AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #381 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg ser vanligvis ikke på reality, jeg har ikke Tv en gang og vil ikke ha TV... Men jeg begynte tilfeldigvis å se på "Fristet" på nett-Tv og det ER meget fengende... Adrian er den mest spennende og impulsivt morsomme personen jeg har sett på Tv/nett-tv noen gang. Han kunne blitt stand-up komiker eller hatt sitt eget talkshow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #382 Del Skrevet 1. november 2011 Nå si at jeg synes Mehek er en dårlig menneskekjenner når hun etter 20 minutter sier at de to nye jentene er sterke kvinner med bein i nesa.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 1. november 2011 #383 Del Skrevet 1. november 2011 Nå si at jeg synes Mehek er en dårlig menneskekjenner når hun etter 20 minutter sier at de to nye jentene er sterke kvinner med bein i nesa.. Det samme tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 1. november 2011 #384 Del Skrevet 1. november 2011 Hvem var Lene igjen?? Var det hun som kom tilbake etter å ha blitt stemt ut tidligere? Hun som klagde så fælt og var sur hele tiden? Ja, hun med de rare øyenbryna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. november 2011 #385 Del Skrevet 1. november 2011 Hvem var Lene igjen?? Var det hun som kom tilbake etter å ha blitt stemt ut tidligere? Hun som klagde så fælt og var sur hele tiden? Hun som så vettskremt ut pga merkelige øyebryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. november 2011 #386 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, hun med de rare øyenbryna.. Haha du kom meg et par min. i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. november 2011 #387 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #388 Del Skrevet 1. november 2011 Fristet er jo mye bedre enn dritt programmer som paradise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 1. november 2011 #389 Del Skrevet 1. november 2011 Fristet er veldig i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #390 Del Skrevet 1. november 2011 Nei nå må Mehek ta og rulle inn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. november 2011 #391 Del Skrevet 1. november 2011 ÅÅå. glemte å skru over. Hva snakket de om som gjorde at han begynte å gråte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #392 Del Skrevet 1. november 2011 Jelani hadde tisset på seg i fylla, og så klikka det for Mehek fordi det svertet henne og hennes rykte, når han utfordret henne på det og i tillegg innrømmet at han har hatt problemer med å holde seg tørr på natta - så dreier hun det plutselig over på at "tenk så flau moren din må være over deg" blablabla... Og dette med moren er tydeligvis et sårt punkt for Jelani. Og når Mehek begynner med at hun er sendt av Gud for å prate ham til fornuft? Altså...... *koko* 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #393 Del Skrevet 1. november 2011 At first I was like: Ååå, ro deg ned da Mehek. Then I was like: YOU GO JELANI. ENDELIG noen som sier henne imot. Haha, hun er tom for ord, finally! But then Jelani started crying, og jeg tenkte faen, der vant hun igjen. Yes, the English is intended. Very confusing I know. Hvertfall når you imagine it in the Bollywood-English. OMG, snakk norsk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #394 Del Skrevet 1. november 2011 Mahek er så sinnsykt irriterende! Bytter mellom engelsk og norsk hele tiden.. Skjønner ikke at de andre der inne ikke har snakka med hu om det! Og den engelsken.... Den er jo så dårlig, at jeg blir flau hver gang hu åpner kjeften. Og at hu klikka nå for at Jelani dreit seg ut, er jo bare helt latterlig! Hu tror virkelig hun er smartere enn alle andre.. Sendt fra Gud ja, den var god! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #395 Del Skrevet 1. november 2011 At first I was like: Ååå, ro deg ned da Mehek. Then I was like: YOU GO JELANI. ENDELIG noen som sier henne imot. Haha, hun er tom for ord, finally! But then Jelani started crying, og jeg tenkte faen, der vant hun igjen. Yes, the English is intended. Very confusing I know. Hvertfall når you imagine it in the Bollywood-English. OMG, snakk norsk. Sett bort fra den barnslige oppførselen hennes, er ikke språket noe hun mener å irritere andre med. Selv forstår jeg godt engelsk, norsk og indisk. Det er ikke så lett å la være å mikse noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #396 Del Skrevet 1. november 2011 Er nok ikke lett og mikse, nei.. Men hvorfor gjøre det? Høres jo helt forbaska teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 1. november 2011 #397 Del Skrevet 1. november 2011 Er nok ikke lett og mikse, nei.. Men hvorfor gjøre det? Høres jo helt forbaska teit ut. Kanskje hun bare sier ting slik de kommer naturlig til henne, uten å tenke på at hun mikser og trikser med språk? Lurer på hvilket språk hun tenker på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #398 Del Skrevet 1. november 2011 Ida, modell in spe? Øhhh....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #399 Del Skrevet 1. november 2011 Hahahah! Jeg får lættis av at Mehek er hysterisk og vil forlate fristet fordi Jelani pisset på seg. "My personal space".. født dramaqueen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 1. november 2011 #400 Del Skrevet 1. november 2011 får seriøst lyst til å slå til mehek!!!! så forbanna blir jeg når jeg ser på henne, prøver å leke smart å prate engelsk indisk engelsk enda verre, herregud!!! irriterende menneske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå