Gå til innhold

Single kvinner 40 +, hvor ofte onanerer dere?


Gjest fortsatt liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig hvor vanskelig det er å lese, og forstå, overskriften. Halvparten av de som svarer er alt annet enn "single kvinner 40+"

Anonymkode: 1c27e...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig, alt fra flere ganger daglig til bare et par gg i uken. Men så har jeg elsker/kk (yngre), også da.  Jeg er 43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 42 og single onanerte jeg minst en gang om dagen. Nå som jeg er 50 år og i forhold blir det 3-4 ganger i uka.

Anonymkode: cb63b...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎08‎.‎2011 den 18.53, Gjest only me skrev:

Slutte å ha Sex?

Unnskyld at jeg virker frekk, men hvilken verden lever dere i og hvor gamle er dere egentlig?

 

Mennesker stopper ikke å ha sex uansett hvor gamle og hvilke måter de gjør det på:)

TS skrev "slutter" ikke slutter...…

Anonymkode: 30fea...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎28‎.‎08‎.‎2011 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Jeg nærmer meg 40 og er gift, men onanerer opptil 8 ganger i uken likevel, kommer veldig an på. Tror ikke det bare har med singeltilværelse å gjøre. Ikke det at sexlivet er så kjipt her i huset, det er vel mer det at deler av min seksualitet kanskje ikke er så lett å dele. Ser ikke for meg at dette kommer til å endre seg særlig med årene.

Er litt nyskjerrig på hvilke deler av din sexualitet som er vanskelig å dele....

Anonymkode: 30fea...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel tråd som har våknet til live igjen,haha

Er selv 76 og singel på 4 året så klarer meg selv. Blir ofte både 2 og 3 ganger i løpet av en dag og noen ganger bare 1 gang i uken. Er også forskjell på sommer og vinter. Sommeren er mest hektisk for meg, lettkledde flotte fyrer får meg lett fuktig i vagina, finner da fram min elsker kjøpt på kondomeriet og har meg en deilig stund. Til dere som tror at gamle kjerringer ikke har behov for sex : DERE TAR FEIL.

Om BARE en av dere menn hadde tatt mot til dere så skulle jeg vist dere hva oss gamle er i stand til og tappet dere for ALL energi.

Anonymkode: 30fea...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

gammel tråd som har våknet til live igjen,haha

Er selv 76 og singel på 4 året så klarer meg selv. Blir ofte både 2 og 3 ganger i løpet av en dag og noen ganger bare 1 gang i uken. Er også forskjell på sommer og vinter. Sommeren er mest hektisk for meg, lettkledde flotte fyrer får meg lett fuktig i vagina, finner da fram min elsker kjøpt på kondomeriet og har meg en deilig stund. Til dere som tror at gamle kjerringer ikke har behov for sex : DERE TAR FEIL.

Om BARE en av dere menn hadde tatt mot til dere så skulle jeg vist dere hva oss gamle er i stand til og tappet dere for ALL energi.

Anonymkode: 30fea...d00

Jeg har motet som skal til, og er klar any time jeg.  Jeg VET at det er krutt i mange av dere, jeg.  Hvor bor du hen da ?

Anonymkode: d0e80...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...