Gå til innhold

Zsa Zha (94) ønsker å bli mamma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2011/08/16/kjendis/zsa_zsa_gabor/frdrik_prinz_von_anhalt/surrogatmor/eggdonor/17693539/

Zsa Zha og ektemannen ønsker av hele sitt hjerte å bli foreldre til et nydelig lite barn igjen. Sæd har de, mangler bare eggdonor og surrogatmor. Men det finner de sikkert, for de har vel nok av penger å betale med.

Er det ikke rørende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er berre egoistisk. Ho vil jo ikkje under nokon omstende kunne ta seg av ein unge, og ho vil døy frå ungen når ungen er svært ung.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Rørende og rørende fru Blom, de rører mye her syns jeg.

:skratte:

Bra sagt!

Totalt hjernedødt å få unger når man kanskje ikke engang overlever den tida en graviditet varer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende er det nok sikkert. Men likevel ganske så egoistisk, hun kan jo dø når som helst med tanke på hennes alder. Og så vurderer hun å sette et barn til verden som det er stor risiko for at hun aldri engang får sett :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanette

Rørende er det nok sikkert. Men likevel ganske så egoistisk, hun kan jo dø når som helst med tanke på hennes alder. Og så vurderer hun å sette et barn til verden som det er stor risiko for at hun aldri engang får sett :filer:

Helt enig, hva er vitsen hvis hun ikke engang får sett ungen? Og hva med ungen, hvor skal ungen bo? Fosterhjem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hva er vitsen hvis hun ikke engang får sett ungen?

Hun har vel ikke akkurat noen logisk forklaring, det skyldes vel heller morsinstinkter som er en smule på overtid...Jeg tror faktisk hun ikke tenker i det hele tatt, og jeg håper en eller annen lege er fornuftig nok til å snakke henne fra valget.

Og hva med ungen, hvor skal ungen bo? Fosterhjem??

I praksis blir vel barnet et adoptivbarn når foreldrene dør, noe som ikke akkurat er veldig lang tid til. I det minste vil jo barnet bli født i en forholdvis ressurssterk familie som har ressursene til å lete etter passende adoptivforeldre om ikke yngre medlemmer av familien tar barnet til seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Helt enig, hva er vitsen hvis hun ikke engang får sett ungen? Og hva med ungen, hvor skal ungen bo? Fosterhjem??

Mannen hennes er i 60-åra, han tar seg vel av det så lenge han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, hva er vitsen hvis hun ikke engang får sett ungen? Og hva med ungen, hvor skal ungen bo? Fosterhjem??

Den kan jo bo hos sin 60 år eldre søster?

Eller kanskje søsteren har barn som vil oppdra onkel/tante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller viktigste er vel at barnet er ønsket og etterlengtet. Ektemannen (far til kommende barn) er jo 68. Kalkulerer man med at far holder seg levende til han er omlag 80 er jo ungen 22 og må vel da kunne regnes som stor og selvstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame på 94 år kan da virkelig ikke drive å få barn, det er det dummeste jeg har hørt noengang..

Stakkars unge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller viktigste er vel at barnet er ønsket og etterlengtet. Ektemannen (far til kommende barn) er jo 68. Kalkulerer man med at far holder seg levende til han er omlag 80 er jo ungen 22 og må vel da kunne regnes som stor og selvstendig.

Hvis han er 68 er det 12 år til han er 80 ;)

... og så går det vel fort ett år før barnet blir født, da er barnet 11 når han er 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er 68 er det 12 år til han er 80 ;)

... og så går det vel fort ett år før barnet blir født, da er barnet 11 når han er 80.

Ooops, en liten regnefeil. :fnise: Men de kan jo gamble på at han blir 90, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller viktigste er vel at barnet er ønsket og etterlengtet. Ektemannen (far til kommende barn) er jo 68. Kalkulerer man med at far holder seg levende til han er omlag 80 er jo ungen 22 og må vel da kunne regnes som stor og selvstendig.

Ungen er 12, ikke 22. Barnet vil ikke være selvstendig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

http://www.kjendis.no/2011/08/16/kjendis/zsa_zsa_gabor/frdrik_prinz_von_anhalt/surrogatmor/eggdonor/17693539/

Zsa Zha og ektemannen ønsker av hele sitt hjerte å bli foreldre til et nydelig lite barn igjen. Sæd har de, mangler bare eggdonor og surrogatmor. Men det finner de sikkert, for de har vel nok av penger å betale med.

Er det ikke rørende?

Rørende? Det er så kvalmt at jeg må kontrollere meg selv for ikke å spy når jeg tenker på det. Altså. Ungen min sine oldeforeldre er rundt 70 år. Disse her er ca. 90. Også vil de bli foreldre? Det fungerer bare ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...