Gå til innhold

Tråd a la pinlige sykdommer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maneater?

Det kan jeg også gjøre. Er kobla til angsten min, men skjønner ikke alltid hvorfor jeg reagerer sånn likevel. Hadde første skoledag i går, og satt med gråten i halsen store deler av dagen. Under oppropet var det like før panikken tok meg, så hvis jeg hadde vært nødt til å si noe mer enn "ja", så hadde det nok endt i hyperventilering og hikstgråt...

Jævlig ekkelt, men heldigvis er det lov til å være sjenert første skoledag, og i dag gikk det en god del bedre.

Er så vanskelig og vite hvordan jeg skal takle det når jeg ikke vet årsaken til hvorfor det er sånn..

Det er virkelig pinlig for min del, får det kan omså være når vi er med familien bare, eller om jeg er på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, og kan noen ganger "slå meg vrang" ufrivillig, noe som er flaut i nærheten av andre...

Og så går jeg og plukker/biter på meg selv på alskens rare måter, f.eks så biter jeg meg på tunga og inni munnen til jeg jeg blør og føles helt fillete, og dagen etter har jeg et hvitt lag med døde hudceller som jeg må "skrape" vekk (jeg snakker ikke om vanlig bakteriebelegg, men "skorpe").

Prøver å holde munnen min lukket når det pågår som verst :sjenert:

Fingre og negler har jeg nesten gikk opp å stelle med, jeg herper dem hele tiden.

Har sart mage, så har nesten alltid mye luft og magen min føles oppblåst og noen ganger nesten "hoven". Jeg er redd for at noen skal tro jeg er gravid (jeg er ellers ganske spinkel, med små pupper, så det synes godt når magen min står utspent som et trommeskinn...)

Blir ofte dårlig i magen også, er hele tiden nervøs for at jeg skal bli det mens jeg er på feil sted, som f.eks hjemme hos svigerforeldrene, hvor alle lyder på magisk vis blir dobbelt så høye og mulighetene for lufting er små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her enten for å lese om pinlige sykdommer, eller opplyse om våre egne. Så SLUTT Å SPORE AV med å jabbe om hvem som skriver mest feil her inne, for det er i så fall mange millioner innlegg å henge seg opp i.

Min pinlige greie er at jeg ofte har lidd av småmark i ræva, kjenner ingen andre som har det, og det er like jævlig hver gang. Og det klør ut av en annen verden. Kan ikke bare hoppe opp og klø meg i ræva liksom..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så går jeg og plukker/biter på meg selv på alskens rare måter, f.eks så biter jeg meg på tunga og inni munnen til jeg jeg blør og føles helt fillete, og dagen etter har jeg et hvitt lag med døde hudceller som jeg må "skrape" vekk (jeg snakker ikke om vanlig bakteriebelegg, men "skorpe").

Det gjør jeg også! Trodde jeg så og si var den eneste i hele verden som drev med dette :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..

Jeg har lekket litt urin helt siden barneskolen, og begynte i den nette alder av 21 og kjøpe tena (gøy)

Jeg har en mage som klikker for alskens dritt (heh- dårlig ordvalg)

Jeg har prikkete hud på armer og ben, som folk hele tiden må påpeke.. Ser ut som små kviser liksom, kaller dem bare for prikkene mine.. Flere i min familie har dem.

Jeg hadde i 7 klasse vorter i begge hendene, over alt. Fryktelig ekkelt, og veldig redd for nye utbrudd. Da jeg traff min kjære hadde han hatt nøyaktig det samme da han var mindre.

Før jeg visste det, kalte jeg ham et vortesvin for morsomt - noe som ikke ble godt mottatt, jeg ble dritflau kan du si- da jeg fant ut det med vortene- selvom jeg hadde opplevd det selv! Hahahahahhahaahha

Jeg svetter og i trusa, kombinert med urinrørsproblematikken min gjør det at jeg ofte føler meg skitten, veldig skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese utflod. I tillegg er utfloden min så sterk iblant at mine svarte truser får røde flekker etter vask fordi utfloden har vært så sterk at den har farget trusen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese utflod. I tillegg er utfloden min så sterk iblant at mine svarte truser får røde flekker etter vask fordi utfloden har vært så sterk at den har farget trusen.

Cottage cheese-utfloden min fikk jeg bukt med ved å bruke Canesten!

Har lenge lurt på hvorfor sorte truser fikk røde flekker, har ikke tenkt på at det kunne være utfloden! Jaja, da vet jeg det, så slipper jeg å gå å være bekymret for at noen farger dem :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker av som anonym på denne.. :sjenert:

Jeg sliter med ørevoks, og akkurat nå har jeg fått en vokspropp i øret som jeg trolig må gå til legen for å få ut. Så og si døv på det ene øret, slitsomt og irriterende. Føler meg litt ekkel pga det.

Er noen ganger skikkelig oppblåst, og hvis jeg ikke promper, lager magen min høøøye lyder. Morsomt når jeg sitter på lesesalen.

