Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser


Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Hei og hopp :)

Jeg er helt ny som bruker, men har lenge sittet å lest gjennom alle mulige tråder.

Og fant nå ut at jeg ville være med :)

Jeg er en jente på 24 år, har verdens beste samboer (ikke alltid selvsagt!) og en liten hund som opptar det meste av dagene.

Jobber fulltid på kontor og studerer ved siden av. Well, that’s me :)

Hmm, vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive i første omgang, men svar hadde ikke vært å forakte :)Ha en fortsatt fin dag :)

Lampeskjermen :)

Endret av Lampeskjermen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var endelig mandagen snart over.. Mandager er rett og slett grusomme..

Men det betyr jo at resten av uken bare kan bli bedre :)

Godt å komme seg hjem fra jobb og til verdens søteste lille firbente venn. og ikke minst sambo som disket opp med middag ;)

Noen som kan forklare meg hvordan jeg får ordnet en ticker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag nærmere helg... Hurra!

Kjenner at dagen har vært lang nok, så det var deilig å komme hjem til den trofaste sofaen :)

Sluttet å røyke for ca tre uker siden, men kjenner røyksuget kommer i tide og utide. Men har bestemt meg, ikke søren om jeg orker å kaste bort mer tid,energi eller penger på det "tullet". Nok er nok.. Må bare huske på alle fordelene med og ikke røyke de gangene kroppen blir rastløs, så går det alltids over. Jeg har jo tross alt overlevd uten i snart en måned :jepp:

Vel, da får en vel begynne på arbeidet hjemme.. Middag må lages og hybel(elefanter) må kastes ut av huset :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye: Jeg er også temmelig ny her. Koselig med nye dagbøker! Lykke til med hybelelefantene. Jeg lar mine være i dag. Støvsugeren tok kvelden forrige uke, og vi har ikke fått somla oss til å kjøpe ny... Vaske er jo også en mulighet, men å la være er en enda bedre mulighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Så koselig at du rotet deg inn hit da :) Alltid gøy med svar.

Kjedelig å bruke penger på så nødvendige ting som en støvsuger.. Tenk så mye gøy en ellers kunne hatt med de pengene.

La være er nok en god mulighet, men når de begynner å krangle om gulvplassen da må man nok bite i det sure eplet :sukk:

Men for en herlig følelse når det er unnagjort, og sofaen er inntatt sammen med kosebuksa, drama på tven og sambo :) Og ikke minst, slippe den dårlige samvittigheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, greit å ta dem før de starter krig på golvet :gjeiper: Du har rett i at det er en god følelse, men du verden, så fort hybelelefantene kommer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant deg! Skal følge med her :)

Gratulerer med røykeslutt! Bra jobba :klappe: Jeg begynte med godtestopp 1 juli, og har ikke rørt det siden. Søtsuget kommer støtt og stadig, men vi klarer å overvinne cravingsene, ikke sant? :jepp:

Sofa og kosebukse er så digg! Kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybel elefantene er borte for denne gang, men når en har en hund i huset så er de nok tilbake på besøk innen torsdag :) Den gode følelsen etter at husarbeidet ble gjort, resulterte i en lang middagslur. Sliten frøken med andre ord :)

Hei Sarah, så koselig da :goodbye:

Takk, enkelte tunge tider. Men ikke søren om jeg gir etter for suget, selv om jeg holder på å gå på veggen enkelte ganger :sukk:

Ikke spist godis siden 1 juli, Wow jeg er imponert! :takke:

Du snakker nå til verdens verste godtegris :fnise:

Kanskje jeg må prøve det som neste utfordring, når man gir opp røyking så erstatter man det med noe annet og i mitt tilfelle er erstattningen godis. Så om jeg ikke har tenkt å se ut som en sprengt julegris til jul, må jeg nok snart slutte å hive innpå med alt jeg kommer over :fnise:

Nå skal jeg ta med meg lillegullet (hunden altså) på en velfortjent kveldstur, så må jeg vel prøve å løsrive sambo fra tven :) Så han ikke glemmer å legge seg og er umulig å vekke i morgen tidlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vel da var det endelig torsdag! :danse:

Første skoledag for dette semesteret starter i dag, alltid like spennende. Motivasjonen er usedvanlig høy med tanke på at hele torsdagen og hele fredagen frem til kl 19.00 går med til skole.

Men får nok bare bite det i meg siden jeg faktisk bare studerer deltid, og er altfor glad i penger til å kunne sitte på skolebenken mandag til fredag :fnise:

Rett etter skolen i dag bærer det av gårde på to visninger på hus, gleder meg som en unge!

