challenger Skrevet 24. november 2011 #581 Del Skrevet 24. november 2011 Åh dette spillet er SÅ planlagt fra starten av!! Har sagt det hele tiden jeg at denne 5'er-klanen kommer til å stå i finalen. Det er så opplagt! Skulle endelig bli kvitt Irmelin og Nicklas, men neiiiida, selvfølgelig kunne det jo ikke bli en finale uten de. Vær så snill å la Adrian vinne da Virkelig INGEN av de andre jeg vil se som vinnere! Drøyt av Tina da! Hadde jeg aldri trudd.. Kan ikke si hun ble så veldig søt akkurat da, men tøft gjort av henne:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 24. november 2011 #582 Del Skrevet 24. november 2011 Tina ble jo dritkul uten hår! Det er som hun selv sa, hun har en ansiktsform som gjør at det funker. I tillegg til en flatterende hodeform, veldig rund og jevn slik som f.eks. Sinnead O'Connor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #583 Del Skrevet 24. november 2011 Åh dette spillet er SÅ planlagt fra starten av!! Har sagt det hele tiden jeg at denne 5'er-klanen kommer til å stå i finalen. Det er så opplagt! Skulle endelig bli kvitt Irmelin og Nicklas, men neiiiida, selvfølgelig kunne det jo ikke bli en finale uten de. Vær så snill å la Adrian vinne da Virkelig INGEN av de andre jeg vil se som vinnere! Drøyt av Tina da! Hadde jeg aldri trudd.. Kan ikke si hun ble så veldig søt akkurat da, men tøft gjort av henne:) Signerer denne. utrolig dust av tv3! GRR! Nei nå må Adrian vinne. Til nød Tina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. november 2011 #584 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan er det opplagt? Kommer jo an på hva deltagerne velger å gjøre det, i form av fristelser osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #585 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan er det opplagt? Kommer jo an på hva deltagerne velger å gjøre det, i form av fristelser osv? Svart ledet rimelig godt helt til panikk-knappen i går. Uavhengig av hvem som trykket på den ble forskjellen mellom svar tog rødt utlignet pga den. Et annet eksempel var hårklippen. Tina hadde jo lengre hår enn Marte, så svart ville jo fått mer penger uansett. Det rettferdige ville vært f eks 5000 for å klippe seg kort, og bonus på 10 000 for å skinne seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 24. november 2011 #586 Del Skrevet 24. november 2011 aaaaaaaaaaaaaaah... jeg fikk seriøst vondt inni meg da Tina skinna seg! hun er jo så vakker! men hun er fortsatt veldig vakker. utrolig tøff jente! hadde det ikke vært for Tina, så hadde det rødet laget aldri vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 25. november 2011 #587 Del Skrevet 25. november 2011 aaaaaaaaaaaaaaah... jeg fikk seriøst vondt inni meg da Tina skinna seg! hun er jo så vakker! men hun er fortsatt veldig vakker. utrolig tøff jente! hadde det ikke vært for Tina, så hadde det rødet laget aldri vunnet. Enig! Hun fikk sanket inn mye penger i siste liten. Så tror jeg også at Adrian burde få litt applaus for å ikke ha dolket laget i ryggen, han som egentlig gir uttrykk for å være en egoist :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 25. november 2011 #588 Del Skrevet 25. november 2011 Herregud, dagens episode var jo bare helt syk! Klarer ikke vente til neste uke! Håpte på Lars M og Adrian, men nå håper jeg Adrian vinner. Jeg tror derimot Tina kanskje vinner hele greiene. Hu er beinhard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #589 Del Skrevet 25. november 2011 aaaaaaaaaaaaaaah... jeg fikk seriøst vondt inni meg da Tina skinna seg! hun er jo så vakker! men hun er fortsatt veldig vakker. utrolig tøff jente! hadde det ikke vært for Tina, så hadde det rødet laget aldri vunnet. 1. Nei! Det er hun ikke. Jeg finner henne verken vakker, sjarmerende eller pen. Hadde glatt tatt alle de andre damene over henne. Kjedelig, tamt ansikt uten utstråling. Hva menn og kvinner finner attraktivt er veldig forskjellig skjønner jeg. 2. Hvilken rolle spiller det om hun var stygg eller vakker? Hadde fått like vondt av hvilken som helst jente som måtte ofre håret sitt. Og til alle dere andre som mener rødt lag har blitt favorisert. Syns dere virkelig det er så rart? De har hatt en helt annen lagmoral enn svart. De har holdt sammen og stått bak laget hele veien. BAre tenk på alle urokråkene som har vært på svart? Lene, preben, jenny, Mehek....uff. En sammenslåing av trivsels og feriedeltagere fra starten med en masse nye deltagere til slutt. Rødt lag er langt mer verdig, helt greit om de blir favorisert. Og noe av konseptet med denne serien er vel faktisk det at det for en gang skyld ikke er de sosialt sterkeste som vinner, og skolegårdmentaliteten de fleste realitydeltagere tar med seg fungerer ikke her i gården. Det som er så flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 25. november 2011 #590 Del Skrevet 25. november 2011 Svart ledet rimelig godt helt til panikk-knappen i går. Uavhengig av hvem som trykket på den ble forskjellen mellom svar tog rødt utlignet pga den. Et annet eksempel var hårklippen. Tina hadde jo lengre hår enn Marte, så svart ville jo fått mer penger uansett. Det rettferdige ville vært f eks 5000 for å klippe seg kort, og bonus på 10 000 for å