Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her blir spennende! Trur egentlig ikke Kahlid sier ja.

Noen andre som syntes hu kristine er litt merkelig? Syntes liksom hu bare følger etter Philip og gjør det han måtte ønske. Som i forrige episode som han var dritings og ødela huset til det ene laget, går hu bare etter og gjør det han vil.. Hu virker litt rar liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått med meg; hva er det som gjør at et lag kommer til finalen og det andre ikke? Er det hvor mye penger de har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ta hu derre Kristine! Hun fant jo egentlig flagget, om hun hadde giddet å bruke øynene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg gleder meg til i morgen!

Holdt forresten på å le meg ihjel av Hufsa. Stakkars Adrian. :skratte:

Haha.. Det var sykt bra:D Han ble jo livredd stakkar:p

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Adrian :rodmer:

hahhahaha! jeg dødeeee av latter! stakar Adrian :skratte: men det begynner å bli ganske spennende! gleder meg til episoden idag..

håper virkeeeeeeligggg at rødt lag vinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahhahaha! jeg dødeeee av latter! stakar Adrian :skratte: men det begynner å bli ganske spennende! gleder meg til episoden idag..

håper virkeeeeeeligggg at rødt lag vinner!!

Har du fulgt med tidligere ? Rødt lag ligger 15 000 og en krone under. I tillegg fikk adrian den der fristelsen at han kom direkte til finalen mot å ta 15 000 ekstra fra lagets konto, noe han garantert gjorde. Det betyr at rødt lag må ta igjen 30 001 krone for at det i heletatt skal bli likt. Det som hadde vært gøy var om de faktisk klarte å passere svart lag, for så å bli fortalt av adrians svik :D det hadde blitt tidenes tv underholdning, men til alle dere som håper på rødt lag, glem det. Det skjer ikke. Jeg tviler på at de i heletatt klarer å hente inn de 15 000 de allerede ligger under, og hvertfall ikke klarer de resterende 15 000 adrian tok fra dem, de fortsatt ikke er klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fulgt med tidligere ? Rødt lag ligger 15 000 og en krone under. I tillegg fikk adrian den der fristelsen at han kom direkte til finalen mot å ta 15 000 ekstra fra lagets konto, noe han garantert gjorde. Det betyr at rødt lag må ta igjen 30 001 krone for at det i heletatt skal bli likt. Det som hadde vært gøy var om de faktisk klarte å passere svart lag, for så å bli fortalt av adrians svik :D det hadde blitt tidenes tv underholdning, men til alle dere som håper på rødt lag, glem det. Det skjer ikke. Jeg tviler på at de i heletatt klarer å hente inn de 15 000 de allerede ligger under, og hvertfall ikke klarer de resterende 15 000 adrian tok fra dem, de fortsatt ikke er klar over.

ååå. du har rett! glemte helt fristelsen til Adrian!! vil virkelig ikke se sort lag vinne, men jeg tror jeg må glemme det... men tenk at Adrian ikke gjorde det da? da har de kanskje muligheten til å vinne... Jaja.. vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå. du har rett! glemte helt fristelsen til Adrian!! vil virkelig ikke se sort lag vinne, men jeg tror jeg må glemme det... men tenk at Adrian ikke gjorde det da? da har de kanskje muligheten til å vinne... Jaja.. vi får se

hadde glemt fristelsen hans jeg også:S uff.. digger alle på rødt lag jeg.. utenom kristine, det ser ut som hun har fått elektrisk sjokk. sort lag vinner sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tviler på at han valgte laget :( Han sa jo rett ut at han ikke var noe lagspiller, så jeg er nesten sikker på at han tok den fristelsen. Men hvem vet, han kan jo overraske. Men jeg tror ikke adrian i bunn og grunn tenker på mange andre enn seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Kristine sin blogg Min lenke

Så da Adrian la se til å sove mellom oss, så e og Philip opp på hverandre og holdt på å dø av latter inni oss. For kvelden før vi la oss, så hadde min kjære kosa se litt. Å gjett kem som blei liggende å rulle midt oppi Philip sine hvite sekret - Jo Adrian!!! Hahahaha... PRICELESS natt ass! :)

Æææh, stakkart Adrian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...