Har vært på ett par visninger, men finner liksom alltid noe som ikke er sånn som vi vil.. Så vi må nok bare ta tiden til hjelp og dra på visninger og se litt hva markedet har å tilby :)

Håper bare noe faller i smak til oss begge snart, krysser fingrene.

Æsj skal på sykehuset å operere på mandag, gruer meg! :redd:

Men skal bli greit å få det unna.

Ulempen blir nok at jeg blir sykemeldt ut uken, så jeg kommer jo til å kjede vettet av meg, siden jeg må ta det med ro. Ellers får jeg ha jentefilm maraton :ler: Slår jo aldri feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin skolestart! Alltid spennende det :jepp: Innenfor hvilket område studerer du?

Usj, operasjon. Men filmmaraton høres ut som en glimrende ide! Hvis det i tillegg plasker ned utenfor, og du har inntatt sofaen med tepper og kakao, så høres det riktig så koselig ut ;)

Krysser fingrene for bra visninger !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei :goodbye:

Jada, spennende de første ti minuttene, deretter gørr :P

Studerer innen handel- og service ledelse, veldig allsidig utdannelse.. Hva studerer du? :)

Jepp, håper operasjonen går bra og at det bare er styggvær ute :)

En vellykket visning, la inn bud, så nå er det bare å krysse alt man har :) Det andre paret som var der var tydelig interessert også, så håper vi klarer å skremme de bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp! :hoppendeglad:

Jeg, eller vi er vel rettere sagt, er nå huseiere :):nigo:

Woohoo, så deilig å kunne senke skuldrene litt og slippe å fortsette den uendelige jakten etter bolig.. Det er jaggu mye vanskeligere enn hva man skulle tro. altså å finne noe som faller i smak og som en er fornøyd med :) Regner med at det blir litt oppussing, men en stykk handyman løpende rundt er ikke og forakte ;)

Så da er det bare å begynne å planlegge hvordan en skal innrede, det er jo alltid like moro! :) Jeg gleder meg sånn!!

Nå begynner endelig ting å falle godt på plass i livet føler jeg, og kan ikke beskrive hvor utrolig herlig følelse det er :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med hus! :bolledeig:

Kan tenke meg at det føles beyond herlig å ha kapret drømmemannen, ha en liten krabat, OG eie et hus!

Innrede ja :hjerte: Åh, du kommer til å ha det så gøy fremover! Når flytter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det er helt fantastisk, skjønner ikke hvordan jeg skulle være så heldig..Jeg har jo aldri flaks! :fnise:

Ja, jeg gleder meg som en unge :) rundt 20 okt, tiden går ikke fort nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen,

Har helt glemt å oppdatere, vært så masse som har skjedd på engang.

Forrige mandag var jeg inne på sykehuset og utførte en konisering, det gikk jo veldig bra (men ulempen var alle mens lignende smertene som kom i ettertid). :( Snille kjæresten kom å besøkte/ hentet meg på sykehuset, og syntes såååååå synd på meg

:rodmer: Sjarmisen :rodmer:

Men fikk ligge hjemme å synes synd på meg selv en hel uke da, og på den tiden klarte jeg selvsagt å bli hektet på en gammel sesong av Ungkarskvinnen. :rodme:

I tillegg har jeg vært i møte med banken og megler, for å få signert alle papirer som skal signeres. (Og det er ikke få, for å si det sånn).

Heller ikke lenge igjen til vi tar over nyhuset, kun en måned til, og jeg gleder meg som en unge :):bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se der ja, du er tilbake :)

Så bra at operasjonen gikk bra. Og høres jo ut som du har hatt en grei uke på sofaen ;) Hvilken ungkarskvinne var det?

Grattis med 5 uker som røykfri! Sykt bra :tommelsmil: Føles det ikke friskt og godt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har savnet meg :fnise:

Sofaen var en god og trofast venn ja, det skal være sikker.

Lillegull ble mer som bortskjemt også, fikk massevis av oppmerksomhet hele dagen.

Regner med at han ligger snurt hjemme i buret sitt nå som jeg er tilbake på jobb igjen. :snurt:

Tror det var Jillian hun het,veldig søt jente, med masse ”good looking” menn å velge mellom ;)

:takke: Føles fortsatt nokså uvant, men tenker mindre og mindre på røyken heldigvis, men er jo stolt som en hane når sant skal sies :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...