Jeg har mørk hårvekst under haken som jeg må fjerne jevnlig, har ikke råd til laser enda. Mamma har også det, så det har jeg arvet. Hurra! Damer med sjegg, kanskje jeg kan bli freak på sirkus :ler: (kanskje PCOS altså, men vet ikke enda).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese utflod. I tillegg er utfloden min så sterk iblant at mine svarte truser får røde flekker etter vask fordi utfloden har vært så sterk at den har farget trusen.

Eller bleket dem?? Det har skjedd med noen av de sorte trusene mine også, men det er ikke noe galt med utfloden min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her enten for å lese om pinlige sykdommer, eller opplyse om våre egne. Så SLUTT Å SPORE AV med å jabbe om hvem som skriver mest feil her inne, for det er i så fall mange millioner innlegg å henge seg opp i.

Min pinlige greie er at jeg ofte har lidd av småmark i ræva, kjenner ingen andre som har det, og det er like jævlig hver gang. Og det klør ut av en annen verden. Kan ikke bare hoppe opp og klø meg i ræva liksom..

Hvorfor går du rundt med de?? :sjokkert: Er ikke det bare å gå til legen å få en kur??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i 7 klasse vorter i begge hendene, over alt. Fryktelig ekkelt, og veldig redd for nye utbrudd.

Jeg hadde også vorter på hendene på den alderen (tidlig ungdomsskole), er det en vanlig greie kanskje? Kombinert med eksemen var det fryktelig flaut, jeg gledet meg til høsten kom så jeg kunne gå med hansker :sjenert: Heldigvis forsvant de da jeg ble eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også vorter på hendene på den alderen (tidlig ungdomsskole), er det en vanlig greie kanskje? Kombinert med eksemen var det fryktelig flaut, jeg gledet meg til høsten kom så jeg kunne gå med hansker :sjenert: Heldigvis forsvant de da jeg ble eldre.

Jeg vet ikke. Hadde aldri hørt om andre før sambo fortalte at han hadde hatt samme problemet.. Etter at jeg kalte ham vortesvin.. Uffda:/ også nå vet jeg om deg da.

Det var ikke bare et par vorter, det var sånn 20 på hver hånd:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også vorter på hendene på den alderen (tidlig ungdomsskole), er det en vanlig greie kanskje? Kombinert med eksemen var det fryktelig flaut, jeg gledet meg til høsten kom så jeg kunne gå med hansker :sjenert: Heldigvis forsvant de da jeg ble eldre.

Det er jo ganske normalt å ha vorter som barn. Immunforsvaret er ikke fullt utviklet osv. Du kan jo lese mer her, om vorter hos barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet også med mange vorter på hendene når jeg gikk på barneskolen. Det var flaut det. Jeg var ikke den første til å bli holdt i hendene under lek for å si det sånn.

Jeg har hatt så mye og store hemoroider at hudfoldene er igjen og de må i såifall skjæres bort. Det er to års ventetid på operasjon og de syr ikke igjen, det må gro av seg selv. Jeg får vondt av bare tanken!

Jeg også svetter i lysken så trusa blir våt av svette, ikke gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utlagt tarm, men synes ikke det er så pinlig akkurat. Føler meg hverken ekkel eller usexy. Etter å ha lest denne tråden ser jeg at jeg er heldig som har et godt forhold til min egen kropp.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mange ,svetting f.eks. Så ille at jeg blir gjennomvåt til tider.Har vel flere underbukser enn de fleste

Irritabel tarm og mye luft.Ikke lett å gjemme seg og "slippe vårlufta ut" når en måtte ha behov.Ikke gøy å dra på besøk ,på restauranter osv.

Synlige små blodårer på armer og i ansiktet ,disse blir når jeg blir varm,knall røde og folk stirrer + spør spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Er gravid-inkontinent. Tisser på meg hver gang jeg hoster eller når jeg kaster opp (noe som er flott, siden jeg fortsatt sliter masse med kvalmen...)

Det begynte når jeg var ca 8 uker på vei, og blir bare verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du rundt med de?? :sjokkert: Er ikke det bare å gå til legen å få en kur??

Det er bare å stikke innom apoteket og få en kur for det. Men det hjelper ikke når det begynner å klø en kveld, så hele kvelden, så hele jævla natta, det er til å dø av. Neste morgen står jeg parat foran apoteket og piler inn i det de har åpna dørene. Og selv etter det så klør det et par dager. Skjønner ikke hvor jeg får det fra, er superhygenisk og forsiktig. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig tlf skrekk!! :grine: Jeg HATER å ringe til folk eller å ta tlf. Jeg klarer kun å snakke med foreldrene mine og bestevenninna mi på tlf. Ingen andre. Jeg hater å bestille legetime osv. Jeg utsetter det så lenge jeg kan og synes det er helt grusomt når jeg hører det begynner å ringe.

Skjønner ikke hvorfor dette skal være så ille, men jeg blir svett bare av å tenke på at jeg MÅ ringe til noen.

Dette er vel kanskje ikke en sykdom, men det er ganske så pinlig.

jeg sliter også mye med oppblåst mage. Ikke noe gøy å se ut som du er gravid akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...