AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #1 Skrevet 10. august 2011 Jeg synes det er så utrolig mange pene jenter fra midtøsten i norge, sist jeg var på byen kom jeg i snakk med ei jente fra iran. tideligere har jeg fått høre av andre at de er hårete, oversminka, høylytte og sekvopptatte, men hun er noe av det meste jordnære menneske jeg har møtt og kanskje den peneste jenta jeg noen gang har sett. langt mørkt hår, store brune øyne og lita nett kropp. hva syns dere? kjenner dere noen jenter fra midtøsten? har dere vært sammen jenter som ikke er etnisk norske kanskje? 2
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 Denne tråden er rasistisk, selv om du sier noe positivt om jenter fra Midt-Østen. Du avslører dine egne fordommer, og så oppmuntrer du andre til å svare generelt om hvordan jenter fra Midt-Østen er. 3
Gjest Setareh Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Jeg er fra midtøsten. Iran. Jeg er ikke hårete, jeg bruker ikke mye sminke og er IKKE selvopptatt. OG jeg kjenner mange jenter fra midtøsten, altså mine veninner, og de er nydelige alle sammen. Vi er faktisk kjent for å være pene:) Hvis du sier at jenta er jordnær, pen snill osv, hva er problemet da? Ligger problemet i at hun er fra midtøsten? jeg anbefaler deg å dømme personen ifra personligheten deres, ikke hvilket land de tilhører, fordi det blir feil,alle er forskjellige. 5
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Det er ikke store forskjellen fra latinobabes og babes fra midtøsten og asia. Skamdigge. Det er ikke så mange fra midtøsten her på vestlandet, men i Oslo kryr det av pene jenter fra MØ. Jeg har flere ganger vært på nippet til å sjekke opp MØjenter, som er mye penere enn norske, men jeg er veldig sjenert. Norges peneste jente kommer fra MØ og heter Aylar Lie.
Maria M Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg er også fra Iran! Må si at du ikke er den første jeg har møtt som virker overasket over jenter fra midtøsten. Har ikke så mange utenlanske venner desverre nettopp pga at de kan ha en tendens til å virke litt overlegende, høylytte og ikke minst frekke. Men jeg tror ikke problemet ligger i at de kommer fra midtøsten. Vi er alle forskjellige, og man kan jo ikke dra alle over en kam !
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg kjenner flere jenter fra Afghanistan, Iran, Irak og Pakistan, de er dritvakre alle sammen. Er noe spesielt med jenter derfra. Til gjengjeld synes jeg ikke mennene derfra er noe kjekke i det hele tatt nesten, derimot har de noen av verdens vakreste kvinner. 4
Gjest Setareh Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg kjenner flere jenter fra Afghanistan, Iran, Irak og Pakistan, de er dritvakre alle sammen. Er noe spesielt med jenter derfra. Til gjengjeld synes jeg ikke mennene derfra er noe kjekke i det hele tatt nesten, derimot har de noen av verdens vakreste kvinner. Haha, enig! 1
Flanør Skrevet 10. august 2011 #8 Skrevet 10. august 2011 Har datet flere av dem. Og det er sant: de er slående vakre disse jentene. Slett ikke alle har psyko familier heller.
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Vakre jenter finner man i alle verdens bortgjemte krinker og kroker 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 må ikke misforstå meg, jeg kommer fra et lite sted selv hvor det ikke fins så mange med annen etnisk bakgrunn. jeg forteller bare det jeg har hørt og lest om utlandske jenter tideligere, men nå er jeg inflytter til oslo så jeg får se at fordommene ikke stemmer overhodet. netsen så jeg syns at norske jenter er blitt kjedelige iforhold. hehe... men lurer veldig på den her jenta jeg møtte, ho hadde kjæreste da, men likevel er jeg helt betatt.
