Gå til innhold

Gromlings vei mot en sunnere og sprekere kropp!


Gromling

Anbefalte innlegg

Da jeg trappet opp på vekten i morges viste den 75. Trolig ti kilo mer enn den burde. Jeg har veid dette to-tre ganger før, men da har jeg hvertfall hatt en del muskler. De siste månedene har jeg bare gitt blaffen i alt - både trening og et sunt kosthold. Nå er jeg bare en blubb, og hvem vil vel være en blubb? :sukk:

Nå er jeg klar! Klar for å jobbe! Jeg vil trene, begrense snop og snacks, begrense karbohydratinntaket og generelt prøve å spise sunt! MEN, jeg trenger å gå forsiktig ned, og ikke leve på et lavt kaloribudsjett. Jeg har nemlig en spiseforstyrrelse (Patologisk overspisingslidelse), og direkte slanking passer ikke inn i måten hjernen min funker. Målet mitt er kontroll og sunnhet, ikke ned mest mulig på kortest tid. Jeg må prøve å se vekttap som en bonus, ikke hele målet.

Grunnen til at jeg har laget dagbok er for å registrere litt tal, få utløp for litt gleder og, ikke så usannsynlig, en del frustrasjoner. Forhåpentligvis vil jeg kanskje også få noen gode råd og "pushing" fra snille KGere.

Sånn! Da er jeg i gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Målet mitt er kontroll og sunnhet, ikke ned mest mulig på kortest tid. Jeg må prøve å se vekttap som en bonus, ikke hele målet.

Høres veldig lurt ut!

Velkommen! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! :)

Og lykke til fremover, håper du kan finne støtte og motivasjon her, det gjør i alle fall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...