Gå til innhold

Tråd a la pinlige sykdommer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ekstremt snørrete, nyser hele tiden og er tett i nesen. Bruker 3-4 pakker Kleenex om dagen. Jeg blir derfor tungpustet når jeg spiser og må ete med munnen åpen og ta pesepauser. Jeg har ikke allergi heller. Som har blitt avdekket hittil i alle fall.

Legen mener at det ikke er noe å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skikkelig tlf skrekk!! :grine: Jeg HATER å ringe til folk eller å ta tlf. Jeg klarer kun å snakke med foreldrene mine og bestevenninna mi på tlf. Ingen andre. Jeg hater å bestille legetime osv. Jeg utsetter det så lenge jeg kan og synes det er helt grusomt når jeg hører det begynner å ringe.

Skjønner ikke hvorfor dette skal være så ille, men jeg blir svett bare av å tenke på at jeg MÅ ringe til noen.

Dette er vel kanskje ikke en sykdom, men det er ganske så pinlig.

jeg sliter også mye med oppblåst mage. Ikke noe gøy å se ut som du er gravid akkurat.

Samme her, men det har blitt bedre etter at jeg fikk en sommerjobb der jeg må svare på telefonen når den ringer (kan gå en dag uten at den ringer, altså), og av og til ta korte samtaler selv (av typen: "Hei, det er fra kontoret. Det er kommet noen her som vil prate med deg."). Går aldri til legen eller tannlegen pga. telefonskrekken i kombinasjon med legeskrekk, og får heller ikke bestilt time hos optiker over telefon. :sjenert:

Jeg har også den "obligatoriske" (virker det som) oppblåste magen, og enkelte ganger sliter jeg med rimelig løs mage. Dessuten lukter det alltid fælt når jeg har vært på do.. Flaut!

Greier ikke å tisse (eller annet, for den saks skyld) om jeg vet noen kan høre meg.

Jeg har en samboer som er veldig rotete, og har selv veldig lite overskudd, så leiligheten ser nesten alltid bombet ut. Livredd for at noen skal komme innom (f.eks. utleier) og si de må inn med en gang. (Ikke en sykdom, men..)

Jeg må tenke for å speile andres følelser. Dersom flere personer står i en gruppe og prater, og samtalen er relativt munter, så klistrer jeg på meg et lite smil. Når så temaet plutselig forandrer seg til noe mer alvorlig, så må jeg tenke for å bli alvorlig i ansiktet, og merker selv at jeg blir helt stiv og rar. Kan umulig se særlig smart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skriver om ting som ikke er sykdommer. Det ødelegger tråden i grunn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE utflod ("rikelig" som legen kalte det).

Urinlekkasje etter fødsel, tisser på meg når jeg nyser f.eks.

Deformert kjønnsleppe som vokste feil sammen etter en kosmetisk operasjon.

Magen min er så feit og full av strekkmerker at ingen får se den.

Har så kraftig menstruasjon at jeg må holde meg hjemme når det pågår.

Får lett stinkende bakterievekst i matrester som setter seg fast mellom tennene.

Det lukter ofte vondt av navlen min.

Lider av ekstrem øyetørrhet.

Er besatt av mat, tenker på mat hele tiden. Det eneste jeg har lyst til er egentlig å ligge hjemme og spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pinlige greie er at jeg ofte har lidd av småmark i ræva, kjenner ingen andre som har det, og det er like jævlig hver gang. Og det klør ut av en annen verden. Kan ikke bare hoppe opp og klø meg i ræva liksom..

Jeg har hatt det samme, men ble kvitt det ved å spise hvitløk.

Det er jo veldig smittsomt, kanskje du har noen i nær omgangskrets som har samme problemet, og så driver dere og smitter hverandre ... spis hvitløk hver dag i 14 dager og se om det forsvinner er mitt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det samme, men ble kvitt det ved å spise hvitløk.

Det er jo veldig smittsomt, kanskje du har noen i nær omgangskrets som har samme problemet, og så driver dere og smitter hverandre ... spis hvitløk hver dag i 14 dager og se om det forsvinner er mitt tips :)

Kjære dere med småmark!! det er en liten tablettkur, ala 2 tabletter hos legen så er dere kvitt det :)

Foreldre har lett for og bli smittet av barna, eller de som jobber med barn, dyr og eller har dårlig hånd hygiene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg KLØR!!!!!

På de ytterste kjønnsleppene, litt på hårene på siden og helt inn til "der hvor låret begynner" !!

Det klør så jeg har nesten brannskade hud, den er lyse rød og kjempe sår :(

MÅ komme meg til legen, men har hatt det så travelt i det siste,,

Har konstant hemoroider å, det klør, sprekker, blør og hele pakka til sammen er utrolig frustrerende!!

Blir nok ulltruser på meg fremover, tror ikke jeg tåler de syntetiske :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jeg KLØR!!!!!

På de ytterste kjønnsleppene, litt på hårene på siden og helt inn til "der hvor låret begynner" !!

Det klør så jeg har nesten brannskade hud, den er lyse rød og kjempe sår :(

MÅ komme meg til legen, men har hatt det så travelt i det siste,,

Har konstant hemoroider å, det klør, sprekker, blør og hele pakka til sammen er utrolig frustrerende!!

Blir nok ulltruser på meg fremover, tror ikke jeg tåler de syntetiske :(

Au au! :/

Hva slags vaskemiddel bruker du?

Enkelte typer vaskemidler får meg til å klø noe helt vanvittig, så jeg har gått over til neutral.

Å unngå syntetiske stoffer høres også lurt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, og kan noen ganger "slå meg vrang" ufrivillig, noe som er flaut i nærheten av andre...

Og så går jeg og plukker/biter på meg selv på alskens rare måter, f.eks så biter jeg meg på tunga og inni munnen til jeg jeg blør og føles helt fillete, og dagen etter har jeg et hvitt lag med døde hudceller som jeg må "skrape" vekk (jeg snakker ikke om vanlig bakteriebelegg, men "skorpe").

Prøver å holde munnen min lukket når det pågår som verst :sjenert:

Fingre og negler har jeg nesten gikk opp å stelle med, jeg herper dem hele tiden.

Har sart mage, så har nesten alltid mye luft og magen min føles oppblåst og noen ganger nesten "hoven". Jeg er redd for at noen skal tro jeg er gravid (jeg er ellers ganske spinkel, med små pupper, så det synes godt når magen min står utspent som et trommeskinn...)

Blir ofte dårlig i magen også, er hele tiden nervøs for at jeg skal bli det mens jeg er på feil sted, som f.eks hjemme hos svigerforeldrene, hvor alle lyder på magisk vis blir dobbelt så høye og mulighetene for lufting er små...

Åhhhhhh... sånn mage har jeg å!! det hindrer meg i MYE!! jeg må alltid kontrollere hvor doene er, og kan ikke dra langt unna hoteller osv på ferie, og spise.. må komme meg hjem i en fei :(

Det værste er folk som kun har en do, og den er like ved stua hvor de andre sitter osv!!

Det gjør meg heeeeeelt panisk til tider :( FØLER MED DEG...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au! :/

Hva slags vaskemiddel bruker du?

Enkelte typer vaskemidler får meg til å klø noe helt vanvittig, så jeg har gått over til neutral.

Å unngå syntetiske stoffer høres også lurt ut.

Takk for tipset, brukte det før.. må nok prøve igjen!!

Det kommer litt relatert til stress, OG når det er klamt vær ute :(

Blir ikke bedre av at jeg løper en time om dagen... OG TRENINGSBUKSER ER KLAMT!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abcesser i bikinilinjeområdet. Det blir store byller fylt med væske. Ser ut som store kviser. Og det gjør kjempe vondt. Får det ca. 1 gang pr mnd.

Samme her. Mine kan variere i størrelse og er ikke kjempevonde, men heller ikke gode. Når byllen blir borte, etterlater den seg et misfarget arr.. Bikiniområdet mitt ser ikke ut :( Nå kan jeg snart ikke skjule det med bikinitrusa heller. Forferdelig hudsykdom! Heter hidradenitis suppurativa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe sykdom da, men jeg har hår rundt brystvortene (ja jeg er jente). Det er ikke så mye, men nok til at jeg må nappe de ut regelmessig... :<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

-sliter med forstoppelse, særlig om jeg er på besøk, ny plass, er jeg der 4-5 dager har jeg ikke avføring, men med engang jeg kommer meg hjem, så kommer alt xD

- heldige meg fikk kjønnsvorter fra min første kjæreste -.- det er IKKE kult, å særlig ikke når vi brukte kondom -.-

-allergisk mot mygg/knott, jeg hovner helt utrolig mye opp. -.-

- Får jeg antibiotika for noe, så får jeg sopp i underlivet, bruker jeg Canesten så får jeg UVI, så det er en veldig ond sirkel, så nå drikker jeg epleeddik med engang jeg mistenker sopp/uvi xD

- Liktorn på hælene (eller som man kan si innvendte vorter? o_O)så INGEN får lov å ta på føttene mine, siden jeg skjemmes over dem xD

- sliter med tørr hodebunn, har prøvd all slags mulige shampooer, både med og uten parfyme, men akk og ve, jeg klør like mye fordet (å nei jeg har IKKE lus :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms_kwang

Det er ikke noe sykdom da, men jeg har hår rundt brystvortene (ja jeg er jente). Det er ikke så mye, men nok til at jeg må nappe de ut regelmessig... :<

Det har jeg også :ler:

men det er helt normal, jeg klarer meg med de små tynne hårene, men de som ser ut som veldig tykke kjønnshår de liker jeg ikke xD da blir det napping!

sjekker meg i speilet hver kveld om jeg har fått ett nytt o_o

husker en gang er sikker på at det håret var 1 CM langt, var veldig flaut når daværende kjæreste kommenterte det -.- (var ikke klar over det selv xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Tørr hodebunn, har du prøvd Fungoral? Den bruker jeg

den har jeg ikke prøvd, men verdt å prøves! :D

*takker og bukker* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ETT svart hår som alltid dukker opp ved venstre brystvorte :gjeiper: . Napper det vekk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg svetter i skrittet. Så mye at jeg virkelig føler meg våt. Ikke når jeg blir stressa, men når det blir varmt.

- Jeg har generalisert angst og bekymrer meg for de merkeligste ting.

- Jeg har rastløse bein og må stå opp om nettene for å gå.

- Jeg får ekstremdiare når jeg er nervøs for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ETT hår som blir langt på haken. Veldig irriterende, men det er jo bare å passe på å bruke pinsett.

Jeg rødmer heeele tiden. Grusomt, spesielt siden jeg jobber i et serviceyrke og møter mange mennesker i jobben min.

Jeg har en føflekk ved siden av brystvorten. Og en på hver rumpeball, ser nesten ut som øyne. Uaæh!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...