skinne seg. Syns heller det burde vært Tina og Charlotte siden de har tilnærmet like langt hår. 500 kr pr cm er jo en artig måte å gjøre det på. Men ja, alt er så utrolig planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #591 Del Skrevet 25. november 2011 Er det ingen der inne som har spurt Kahlid enda om det han sa første uka? Han sa jo til laget sitt at han måtte dra hjem før finalen pågrunn av skoleplass, så da hjelper han laget til det. Har alle deltagerne glemt det? Deltagerne har sagt selv at det var enklere der inne for dem som var mest likt. Hadde teamet lyst å få ut en person så fikk den hardere fristelser og div.. Feks, Preben! Han fikk jo alltid en reddning, selvom alle ville ha han ut. Også Adrian for den del, var jo noen som prøvde og få han ut også, men det gikk aldri. Jeg trur Adrian og Kahlid er de som står til sist. Hvis dere har lagt merke til at noen ganger når de snakker til kameraet, så sitter de ett annet sted! Virker som det er rett før finalen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #592 Del Skrevet 25. november 2011 Er det ingen der inne som har spurt Kahlid enda om det han sa første uka? Han sa jo til laget sitt at han måtte dra hjem før finalen pågrunn av skoleplass, så da hjelper han laget til det. Har alle deltagerne glemt det? Deltagerne har sagt selv at det var enklere der inne for dem som var mest likt. Hadde teamet lyst å få ut en person så fikk den hardere fristelser og div.. Feks, Preben! Han fikk jo alltid en reddning, selvom alle ville ha han ut. Også Adrian for den del, var jo noen som prøvde og få han ut også, men det gikk aldri. Jeg trur Adrian og Kahlid er de som står til sist. Hvis dere har lagt merke til at noen ganger når de snakker til kameraet, så sitter de ett annet sted! Virker som det er rett før finalen eller noe. Hva mener du med sitter et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bob-kåre Skrevet 25. november 2011 #593 Del Skrevet 25. november 2011 Herregud, Tina er gal! Enn å klippe av det lange fine håret sitt. Og hu bare lo av det. Hadde det vært meg hadde jeg gråtet i evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #594 Del Skrevet 25. november 2011 Herregud, Tina er gal! Enn å klippe av det lange fine håret sitt. Og hu bare lo av det. Hadde det vært meg hadde jeg gråtet i evigheter. Helt ærlig synes jeg at både Tina og Marte hadde tynt, pistrete hår - hadde ikke ofret meg en kalori å fjerne det. Kristine ser ut som hun har ganske fint, om hun bare ikke hadde ødelagt det med tupering/hårpudder eller hva hun nå gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bob-kåre Skrevet 25. november 2011 #595 Del Skrevet 25. november 2011 Helt ærlig synes jeg at både Tina og Marte hadde tynt, pistrete hår - hadde ikke ofret meg en kalori å fjerne det. Kristine ser ut som hun har ganske fint, om hun bare ikke hadde ødelagt det med tupering/hårpudder eller hva hun nå gjør... At Marte hadde tynt, pistrete hår er jeg enig i. Men jeg har alltid syntes Tina hadde fint hår, selv om det ikke var så tykt. Håret til Kristine synes jeg ser ut som et troll hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #596 Del Skrevet 25. november 2011 At Marte hadde tynt, pistrete hår er jeg enig i. Men jeg har alltid syntes Tina hadde fint hår, selv om det ikke var så tykt. Håret til Kristine synes jeg ser ut som et troll hele tiden. Ja, på grunn av tupering/hårpudder. Bortsett fra det ser håret hennes tykt og glansfullt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 25. november 2011 #597 Del Skrevet 25. november 2011 At Marte hadde tynt, pistrete hår er jeg enig i. Men jeg har alltid syntes Tina hadde fint hår, selv om det ikke var så tykt. Håret til Kristine synes jeg ser ut som et troll hele tiden. helt enig. vet ikke hva hun bruker for å få det til å se ut så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 25. november 2011 #598 Del Skrevet 25. november 2011 http://tinagoesglobal.tumblr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 25. november 2011 #599 Del Skrevet 25. november 2011 Er det ingen der inne som har spurt Kahlid enda om det han sa første uka? Han sa jo til laget sitt at han måtte dra hjem før finalen pågrunn av skoleplass, så da hjelper han laget til det. Har alle deltagerne glemt det? Deltagerne har sagt selv at det var enklere der inne for dem som var mest likt. Hadde teamet lyst å få ut en person så fikk den hardere fristelser og div.. Feks, Preben! Han fikk jo alltid en reddning, selvom alle ville ha han ut. Også Adrian for den del, var jo noen som prøvde og få han ut også, men det gikk aldri. Jeg trur Adrian og Kahlid er de som står til sist. Hvis dere har lagt merke til at noen ganger når de snakker til kameraet, så sitter de ett annet sted! Virker som det er rett før finalen eller noe. Jeg har også lagt merke til dette, men ikke tenkt noe særlig over det. Det kan nok kanskje stemme ja!! Heia Adrian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #600 Del Skrevet 25. november 2011 Noen som vet hvor lang Tina er? Bortsett fra Lars har hun vært lengere enn alle guttene, men mulig de ikke er så lange? Kan hun virkelig være over 185? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå