Gå til innhold

Oppkjøring idag!


KaDust

Anbefalte innlegg

Nå har jeg oppkjøring om 2 timer, og skal møte opp om en time. Noen som vil gi meg litt tips om oppkjøringa? :sjenert:

Er helt nervevrak siden jeg presterte å få øyeinfeksjon for en uke siden. Øyet har nettopp startet å se bra ut igjen, så har ikke fått kjørt i det hele tatt den siste uken, i tillegg var jeg i London i 3 dager hvor jeg kom hjem igår, så jeg er fortsatt på feil side av veien-modus. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til :D

Vær avslappa og trygg, se på veien. Ikke prat så mye, svar kun på spm. Om du blir stresset be om å ta 2 min på en rasteplass. Slipp biler bak deg forbi. Kjør sent inn i rundkjøringer, se opp for enveiskjørte gater. Ikke ta noen forbikjøringer. Husk blinklys, se ofte i speilen(e). Se deg god for i bykjøring, vær varsom på gangfelt. Ikke bli stresset av store trailere. Hold fartsgrensa :)

U can do it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli enig med sensor på forhånd om du vil h*n skal snakke med deg eller bare si det mest nødvendige. Jeg syns småprating roet meg, men noen blir stresset av det.

Lykke til, Ka! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt at jeg kan ha på radio og be om en samtale. Tror jeg skal si at jeg gjerne vil både prate og ha på radio, for da styrer vel tankene unna haukeblikket til sensoren.

Der var det noen dårlige råd, Personlig12. :gjeiper: Man kan jo ikke velge om man er avslappet eller ei, følelsene styrer seg selv. Og å slippe biler forbi er unødvendig med mindre man faktisk kjører under fartsgrensa og bilen bak virker veldig stressa. Jeg kjører nå alltid i fartsgrensa, og forbikjører de som IKKE gjør det. Kjørelærern min har alltid roset meg for det, så.

Ellers takker jeg for resten. Speilene må jeg huske, jeg må se meg godt for (takk gud for at det er regn idag, siden det er kystby jeg har oppkjøring i. ;)), blinklys og sånn sitter automatisk heldigvis, fartsgrensa må jeg jo holde, og trailere har aldri skremt meg. :)

Takk takk!

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. :nigo: Håper inderlig jeg klarer det så jeg bare kan ta bilen etterpå og starte flyttinga, siden jeg overtar leiligheten i morra. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :D

Vær avslappa og trygg, se på veien. Ikke prat så mye, svar kun på spm. Om du blir stresset be om å ta 2 min på en rasteplass. Slipp biler bak deg forbi. Kjør sent inn i rundkjøringer, se opp for enveiskjørte gater. Ikke ta noen forbikjøringer. Husk blinklys, se ofte i speilen(e). Se deg god for i bykjøring, vær varsom på gangfelt. Ikke bli stresset av store trailere. Hold fartsgrensa :)

U can do it!!!

Mener du da å stoppe for å slippe biler forbi? Dette behøver ikke nødvendigvis være en positiv ting å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt at jeg kan ha på radio og be om en samtale. Tror jeg skal si at jeg gjerne vil både prate og ha på radio, for da styrer vel tankene unna haukeblikket til sensoren.

Jeg kan vel ikke vite hva du vet eller ikke vet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du da å stoppe for å slippe biler forbi? Dette behøver ikke nødvendigvis være en positiv ting å gjøre...

Neida, men en blir kanskje fort litt stresset. Mange har ikke respekt for øvelseskjøring, legger seg helt opp i ræva og ligger bak å irriterer. Jeg mente DE bilene. :) Kan ikke stoppe for hver bil nei.

Grattis med lappen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...