Lulu21 Skrevet 17. november 2011 #521 Del Skrevet 17. november 2011 hvorfor ser tvillingene så mye verre ut enn når de var på charterfeber? Syns ikke de så noe bedre ut den gang egentlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #522 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg syns egeenltig de er veldig søte, men alt det ødelagte ihjelbleika håret, litt småharrye klesstilen, og måten å leke dum på, gjør at de ser mindre bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2011 #523 Del Skrevet 17. november 2011 Det var DRØY fristelse til Kristine altså. Det er forskjell på fristelsene de får. Barbere bort øyenbrynene eller gi bort katten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #524 Del Skrevet 17. november 2011 Sykt drøy den fristelsen til Kristine var! Hvem er det som sier ja til noe sånt i det hele tatt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #525 Del Skrevet 17. november 2011 Gleder meg til neste uke! Ser ut som der er mye som skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 17. november 2011 #526 Del Skrevet 17. november 2011 jeg heier på rødt lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriental Skrevet 18. november 2011 #527 Del Skrevet 18. november 2011 Det virker som at rødt lag står sterkest. Har en tendens til å ikke like nye deltagere. Heies vel på rødt her i gården også Håper Adrian eller Tina vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2011 #528 Del Skrevet 18. november 2011 Bare 2 uker igjen til finalen!! Tror også at rødt lag står sterkest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. november 2011 #529 Del Skrevet 18. november 2011 Tina som vinner? Neitakk! Hun sank betydelig etter det umoralske oppdraget med å avsløre Kahlid sin hemmelighet. Jeg synes det var en ganske drøy løgn å komme med "Faren min prøver å drepe meg" eller hva det var hun sa. Hadde jeg kommet med noe slikt på tv hadde det såra min far dypt, med god grunn. Den løgnen kom helt frivillig, og totalt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. november 2011 #530 Del Skrevet 18. november 2011 Tina som vinner? Neitakk! Hun sank betydelig etter det umoralske oppdraget med å avsløre Kahlid sin hemmelighet. Jeg synes det var en ganske drøy løgn å komme med "Faren min prøver å drepe meg" eller hva det var hun sa. Hadde jeg kommet med noe slikt på tv hadde det såra min far dypt, med god grunn. Den løgnen kom helt frivillig, og totalt unødvendig. Helt enig. Hun virker som en real bitch. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. november 2011 #531 Del Skrevet 18. november 2011 Helt enig. Hun virker som en real bitch. *grøss* Men hun spiller spillet, det skal hun ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #532 Del Skrevet 22. november 2011 Er dette den siste uken, altså sendes finalen på torsdag? eller neste torsdag 1 desember? Jeg håper Adrian vinner. Fristet er det eneste TV-programmet jeg har sett på det siste halvåret (unntatt nyheter). Adrian er hovedgrunnen til at jeg ser på, han er så morsom, formulerer seg så kreativt. Håper han får sitt eget TV-show i fremtiden! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. november 2011 #533 Del Skrevet 22. november 2011 Neste torsdag. Holdt på å daue av phillips unnskyldninger på hvorfor han ikke vant tautrekking. Han var nemlig vant til skikkelig militærtau, ille sånne billige rekvisitter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #534 Del Skrevet 22. november 2011 http://www.seher.no/883331/fristet-deltagere-ble-presset-til-aa-gifte-seg-paa-tv Haha, er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. november 2011 #535 Del Skrevet 22. november 2011 Neeei... Det ville jeg ikke se. Faen. Nå ødela du episoden for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2011 #536 Del Skrevet 22. november 2011 De ble jo ikke akkurat presset da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #537 Del Skrevet 22. november 2011 Sorry, men trodde ikke at spoiling var "ulovlig" her? Dessuten, du trengte jo ikke åpne den. Det ligger jo på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 22. november 2011 #538 Del Skrevet 22. november 2011 De ble jo ikke akkurat presset da. Nei, de kunne jo si nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. november 2011 #539 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Sorry, men trodde ikke at spoiling var "ulovlig" her? Dessuten, du trengte jo ikke åpne den. Det ligger jo på nettet. Du er tilgitt Men jeg måtte jo åpne for å se hva det var. Jeg ante ikke om det var et bilde av en av deltagerne, spoiling eller whatever... Endret 22. november 2011 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. november 2011 #540 Del Skrevet 22. november 2011 Nei, de kunne jo si nei Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå