Gå til innhold

Idol 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker Jenny best, men syns Isak har blitt flinkere med ukene! :)

Skrevet

Synes ikke den Michael Jackson versjonen var sååå ille.

Skrevet

Jeg håper, håper, håper på Jenny og Isak i finalen. Så er det det samme for meg hvem av de som vinner :) Jeg har vært fan av Isak helt siden første audition (og jeg er virkelig ingen fjortis ;))

Vegard synes jeg har vært litt "slapp" i det siste, virker ikke som han er så veldig tent på å bli det neste idolet. Ikke sikkert det stemmer, men jeg synes han bør ryke ut i dag. Flink til å synge, men ikke et idol. Synes jeg...

Skrevet

Vegard synes jeg har vært litt "slapp" i det siste, virker ikke som han er så veldig tent på å bli det neste idolet. Ikke sikkert det stemmer, men jeg synes han bør ryke ut i dag. Flink til å synge, men ikke et idol. Synes jeg...

Syns han har mistet gnisten. Alle sangene har en stil som bare er :Gjesp:

Skrevet

Syns han har mistet gnisten. Alle sangene har en stil som bare er :Gjesp:

Enig. Det er litt sånn "rett før stengetid på lokalpuben"-preg over det han synger.

• Liker 1
Skrevet

Artig hvordan Hank klarer å snike in "smør" i annenhver setning... :fnise:

Jenny og Isak kommer til finalen.

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet

Synes ikke den Michael Jackson versjonen var sååå ille.

Synes han sang utrolig bra i dag!

Skrevet

Synes Jenny har sunget et par bra sanger ikveld! De passer henne, mener jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bikker snart 40, men i kveld ble jeg nesten småforelska i Isak :fnise:

Han naila bare den Dirty Diana-sangen så grundig! Kul kar og spesiell stemme.

Jenny har en unik artistkvalitet som overlever 100 Idol-utstemminger, så hun kjører nok karrieren til topps uansett. Men det er skandale om hun ikke går til finalen.

Vegard har utvilsomt bra stemme, men null artist-faktor. Gjesp. Han bør ryke ut i kveld.

Skrevet

Jeg håper virkelig at Jenny og Isak kommer til finalen og at Vegard sin tid i idol er over....!

Min favoritt er Isak, og jeg er ingen fjortis! Synes har har vokst veldig som artist de siste ukene! HEIA ISAK!

:)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har aldri likt Isak, men idag overrasket han meg. Hans versjon av David Grays "This years love" var helt nyyyydelig. Jenny sang også fantastisk bra idag. Håper hun og Isak går til finalen.

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke på at hun er den beste Idol-deltakeren (bor i utlandet og får ikke fulgt med), men hva har hun å by på som artist? Hun er veldig lite original. Wow, du gjør Radiohead og Beatles? Vi har allerede hatt Margaret Berger. Den eneste sangen jeg har hørt på Youtube er Another one bites the dust, og den var elendig, men som sagt, tviler ikke på at hun har sunget bedre enn de andre. Men quirky og original er hun ikke, dette er 2011 og det er ikke akkurat unikt å like Radiohead. Nå synes jeg Vegard er gørrkjedelig, men har har i det minste vist hva slags artist han ville vært, om det så er en pubsanger. :) Det er vel heller ingen tvil om at Isak ville vært en som appelerte til småpikene. Jenny imponerer meg ikke før hun går ut og sier (helst ikke eksplisitt, da) at hun er den nye PJ Harvey.

• Liker 1
Skrevet

Har for første gang hittil fått sansen for Isak, når han sang Dirty Diana ble jeg veldig positivt overraska! Så nå synes jeg faktisk at 12åringen fortjener en plass i finalen:p

Skrevet

Jeg mener at koret skal gå videre!

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Tror garantert at Jenny vinner hele greia. Og at Vegard går videre i kveld.

Gjest Consensio
Skrevet

Omg, gjeeeeeesp!

Etter å ha sett oppsummeringen så skjønner jeg hvorfor jeg ikke har sett på norsk Idol på flere uker.

Trodde det var idoler de skulle finne jeg.

Alle deltakerne står jo bare rett opp og ned og synger - det gjør man på audition, ikke nå rett før finalen.

Et idol skal være en artist, ikke bare noen som kan synge sånn noenlunde.

Greit, Jenny prøvde iallefall å lage litt show og faktisk te seg som en artist i den første låta hun sang, men det så jo ut som at noen holdt en pistol mot henne og tvang henne til det. Snakk om å se livredd ut da!!

Nei, Idol er noe av det sløveste jeg har sett og hvis ingen plukker disse opp og klarer å gjøre dem til skikkelige artister så vil ingen klare å huske dem om 4 mnd max.

Superstjerne liksom....audition til sangkonkurranse på ungdomsskolenivå var dette

• Liker 2
Skrevet

Nå har ikke jeg sett så mye av Idol, så jeg må bare beklage. Men denne Isak-gutten, hvor gammel er han egentlig?

Skrevet

Nå har ikke jeg sett så mye av Idol, så jeg må bare beklage. Men denne Isak-gutten, hvor gammel er han egentlig?

Det samme lurte jeg på i stad. Har sett en halv episode i dag. Ikke sett noe før dette.. Han ser ut som 12 eller noe sånt...

Gjest badeand1
Skrevet

Det samme lurte jeg på i stad. Har sett en halv episode i dag. Ikke sett noe før dette.. Han ser ut som 12 eller noe sånt...

16 :skratte:

Skrevet

Tror Jenny og Isak går videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...