-ajla Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 Er selv en norsk ung jente som er fornøyd med meg selv, men kan uten tvil si at unge jenter fra Midtøsten nesten alltid slår oss nordiske når det kommer til utseendet! Er i alle fall min mening. Naturlig brune, langt mørkt hår, brune øyne, bra kropp? Skjønner godt at gutta liker dem, ja. Eneste ulempen de har er at de "eldes" tidligere enn oss nordiske. Er i hvert fall det jeg har observert når jeg har vært i utlandet. De unge jentene er nydelige, men etter de har passert 25 år ser de ut som sigøynerkjerringer hele gjengen, spør du meg. Er på ingen måte ment rasistisk, altså! Både jenter og gutter fra Midtøsten (i hvertfall de jeg har vært borti) har vært utadvendte, søte og morsomme mennesker
B18 Skrevet 11. august 2011 #12 Skrevet 11. august 2011 hva? hahah...morsomt...for jeg syntes det motsatte, det er norske kvinner som mister skjønnheten 25+, og si meg hvorfor har nesten alle skandinavianske kvinner har kort hår når de blir gamle...hahah dere blir på en måte mer mannlige med tiden...men selfølglig finnes det unntakk..når det gjelder utenlandske MØ kvinner så syntes jeg de legger på seg, men forsatt har en søt ansikt. Nei jeg er ikke fra midtøsten...dette er bare noe jeg har observert.! Er selv en norsk ung jente som er fornøyd med meg selv, men kan uten tvil si at unge jenter fra Midtøsten nesten alltid slår oss nordiske når det kommer til utseendet! Er i alle fall min mening. Naturlig brune, langt mørkt hår, brune øyne, bra kropp? Skjønner godt at gutta liker dem, ja. Eneste ulempen de har er at de "eldes" tidligere enn oss nordiske. Er i hvert fall det jeg har observert når jeg har vært i utlandet. De unge jentene er nydelige, men etter de har passert 25 år ser de ut som sigøynerkjerringer hele gjengen, spør du meg. Er på ingen måte ment rasistisk, altså! Både jenter og gutter fra Midtøsten (i hvertfall de jeg har vært borti) har vært utadvendte, søte og morsomme mennesker
-ajla Skrevet 11. august 2011 #13 Skrevet 11. august 2011 hva? hahah...morsomt...for jeg syntes det motsatte, det er norske kvinner som mister skjønnheten 25+, og si meg hvorfor har nesten alle skandinavianske kvinner har kort hår når de blir gamle...hahah dere blir på en måte mer mannlige med tiden...men selfølglig finnes det unntakk..når det gjelder utenlandske MØ kvinner så syntes jeg de legger på seg, men forsatt har en søt ansikt. Nei jeg er ikke fra midtøsten...dette er bare noe jeg har observert.! Seriøst? Har alltid sett på de som kjerringer etter 25+, jeg! Det har også de jeg har diskutert dette med. Men ja, ja - ikke alle kan mene og oppfatte det samme
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #14 Skrevet 11. august 2011 norske kvinner eldes raskt pga mye soling. mens MØ kvinner legger på seg. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #15 Skrevet 11. august 2011 Jeg er helt norsk, men pga langt mørkt hår, mørke bryn, brun/grønn/gule/blå øyne og selvom jeg er hvit, så er jeg liksom ikke heelt kritthvit som de fleste norske, har litt farge, så har jeg hørt at jeg ser litt som om jeg kommer fra m-ø, men har egentlig alltid tatt det som en fornærmelse, men etter å ha lest dette så kanskje jeg burde ta det som ett kompliment i stedet, haha. får jo høre at jeg er kjempe pen, og har fint ansikt og hår hele tiden så. Første skoledag var noe av det første jeg fikk høre "du ser ikke norsk ut!?!" Jeg er ikke rasist altså! virker kanskje sånn siden jeg sa at jeg tok det som en fornærmelse, men ikke rasistisk ment, var liksom pga fordommer.
hulaboer Skrevet 11. august 2011 #16 Skrevet 11. august 2011 det er norske kvinner som mister skjønnheten 25+ Hmm, dette stemmer ikke for noen av de norske kvinnene over 25 som jeg kjenner. 2
Gjest Ærlig Mann Skrevet 11. august 2011 #17 Skrevet 11. august 2011 Som etnisk norsk mann må jeg innrømme at jenter fra midtøsten ofte er mye vakrere enn norske kvinner. Jeg er enig i innlegget lenger oppe her - norske kvinner eldes raskere. Vet ikke om dette skyldes den harde livsstilen med mye alkohol og tilfeldig sex, eller om det er genetisk? Jeg finner i alle fall kvinner fra midtøsten svært tiltrekkende, og en annen bonus er at disse jentene ofte er mye mer moralske enn norske damer (lite/ingen tilfeldig sex, få eller ingen sexpartnere). Ofte har disse eksotiske jentene også en liten/nett kroppsbygning, og folk fra midtøsten er generelt ikke så høye, noe som er tiltrekkende hos kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #18 Skrevet 11. august 2011 Norske kvinner eldes veldig raskt, en norsk kvinne på 30 år ser faktisk gammel ut, mens en jente fra MØ ser mye mye mye yngre ut. Feks denne nydelige dama er 34 år!!!!!!!!!!! og se så nydelig hun ser ut.. Arabisk jente
Gjest Nathasja Skrevet 11. august 2011 #19 Skrevet 11. august 2011 Norske kvinner eldes veldig raskt, en norsk kvinne på 30 år ser faktisk gammel ut, mens en jente fra MØ ser mye mye mye yngre ut. Feks denne nydelige dama er 34 år!!!!!!!!!!! og se så nydelig hun ser ut.. Arabisk jente Hun bruker jo en del sminke også, da.
Brunhilde Skrevet 11. august 2011 #20 Skrevet 11. august 2011 Jeg har venninner fra Midt Østen som ikke bare er over 25, et par av dem er nærmere 40, og de er fremdeles slående vakre! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå