Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til alle som gidder å lese, hehe! Må få dette ut.

Nå har han jeg holder på med/nylig blitt sammen med nettopp gått hjem. Sitter selvfølelig her med mixa signaler! (Selv om vi har blitt sammen, så er det ikke mye forskjell på usikkerheten min. Pga det var jeg som på en måte spurte han om vi var sammen, og han sa ja hvis jeg ville være det så var vi det.)

Han gir meg så mange mixa signaler at jeg bare sitter å måper! Hør på dette her som han f.eks sa idag:

Negative:

- Jeg vil ikke reise til syden med Peter, jeg vil heller reise med en bra dame. (Altså hallo? Det er vel meg eller? Og når jeg spurte, så sa han seff, er det deg)

- Om 5 år(30år) sitter jeg sannsynligvis med bra hus, bra bil, bra leilighet og bra dame.

(Ergo, han snakker om bra dame, som om han ikke har funnet henne enda. Men når jeg til stadig spør han hvorfor han sier "en bra dame", så sier han joda han mener meg da... Men er jo lite troverdig når han kommer med slike kommentarer.)

-Når jeg hører på rolige kjærlighetssanger blir jeg bare trist. Er deprimerendes! ( Ehm... når man er forelsket så blir man vel glad når man hører det?)

-Livet mitt er OK nå, mangler penger, bil og fin leilighet.

- Og i tillegg når vi skulle møtes idag, så spurte jeg om han ville komme til meg å være et par timer. Og da kom han med: njaa.. kanskje i morgen heller? Jeg skal jobbe i natt så er litt kjipt å reise bare for å være der i 3 timer. (Altså! Hallo? 3 timer er vel bedre enn ingenting med den man er forelsket i? Og det tar bare 45 min å komme seg ut.)

Argh.. blir helt frustrert jeg!

Og en siste ting som egentlig er litt morsomt.. Han sa til min blonde venninne at hun burde finne seg en mørk mann (han er mørk) fordi blond og mørk passet mener han. (Jeg er selv brunette!) :kjefte:

Positive:

- Du kan stole på meg. Vi må stole på hverandre. (Teamwork)

- Jeg vil ha deg og bare deg! (Det sier han etter jeg har spurt da)

- Etter jeg sa jeg ikke kunne sove over hos han i helgen, sa han at vi burde flytte sammen. (sikkert litt på spøk da)

Når jeg sier at han virker usikker på meg, så sier han at han ikke er det.. Ellers ville han også reise til syden med en kamerat nå snart, og når jeg for tull sa: Vill ikke reise med meg da? Så var det liksom jo.. men det kunne skje en annen gang liksom.

Trodde det var slik at når man var forelsket, så ville man være sammen heletiden. Det ville han i alle fall den første måneden vi datet! :sjenert:

ææææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til alle som gidder å lese, hehe! Må få dette ut.

ææææ!

Hvorfor gidder du denne fyren? Det lurer jeg på.

Selv om jeg forstår at du håper på at han skal endre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du denne fyren? Det lurer jeg på.

Selv om jeg forstår at du håper på at han skal endre seg.

Så det er ikke jeg som overdriver? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke jeg som overdriver? :sjenert:

Fyren er åpenbart verken voksen eller moden. Og da blir det bare sånt surr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg fortsatt veksler mellom panikk og lykke her, men i morgen skal jeg i hvert fall møte vennene hans for første gang. Et lite, men viktig framskritt i mine øyne. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg fortsatt veksler mellom panikk og lykke her, men i morgen skal jeg i hvert fall møte vennene hans for første gang. Et lite, men viktig framskritt i mine øyne. :happy:

Det høres ut til at dette går den rette veien. Er veldig glad på dine vegne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut til at dette går den rette veien. Er veldig glad på dine vegne. :klemmer:

Ja, det føles som det går rette veien. Det er bare det at han ikke er den som sender så voldsomt mye meldinger mellom hver gang vi møtes, og da begynner tankene å spinne... :sjenert: Jeg prøver å tenke at det er det han gir uttrykk for når vi er sammen som teller mest, men i blant blir jeg jo litt usikker (sånn hvis det f.eks har gått en dag uten at jeg har hørt et pip.. :gjeiper: .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg fortsatt veksler mellom panikk og lykke her, men i morgen skal jeg i hvert fall møte vennene hans for første gang. Et lite, men viktig framskritt i mine øyne. :happy:

Så hyggelig :)

Det er jo et godt tegn :)

Jeg skulle ha møtt hans venner i dag om ikke jeg hadde sønnen min her, så da regner jeg med det kommer om ikke lenge istedet :)

kos deg med å treffe nye mennesker selv om det sikkert er litt småskummelt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det føles som det går rette veien. Det er bare det at han ikke er den som sender så voldsomt mye meldinger mellom hver gang vi møtes, og da begynner tankene å spinne... :sjenert: Jeg prøver å tenke at det er det han gir uttrykk for når vi er sammen som teller mest, men i blant blir jeg jo litt usikker (sånn hvis det f.eks har gått en dag uten at jeg har hørt et pip.. :gjeiper: .)

Det skjønner jeg veldig godt. Har det på samme måten selv. :sjenert:

Men så lenge det ikke er slik at du tar kontakt og han ikke svarer, så er det jo ikke et negativt tegn i seg selv. Han er vel bare typen som ikke har behov for å kommunisere hver dag? Det er selvsagt best når en får bekreftelse hver dag, men tror ikke gutter fungerer på samme måten. :gjeiper:

Til det motsatte er bevist, prøv å tenke positivt. Er det ikke ment å være dere to, så ta de sorgene når de kommer, og kos deg nå mens det er mulig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mellomfasen offisielt over for denne gang. Kjente på torsdag at jeg bare måtte lukke døren iom at han ikke ringte da heller. Kameraten hans ringte meg i kveld og spurte om jeg hadde hørt noe. Han hadde truffet fyren og bedt han med på øl og så hadde han virket så unnvikende. Ja, så var det avgjort da :( Skulle likt å vite hvorfor da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig egentlig å lese denne tråden. Første gangen jeg var innom tenkte jeg ikke på det. Men nå sitter jeg plutselig her selv.

Her er vel saken noe annerledes enn hos flere av dere, for det et intenst og ærlig i forhold til hverandre. Så lurer jo ikke på hva han vil, eller jeg vil. For oss handler mellomfasen mer om hva vi skal tillate oss.

Skal vi tilate oss å leve det her ut?

Hvor langt skal vi la det gå?

Vi har 4 barn under 6 år tilsammen, så livene våre handler ikke bare om oss, så om denne forelskelsen blir kjærlighet blir livet veldig komlisert.

Vi er single begge to, så n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomfasen er GRUSOM

Sitter her på femte dagen og venter på at det skal tikke inn en melding. Vet at det er 'not that into' som har skjedd igjen, men forstår ingenting, for sist vi møttes var alt så kjekt, vi la planer og gledet oss til å møtes igjen.

JEG NEKTER Å MASE, men blåser det ut her sammen med andre i mellomfasen.. skjønt, jeg tror det er sluttfasen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Mellomfasen er GRUSOM

Sitter her på femte dagen og venter på at det skal tikke inn en melding. Vet at det er 'not that into' som har skjedd igjen, men forstår ingenting, for sist vi møttes var alt så kjekt, vi la planer og gledet oss til å møtes igjen.

JEG NEKTER Å MASE, men blåser det ut her sammen med andre i mellomfasen.. skjønt, jeg tror det er sluttfasen!

huff.. så kjedelig! Ja, 5 dager er kanskje litt vel mye, om han ikke har reist noen sted da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellomfasen er GRUSOM

Sitter her på femte dagen og venter på at det skal tikke inn en melding. Vet at det er 'not that into' som har skjedd igjen, men forstår ingenting, for sist vi møttes var alt så kjekt, vi la planer og gledet oss til å møtes igjen.

JEG NEKTER Å MASE, men blåser det ut her sammen med andre i mellomfasen.. skjønt, jeg tror det er sluttfasen!

Huff, det er grusomt å vente på melding fra en man liker og trodde var interessert. Jeg vet ikke om det bare er å gi deg et falskt håp, men hva om bare han spiller like kostbar som deg? Var det du som sendte melding først siden du tenker at det er han som skal sende til deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg møtt vennene hans og de var kjempehyggelige! Det kunne i grunn ikke gått bedre. :skravle: De sa ting som gjorde at jeg skjønte at han hadde snakket mye om meg og han kysset og holdt rundt meg mens vi var sammen med dem. Jeg er så glad! Og i morgen skal han møte min bestevenninne, så nå er det nesten sånn at jeg begynner å våge å tro at jeg snart er sammen med verdens mest fantastiske mann... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det er grusomt å vente på melding fra en man liker og trodde var interessert. Jeg vet ikke om det bare er å gi deg et falskt håp, men hva om bare han spiller like kostbar som deg? Var det du som sendte melding først siden du tenker at det er han som skal sende til deg nå?

Vel, når vi skiltes sist, hadde han flere planer han syntes vi skulle gjøre sammen. Det var bare rosa sky sist vi var sammen. Kyssing offentlig, holde hverandre i hendene på gata etc..

Vi var begge bortreist i helgen, så lørdag kveld sendte jeg en melding der jeg lurte på om det hadde gått bra den dagen (han konkurrerte).. han svarte på det, og lurte på hvordan jeg hadde det. Jeg svarte, og dermed ble det taust!

Jeg tenker at siden han hadde forslag til neste date, så er det jo han som skal foreslå når. Dessuten var det jo jeg som tok kontakt først sist gang. Han VET at jeg liker han, og ja, jeg spiller litt kostbar, men han har ikke vært av den kostbare sorten selv. Sist vi var sammen sa jeg noe sånn som at 'vi har jo god tid'.. så det er det eneste lille håp jeg har.. at han tar mine 'god tid' ord på alvor, og derfor ikke peser.

Jeg har ikke lyst til å pese selv, og tenker at OM han er keen, så hører jeg fra han. Er han ikke det, så skal jeg for svarte klare å møte stillhet med stillhet og være litt mann denne gangen.

Hele saken pusler meg veldig faktisk. Jeg pleier å være intuitiv når guttene ikke er keene nok (når vi er på date) og denne gangen har jeg ikke fått noen slike vibber i det hele tatt. Tvert imot. Sist gang sa han at han satset på meg... Men i dating så er det ikke ORD som betyr noe. Det er HANDLING! Ord er bare ord, men handling kan man stole mer på (og nå snakker jeg ikke om handling sånn som sex og sånn)

jaja.. life goes on. Det gjør det virkelig. Hans loss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i dating så er det ikke ORD som betyr noe. Det er HANDLING! Ord er bare ord, men handling kan man stole mer på (og nå snakker jeg ikke om handling sånn som sex og sånn)

Det stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dem ja!!

Først var jeg ikke interessert overhodet! Han ringte og sendte meldinger hver dag (ofte flere pr. dag). Han ville møte meg koste hva det koste ville.

Så møtte jeg han, og nå har vi holdt på i to mnd. Nå i dag har jeg ikke hørt en ting fra han! Sist vi var sammen så kyssa jeg mest på han, og han vet at jeg nå liker han.

Hater at guttene "mister interessen" når de får jenta rundt lillefingen!

Jeg vil ha melding!! eller riiiiiing meg, bare ta å ring meg!!! :sukk:

Jente 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dem ja!!

Først var jeg ikke interessert overhodet! Han ringte og sendte meldinger hver dag (ofte flere pr. dag). Han ville møte meg koste hva det koste ville.

Så møtte jeg han, og nå har vi holdt på i to mnd. Nå i dag har jeg ikke hørt en ting fra han! Sist vi var sammen så kyssa jeg mest på han, og han vet at jeg nå liker han.

Hater at guttene "mister interessen" når de får jenta rundt lillefingen!

Jeg vil ha melding!! eller riiiiiing meg, bare ta å ring meg!!! :sukk:

Jente 23

Jakta er vel over for ham, tenker jeg.

Kvinner er altfor dumme i våre dager :kari:

Før så ble det ingenting på en mann før han var gift. Særdeles smart strategi.

Selv om det alltid har vært en del jenter/kvinner som ikke klarte å skjønne det poenget.

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...