Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser


Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Æsj, den forsvinner som vanlig.. :grine:

Helgen har vært fin, deilig å prioritere tid til kjæresten og ikke minst masse kos/tur på voffsen :) Vil ha helg igjen nå!!! :)

Takk er så fornøyde med de :5:

Ja, kjrestekos er såå viktig, er så lett at en glemmer hverandre selv om man er i samme rom. Kjærest måtte jobbe overtid i dag og er ikke kommet hjem ennå :( Savn! Har så lyst å gjøre noe koselig til han kommer hjem, men kommer liksom ikke på noe :) Bare noe lite for å vise at jeg setter pris på han liksom :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Lage favorittmiddagen hans? Lage noe godt til dessert? Legge deg naken på spisebordet med sushi all over? Eier ikke kreativitet :sjenert:

Hvordan møttes du og kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så vanskelig enkelte ganger å gjøre noe koselig.. Han har jo spist på jobb, og er i grunn ikke noe dessert menneske (yey, dobbelt opp til meg) :fnise: Hadde jeg lagt meg naken på spisebordet med sushi all over, hadde vel både han og bikkja bare sett rart på meg og beklaget seg over at sushi ikke faller i smak :fnise:

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, helt ok :)

Sofa, pysj buksa, tskjorten til sambo her nå :) Koooooser meg rett og slett :fnise:

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssssst...Nå er det snart helg!! :tommelopp:

Hvordan gikk det på mandag, fikk du gjort noe hyggelig da samboer kom hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun noen timer til helg :danse:

Nei, ble ikke noe på mandag. Han kom ikke hjem før veeeldig sent, så i det han kom hjem - var jeg på tur til å legge meg. Men tanken var god da! :)

Kom gjerne med tips til noe jeg kan overraske han med i løpet av helga altså (?) :Nikke:

Planer for helgen da, jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger noen tips selv jeg, hadde vært hyggelig å gjort noe ekstra for samboer i helga :Nikke: Han jobber mye, men det største presset på han, for en stund, er over etter denne uka her. Så i går sa han at jeg ikke trengte å tenke på middag og slikt her hjemme, siden jeg har eksamenslesing foran meg. Og etter middag fikk jeg skuldermassasje før jeg satte meg med bøkene. Søtingen! :rodmer:

Planer for helgen? Lesing!!! Det var den helgen... :trist:

Du da, Lampe? Noen planer for helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Snart helg! :hoppe:

Det har vi gledet oss til lenge :fnise:

Jeg er ikke god på kjærestegreier. Men hva med kakao med krem, og en god film? Det hadde jeg likt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut, Ametrin :)

Ble kun avslapping her. Men sambo hadde lest på nett at det skulle være noe meteorstorm mellom kl 21-23 på lørdag.

Så det endte opp med at vi pakka på oss klær og tok med voffsen på et mørkt sted og fikk sett massevis med stjerneskudd. :rodmer:

Gjett hvem som klarte å ønske seg noe hver gnag hun så et stjerneskudd (?) :fnise:

Fikk lest en hel halvtime i går, herremin.. Skjerpings Lampe!!! :nei:

Må virkelig få mer motivasjon…Men det er jo så kjedelig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Åh, det hørtes ut som en romantisk lørdagskveld! :rodmer:

Har noen av ønskene gått i oppfyllelse? Eller kanskje det tar lenger tid.

jeg eier heller ikke motivasjon eller konsentrasjon, fysj :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk, ingen av de som er gått i oppfyllelse ennå dessverre.. Trenger vel litt mer tid, men det SKAL funke :fnise:

På lørdagen fant jeg ut at jeg var lei av være blondine, har jo vært blond sammenhengende i tre år så det var på tide med en oppfriskning. Så jeg fikk ordnet meg og dro på butikken å kjøpte meg hårfarge. Heldigvis har jeg jobbet i parfymeri tidligere og kan det som trengs å vites om hjemmefarge, for hun som stod der og skulle hjelpe meg hadde null peiling. :nei: Skal da ikke sette unge og uvitende jenter som ikke vet opp ned på seg selv der, kunne jo gått riktig galt med håret til noen :fnise: Men uansett.. Håret ble kjempe bra, over all forventning :jepp: Så nå er jeg plutselig brunnette med rødt skjær i :jepp: Deilig med forandring!

Huff, utsetter kvoten min til i morgen jeg, vil ikke lese i dag :(

Skulle jo begynt å pakke ned ting og tang også, men det er så fælt å føle at en lever i en koffert.. Jaja, jeg tar det til helga :jepp:

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Selvfølgelig funker det å ønske seg noe! Si fra når det skjer noe :)

Så bra at hårfargen ble vellykket :tommelsmil: Ble samboern din fornøyd og? Jeg har det motsatt. Har vært mørk blond de siste årene, og i sommer farget jeg det blondt. Kjempefint! Men guuuud så dyrt å vedlikeholde!

Håper lesingen går bedre i morgen :) Selvom det sikkert er like kjedelig da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal holde dere oppdatert :fnise:

Jada, han synes det var kjempe fint :)

Hatt det blond en stud jeg også, og det stemmer nok det ja. Dyrt å vedlikeholde samt at det må gjøres en gang i måneden, så det blir altfor mye tiltak :sukk: Men mørkt hår til mørketider er ikke så verst :)

Leser til helga :sukk: Hva med lesingen din? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring fryder! :jepp: Kunne tenke meg å gjøre noe med fargen selv jeg... Er du naturlig blond? Jeg har ganske lyst hår, så vet ikke om jeg tør å farge det så veldig mørkt :sjenert:

Lese til helga? Nei, nei :fy_fy: Lese minst én time hver dag :pisk::fnise:

Ha en strålende torsdag jenter! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig er jeg vel mørk blond, men har jo ikke hatt den fargen siden jeg engang begynte å farge det :) Jeg føler at jeg er mye mer mystisk av meg med mørkt hår :fnise: Herre, så dumt det høres ut, det er jo bare en farge men.... :fnise: Deilig med forandring hvertfall, anbefales ;)

Baaah, okeeeeeei... Nytt mål for dagen, lese ut kapittel 8 (la meg leve i trua om at jeg er flink, selv om det kun er snakk om kanskje ti sider) :fnise:

Skulle egentlig begynt å tenkt på bursdagsgave/ julegave til sambo også, men arg... kommer jo ikke på noe :sukk: Vil så gjerne gi han noe kjempe fint og noe han har lyst på, men han ønsker seg jo ingenting :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mystifistiske, søte Lampe! :jepp:

Selv har jeg sånn ca mellomblondt hår, men farger det litt lysere. Har forsøkt meg på litt mørkere før, men litt usikker på hva jeg synes. Tror min kjære samboer er veldig fornøyd når jeg har det lyst da :fnise:

Ti sider er jo ikke så aller værst det da. Og mye bedre enn ingen ting :jepp:

Go Lampe, go Lampe...go, go, go Lampe :duskedame::fnise:

Gaver til disse mennene er søren meg ikke lett :riste: Men så koselig det er å gi bort gaver til dem :rodmer: Er det ingenting han har nevnt som han kunne tenke seg, eller noe han trenger kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...