Gå til innhold

DLF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Jeg tror det hadde vært sunt med dette partiet på Stortinget. De sier ting som ingen andre tør å si, men som må sies.

hva da?

men den ideologiske fanebæreren deres har jeg nok dette å si om:

politisk sett er han nok motivert av et sterkt ønske om å økonomisk sett brekke nakken på de trygdede osv osv

alle trygdede som ikke er enige med han er parasitter og mygg og bendelorm for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Huff, tenk å måtte arbeide for å overleve, det beste hadde vel vært at vi alle slapp.

Et hvert system kan misbrukes. Hvis man fjerner ordningen vil de som trenger den sitte igjen med ingenting. Jeg har ikke noe i mot at finnes en ordning som gir dem som er ute av stand til å arbeide et verdig liv. For dem som virkelig trenger det er ikke trygd noe gode, men en dårlig erstatning for det de har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Sitat fra Gøring:

"The strange part of it all is that I don't feel like a criminal and that if I had been in the United States or South America or any place else, I would probably be a leading figure in one of those countries. I am a capitalist and a cultured gentleman."

http://en.wikiquote....Hermann_Göring

Direktør-Onar er en høyre-ekstrem tjukkas!!

Han er Sosialdarwinist slik alle tilhengere av Ayn Rand er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

alle trygdede som ikke er enige med han er parasitter og mygg og bendelorm for han.

For et bedritent menneskesyn du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

et spørmål til dere dlf,ere(les: høyreekstreme sosialdarwinister):

Forestill deg at du enda ikke er født, og derfor ikke vet hvilke forutsetninger du vil ha i livet, hvilke evner du vil få eller om du vil bli født inn i en rik familie eller fattig familie. Med et slikt utgangspunkt, hva er da riktig fra et rasjonelt egoistisk perspektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...