teatimee Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Lørdag er det "S-fest" her, og jeg vet dere kan hjelpe meg med å komme på hva jeg kan kle meg ut som. Så bare fyr løs med ideer ?
Agathe Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 snøhvit sigøyner sjiraff sjørøver sjakkbrikke sommerfugl 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Sigøyner Sopp Syklist Svenske Svane Shakira Eneste orda jeg kom på på S foreløpig
skuggfaks Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 sædcelle. haha. Sjømann, Spøkelse, Sild, Sokk... ?
Meadow Skrevet 16. august 2011 #8 Skrevet 16. august 2011 Moro (kaptein) Sabeltann Snekker Snømann Støvsugerselger Søppeltømmer Supermann/Spiderman(kanskje litt kjedelig) Sykepleier Satan Stripper Strandløve Sexslave (hehe) Statsminister Seiler
Purple Toxic88 Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 sjørøver, superwoman, solsikke, spiderman, superman.. skal gruble litt til, kommer sikkert på mer
Gjest Blondie65 Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Sadist Safir Sag Sant Sau Saxofon Såkorn Seg selv Sei Sel Sett (sammen med en annen, to stk i et sett) Sex Sigar Sikh Siste (dekket av bokstaven å som er sist i alfabetet, eller tallet 9 som er siste tall - etc) Siv (strå) Sol Soss Sove Supermann/dame Suppe Suss Sutt SUV Syfilis Syk Syv Sædcelle Søtnos Osv
Gjest MorAase Skrevet 16. august 2011 #11 Skrevet 16. august 2011 Stalin Saddam Sjakalen (Terroristen) Sara Palmer Sputnik 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #15 Skrevet 16. august 2011 Statist Slut (i gråsonen) Sjimpanse Sverdsluker Sturla Berg Johansen Staffeli Slask Soper Snegle Samurai Sussebass Selger Sinnataggen Stjerne (popstjerne (e.l.) eller en slik som svever ute i "det store intet") Sivilingeniør Sol Stork Sølv Sukker Skrikerunge Stomperud Sel Soss Sanger Saltstang Sitron Stankelbein Summetone (Kle deg ut som telefonrør, og si "mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!" inn i øret på folk hele kvelden) Sinke Subaru Sikh Sei
Mynona Skrevet 16. august 2011 #16 Skrevet 16. august 2011 Summetone (Kle deg ut som telefonrør, og si "mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!" inn i øret på folk hele kvelden)
Marikke Skrevet 18. august 2011 #20 Skrevet 18. august 2011 Søppel! Jeg så dette kostymet på et karneval en gang, og syntes det var kjempestilig! Ei jente hadde tatt på seg en svart søppelsekk og festet diverse "søppel" på den. (Ikke grisete søppel, selvfølgelig, men krøllete kvitteringer, bruskorker etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå