Gå til innhold

Hva er din høyde, vekt og klesstørrelse?


-milla j-

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Store silikon da kanskje???

Tenkte jeg ville få det spørsmålet. Ja har silikon, men ikke sånn Pamela Anderson pupper. Må helst ha stramme topper i stretch. Hvis ikke blir det ofte litt for trangt, men må ikke ha vide/oversized topper eller i gensere i stretch da. Da har jeg nok plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 170 høy og veier 61 kg. I klær bruker jeg som regel M, men kan noen ganger passe en S å. Bruker 38 i truser og 75b i bh str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 172cm høy, veier 62,5 kg og bruker i klesskapet har jeg alt fra xs til m i topper, bukser har jeg fra str 36 til 40 og kjoler alt fra s til l. Jeg har gitt opp standardstørrelser, må prøve alt. På cubus bruker jeg s i topper, men ingen andre steder. Forvirra? Jeg? Oh yeah :Nikke:

PS: I sko bruker jeg fra 38 til 40, men bestilte akkurat på ebay i str 7 og fant ut at jeg må ha size 9 som tilsvarer 43 :eeeh:

Str 9 i dame tilsvarer bare 40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 cm høy. Veier mellom 56-58 kg. Varierer hele tiden... Mest 57 kg tror jeg. Bruker str. 36/38 (27-28), s-m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm høy, 53 kilo: bruker xs - s i topper og 34 i bukser, 25-26 i jeans(varierer fra modell til modell).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut til å være gjengs over det hele, dette med størrelser. Jeg skal ihvertfall slutte å irritere meg over at jeg må opp en størrelse når jeg har funnet et plagg i en størrelse jeg TROR passer men som er for lite. Det er jo bare til irritasjon! En venninne av meg som er generelt XS måtte ha XL i en joggedress fra en ungdomsbutikk. Det er jo helt idiotisk. :kjefte:

Min nye str 38 bluse fra Gina Tricot var like stor som den jeg kjøpte som var i str 42 fra H&M faktisk. Så mye for å føle at jeg virkelig var blitt liten :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psst, går det ikke an å sitere historikken på dette forumet? Enten er jeg blind, eller så går det ikke :(

"Doh skrev 15 august 2011 - 15:33:

PS: I sko bruker jeg fra 38 til 40, men bestilte akkurat på ebay i str 7 og fant ut at jeg må ha size 9 som tilsvarer 43 :eeeh:"

Str 9 i dame tilsvarer bare 40 :)

Størrelse 9-9,5 kan både være 40 eller 41.

Jeg selv bruker av str. 41 og må ha 7 i størrelse fordi sko jeg ofte kjøper er størrelsesatt i henhold til UK. For amerikanske størrelser blir det ca 9 på meg.

Så det er helt riktig at hun bruker både 7 og 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye str 38 bluse fra Gina Tricot var like stor som den jeg kjøpte som var i str 42 fra H&M faktisk. Så mye for å føle at jeg virkelig var blitt liten :gjeiper:

Hehe ja.. Jeg husker første gangen jeg satte mine ben på Gina Tricot. Da kjøpte jeg også noen topper. Jeg grabba med meg både L og XL i prøverommet, men alt var for stort.

Ble litt sjokka egentlig. Men gleden var stor da jeg kunne kjøpe M, mest fordi den størrelsen det var mest utvalg i der og da, så det ble 3-4 topper husker jeg.

Så reiser man ned til Tyrkia og må kjøpe en topp i XXXL :gjeiper:

Snakke om reelle størrelser ja... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

173,5 cm høy, veier ca 75 kg (en stund siden jeg veide meg nå). Timeglassfasong.

Bruker 70E/F i BH-størrelse, stort sett 38/40 i overdeler og 40 i bukser. Skjørt og kjoler vanligvis 38/40, ihvertfall om de ikke er tettsittende over rumpe og lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172, 62 kg.

Bruker S eller M i topper, før kjøpte jeg alltid S, men foretrekker litt løsere topper nå, så tar M. Klarer ikke stramming rundt armene og sånn:p Tenker komfort og utseende på det enkelte plagg, ikke størrelsen. Har noen oversized cardiganer i L faktisk!

I bukser varierer jeg enormt! Pleier ha strl 38 i underdeler som shorts og skjørt, men i tommer har jeg alt fra 27 til 32. Pleier ha 29 +/-. Har mye rumpe, men smalt liv, så et problem det der å finne passe jeans.

I sko har jeg strl 39.

BH 75B.

Enig i at det varierer veldig. På H&M er jeg 90% strl 38, men har prøvd noen kjoler uten stretch som jeg ikke fikk rumpa inn i selv i strl 40:p Gina Tricot har enten svære plagg eller små. Har noen i XS der, mens andre i M. Bik Bok varierer også mye utifra ulike modeller. Har en jumpsuit i L! Mens andre topper er i S.

Pleier ta med meg M i prøverommet, så regulerer jeg litt opp eller ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.73 m høy, ca 60 kg.

Bruker 36/S/27 i bukser, stort sett, men kjøpte sist i 25... (tror noen tuller veldig med størrelser for å lure oss til å kjøpe...)

Kjoler oftest strl 36/S, men i overdeler foretrekker jeg M.

Sko: 39, BH: 65DD

Skal være sagt at å handle på Bik Bok eller HM ofte gir merkelige resultater størrelsesmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 cm høy, veier 65,5 kg og bruker S/36 på overkroppen og M/38 på underkroppen :)

men for all del, størrelser har ikke en dr*tt å si.. Jeg har bukser i alt fra 36-42 som passer.. skjønner meg ikke på størrelser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 162 cm høy, jeg veier 65 kg - som betyr at jeg nesten har en bmi på overvekt, men er fortsatt normalvektig. jeg bruker small på gensere og bruker medium på bukser. Bruker bare large hvis jeg virkelig har lyst på sånn baggy genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 høy og 52 kg, bruker small på overdeler, medium om jeg vil ha plagget litt baggy. 27 tommer i Levis jeans. Str 34 i i dressbukser og jeans hos Lindex. Skostr 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

176 og 69 kg. Bruker 40/42 - M/L.

Veldig varierende fra klesmerke til klesmerke egentlig.

Har lange armer, og skal jeg ha gensere som er lange nok på erma blir de for store i forhold til overkroppen så jeg håper ikke 3/4 ermer går av moten med det første ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyde: 166 cm

Vekt: Ikke helt sikker, men mellom 50-54 kg tror jeg

BH: 70C

Kjoler: XS, 34

Bukser: 32, 34, XS, 24-25 tommer

Gensere: 34, 36, XS, S

Sko: 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...