Gå til innhold

Kan han ikke få deg, vil han plutselig ha deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bestevenn som jeg har kjent siden vi gikk på barneskolen.

Har bestandig vært forelsket i han, og vi har kanskje følt litt mer for hverandre enn bare vennskap opp igjennom årene. Men når jeg prøver å fortelle han at jeg vil være sammen med han, så viker han unna. Han er en sjarmør og liker at damene liker ham, og det gjør di!

Jeg har flere ganger hatt andre flørter, og det liker han ikke.. Han blir sur og sjalu og blir ENDA mer på meg hver gang han føler seg truet av en annen gutt. Sender kosemeldinger, og skal hele tiden være sammen med meg.

Hva skjer?

Hvorfor holder han på sånn? Jeg vil ikke være et andre valg for han, og mener at han burde holde seg unna og ikke la meg tro at han er interessert hvis han egentlig ikke vil at vi skal være sammen.. Kjempe glad i gutten, men jeg syns det er tungt å bli såret gang på gang.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trampoline

Det er ikke lett å vite, men det kan se ut som han liker at du skal være tilgjengelig for han når det passer ham.

Du får spørre ham om hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det stemmer litt. Jeg har ikke lest annet enn overskriften, men alle over 20 vet at forelskelse forsvinner med tiden. Men for all del, hun jeg var forelsket i for er egentlig ikke helt utrolig. Kanskje det har sammenheng med "Kjærlihet gjør blind".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Er du utilgjengelig vil de ha deg. Er du for tilgjengelig blir de lei og vil ikke ha deg. Jepp , slik er gutter vet du .

Du får fortelle han at om han ikke er interessett i deg så får han værsegod holde seg borte når du har noe på gang med andre så han ikke ødelegger for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...