Gå til innhold

Noen som besto teoriprøven ved første forsøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja noen av dere??:) jeg har "pugga" hele boka, og tenker at jeg kommer til å bestå ved første forsøk, men får skikkelig nedtur av alle skrekk historiene jeg har hørt. noen sier de har tatt den 13 ganger, andre sier at man må jukse for å bestå osv... så jeg vil gjerne høre deres erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestod ved første forsøket, leste boka, og tok noen tester på www.teoritentamen.no, gikk helt fint, bestod med en 2-3 feil eller noe. Jeg tok prøven før jeg begynte å kjøre på kjøreskolen, trodde det var et krav, men det var visst ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod på første forsøk, hadde lest boka. Og testet på internett... Går nok fint for deg også:-) Mitt inntrykk er at mange ikke forbreder seg godt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg klarte det på 1. forsøk :) Leste boka èn gang, tok ikke teorikurs, men øvde en del på tester på nettet. Klarte den jo, men det var bare så vidt. Må innrømme at jeg ikke øvde særlig mye, så jeg vil anbefale deg å øve litt mer enn meg i alle fall. Lykke til med øvingen og prøven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besto på første forsøk, men leste aldri boken. Tok bare tester, som var på en cd jeg kjøpte av kjørelæreren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestod ved første forsøket, leste boka, og tok noen tester på www.teoritentamen.no, gikk helt fint, bestod med en 2-3 feil eller noe. Jeg tok prøven før jeg begynte å kjøre på kjøreskolen, trodde det var et krav, men det var visst ikke det. :)

mener du da traffikalt grunnkurs??? jeg har ikke tatt kurset enda skjønner du, kan jeg ta testen før jeg begynner på den?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestod på første forsøk, hadde lest boka + gjort oppgaver og tatt noen tester på nettet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg sto på første forsøk, uten å ha tatt noen øvelsestester først.

Men jeg strøk på den første oppkjøringen, og bulket bilen etter et halvt år på veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare tatt noen tester på internett, ikke lest noe, men bestod :) Det er riktignok 8 år siden, så den kan ha blitt vanskeligere siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg besto på 1. forsøk :) (stolt)

Men jeg var redd for å stryke. Brukte mye tid, leste boken, leste mer på ting jeg var usikker på og tok tester på nettet.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på første forsøk, både på teorieksamen og oppkjøringen. På teorieksamen hadde jeg 3 feil. Gjorde oppgavene til boka, men leste ikke selve boka så grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg besto på første forsøk i 2004, og da var det sånn "multiple choice test", og de fleste strøk flere ganger. Hadde bare lest boka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg leste gjennom boka en gang, merket meg det jeg var litt usikker på, og googlet meg frem.

Testet meg masse på prove.no og teoritentamen.no. Da jeg begynte å få de samme spørsmålene igjen og igjen, dro jeg til vegvesenet for å sjekke hvordan jeg lå an. Sto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg besto på første, men bare såvidt. Da (i 2001) var det ikke data, det er det vel nå? Vi kryssa av på ark, og sensorene la et gjennomsiktig ark over med fasit. Jeg hadde vært usikker på flere og endra svaret, husker jeg. Så fikk vite at med to feil til hadde jeg ikke bestått. Men det gjorde jeg altså!:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 3 feil og besto. Hadde lest boka flere ganger og tatt notater, samt brukt teoritentamen.no for å øve. Det er viktig å lese boka! Men, jeg syns egentlig teoriprøven var lett, så det er ikke så mye å bekymre seg for, men sørg for at du har god peiling på det meste - her er temaliste for klasse B, så vet du hva du skal vite noe om :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på første forsøk. Hadde bladd såvidt i boka, men øvelseskjørt veldig mye privat, og hatt god dialog med pappa om ting i trafikken. Synes det er nyttig å prate litt om ulike elementer, i stedet for å bare lese at "sånn er det".

Sto også på oppkjøring på første forsøk, og hadde ikke behov for andre kjøretimer enn de obligatoriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på første forsøk, fikk låne en cd med tester på, så jeg brukte boka til å slå opp når jeg tok testene to-tre ganger, så kjøpte jeg to tester på internett dagen før jeg tok den :)

Hadde ikke noe teorikurs.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...