Gå til innhold

Fristet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Khalid og Tina - skikkelige usympatiske mennesker, jeg får bare en skikkelig uggen følelse av dem. Og jeg er all for "spillet" altså, det er bare måten de gjør det på lissom...

Christine - jeg døøøør av den "røykinga" hennes. Trodde man var ferdig med å tøffe seg for andre m/røyk når man var 20+, tydeligvis ikke.

Irmelin - blir litt opphengt i faktene hennes og måten hun snakker på. Jeg ser liksom bare tennene hennes i underkjeven når hun prater...

Ida - Søte, naive Ida med den veldig uflatterende hårsveisen (hva skjer med panneluggen hennes?)

Adrian - Så. Veldig. Overdramatisert. Funker på TV, hadde blitt gal av ham i virkeligheten.

Niklas - Ganske intetsigende.

Tvillingene - Jeg husker litt for godt at de var med i Charterfeber, og hvordan de lurte han stakkars innfødte mannen til å spandere champagne til dem før de stakk.

Trond - Han må jo ha alkoholproblemer? Snakker bare om alkohol og festing, glad han er bartender fordi han kan drikke på jobben, blir så vannvittig full, og ikke minst den skjelvinga? Yikes! Dessuten Trond, i ditt tilfele er det kanskje greit å ikke "være deg sjæl" hele tida, just sayin...

Lars-Kristian og Knut - I like. A lot! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Khalid og Tina - skikkelige usympatiske mennesker, jeg får bare en skikkelig uggen følelse av dem. Og jeg er all for "spillet" altså, det er bare måten de gjør det på lissom...

Christine - jeg døøøør av den "røykinga" hennes. Trodde man var ferdig med å tøffe seg for andre m/røyk når man var 20+, tydeligvis ikke.

Irmelin - blir litt opphengt i faktene hennes og måten hun snakker på. Jeg ser liksom bare tennene hennes i underkjeven når hun prater...

Ida - Søte, naive Ida med den veldig uflatterende hårsveisen (hva skjer med panneluggen hennes?)

Adrian - Så. Veldig. Overdramatisert. Funker på TV, hadde blitt gal av ham i virkeligheten.

Niklas - Ganske intetsigende.

Tvillingene - Jeg husker litt for godt at de var med i Charterfeber, og hvordan de lurte han stakkars innfødte mannen til å spandere champagne til dem før de stakk.

Trond - Han må jo ha alkoholproblemer? Snakker bare om alkohol og festing, glad han er bartender fordi han kan drikke på jobben, blir så vannvittig full, og ikke minst den skjelvinga? Yikes! Dessuten Trond, i ditt tilfele er det kanskje greit å ikke "være deg sjæl" hele tida, just sayin...

Lars-Kristian og Knut - I like. A lot! :fnise:

Det der var temmelig bra oppsummert gitt! Veldig enig i de aller fleste, bortsett fra Nicklas, han fyren der takler jeg bare ikke! Og kansje Knut, liker han men han kan virke litt desperat og høy på seg sjøl til tider..

For meg er det kun en verdig vinner og det er Adrian, digger den fyren der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere igår da Adrian løp bort til han philip elelr hva han heter??? hehehe han sa det er som om å løpe til en morder, folk løper fra en morder, jeg løp til han.

han er fake, men utrolig morsom. jeg liker han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ enig her! Jeg kan ikke slutte å se på munnen til Irmelin når hun snakker, den er så snåål :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg noe sykt over den skjeve munnen til en av tvillingene, Marthe. Når hun prater til kameraet blir jeg helt oppslukt av den og irriterer meg noe sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Marthe er dødsfet jeg. Men så har ikke jeg fulgt med på Charterfeber da. :sjenert:

Hun har virkelig oppfattet alliansen mellom de "gamle" og jeg håååper hun fortsetter det og sender hjem søstra si idag. HEIA DE NYE :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trond: Haha.. dritt fett at dere simulerte at der pulte da.

:klaske: Er det mulig å være så tjukk i hue?

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond irriterer meg noe sykt! Gud, for en fyr.. Håper Kahlid ryker ut snart! Skjønner egentlig ikke hvorfor alle liker han så?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at Marthe ikke turte å velge ut Nicklas når hun hadde sjansen! De gamle vinner jo alt hele tiden der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hadde jo blitt mindre likt om hu hadde valgt Nicklas. Kan jo hende de andre deltagerne har noe å si i finalen - vi veit jo ikke det enda.

Men ja, er ingen som tørr og stemme de ut! Nå håper jeg Kahlid ryker idag. Han irriterer meg egentlig noe sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde når de trykket på knappen?? Huff, gikk glipp av det! Kriiise

Irmelin trykket på knappen. Khalid gikk amok. Holdt fast i Knut. Og sparket i stolpen med panikk knappen etterpå. Funderer meg ikke om Philip tar hevnen og bytter plass med Khalid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hevnen er at de må sende ut hverandre eller noe sånt. Det har noe med deres forhold å gjøre hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...