Hvem sang var det Jelani(?) sang akkurat? Ikke envy - one song, men den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #427 Del Skrevet 8. november 2011 HAHAHA Hun nye jenta er så morsom når hun "røyker"! Har ei venninne som er likedan og det er like gøy hver gang! OMG er ikke kult å røyke så skjønner virkelig ikke hvorfor man later som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. november 2011 #428 Del Skrevet 8. november 2011 Bare jeg som synes det er kleint å se på klineleken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #429 Del Skrevet 8. november 2011 Ååå, jeg elsker Knut! Han er så søt Men flere som har lagt merke til at Irmelin beveger seg noe voldsomt når hun snakker? Alt fra armer, nakke, skuldre og tryne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #430 Del Skrevet 8. november 2011 Haha, ja! Lurer på om hu trekker ned.. Ser hvertfall ikke sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #431 Del Skrevet 8. november 2011 Ååå, jeg elsker Knut! Han er så søt Men flere som har lagt merke til at Irmelin beveger seg noe voldsomt når hun snakker? Alt fra armer, nakke, skuldre og tryne? Syntes har virker altfor "aggresiv" på jentene. Hater sånne gutter selv, og om jeg hadde vært der inne hadde jeg nok holdt meg litt unna han. Og han trur jo alle jente har lyst til å rote med han. Hahaha Ja, ler av hu hele tiden. Spesielt om jeg setter TVen på "mute" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #432 Del Skrevet 9. november 2011 bare meg som syns marte er såå stygg?? ser ingenting pent ved henne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 9. november 2011 #433 Del Skrevet 9. november 2011 Hahaha hun nye sitter jo bare å blåser røyken, trekker jo ikke ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 9. november 2011 #434 Del Skrevet 9. november 2011 Ååå, jeg elsker Knut! Han er så søt Men flere som har lagt merke til at Irmelin beveger seg noe voldsomt når hun snakker? Alt fra armer, nakke, skuldre og tryne? Ja la ekstra merke til det i går! Så ut som hun skulle hoppe ut av skjermen jo.. Meget irriterende:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #435 Del Skrevet 9. november 2011 Hvem sang var det Jelani(?) sang akkurat? Ikke envy - one song, men den andre? HVILKEN sang heter det! "Hvem" er om personer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #436 Del Skrevet 9. november 2011 HVILKEN sang heter det! "Hvem" er om personer... Sorry da. Her blir man sure, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #437 Del Skrevet 9. november 2011 Sorry da. Her blir man sure, ja! Skjønner henne godt for å være ærlig. "hvem sang", hører du virkelig ikke hvor idiotisk det høres ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #438 Del Skrevet 9. november 2011 Skjønner henne godt for å være ærlig. "hvem sang", hører du virkelig ikke hvor idiotisk det høres ut? I vår "dialekt" sier vi "Hvem sang". Sør-øst i Vestfold. Både unge og gamle, arbeidsløse og lærere sier det. Synes ikke du skal plukke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #439 Del Skrevet 9. november 2011 bare meg som syns marte er såå stygg?? ser ingenting pent ved henne.. Syns ikke hun er direkte stygg, men ikke pen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #440 Del Skrevet 9. november 2011 har Marthe vært med i charterfeber? syns jeg husker henne derfra. Og var tvillingsøstra hennes med i Fristet også? (har nettopp begynt å se på det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå