Wanita Skrevet 14. august 2012 Forfatter #281 Del Skrevet 14. august 2012 Gjort det. Først prøvde jeg å trykke på knappen ¨å lime inn lenka... Så prøve jeg å lime inn lenka og så trykke på knappen, men det samme skjedde. Så da var jeg jo like langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. august 2012 Forfatter #282 Del Skrevet 14. august 2012 Uff, denne formen går bare opp og ned. Trodde liksom at jeg nå skulle bli bedre. Er småkvalm nesten hver dag, tidvis hvor ille det er. Så innimellom blir jeg skikkelig uggen og brekker meg. Vel...der er jeg nå...skulle egentlig hente barn i barnehagen, men det ble mannens jobb gitt. Har fått satt middag i ovnen, men skulle egentlig ha vaska poteter og, men jeg orker ikke akkurat nå. Det bare MÅ bli bedre etterhvert, for det her er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. august 2012 #283 Del Skrevet 14. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. august 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 15. august 2012 SKRYTEINNLEGG!!! I dag har jeg stått opp med lillemann, spist frokost forann tv`n sammen med han før vi dro i barnehage og på jobb. Kom hjem til nesten ferdig middag og hjalp til å dekke på. Etter middag tok jeg å rydda av sammen med mannen før vi satt oss litt ute og nøt den deilige temperaturen som er ute før jeg sa at egentlig skulle man ha sett etter sopp. Jaaaaa, sier lillemann da, det vil jeg. Så da gikk jeg og han bort i skogen for å se etter sopp, noe vi ikke fant, men vi fant noen blåbær. På veien hjem fant vi bringebær og noen markjordbær. Så bar det hjem til kjøkkenbordet der lillemann fikk spise det lille vi fant. Kosa seg skikkelig han. Føler meg som en veldig super mamma i dag som har klart masse sammen med gutten min. Men det straffer seg vel snart kjennes det ut som, bekkenet er ømt nå, så etterhvert stivner jeg vel litt til, og det blir vondt å legge seg i kveld tipper jeg. Men jaja, fikk jo en stykk lykkelig gutt Egentlig burde det her være en sånn irriterende facebookstatus om hvor jævlig bra dag jeg har hatt med min superdupermegafantastiske familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. august 2012 #285 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tror man bare kan legge ut sånne statuser når de er milevis fra sannheten. Det er det mange av mine fb-venner gjør i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. august 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tror man bare kan legge ut sånne statuser når de er milevis fra sannheten. Det er det mange av mine fb-venner gjør i alle fall Åja....det var sånn det var. Og gjerne når det kommer ofte. syns egentlig det er hyggelig å lese at folk har ekstra fine dager innimellom, men når det er hver jævla fuckings dag....gaaaah! http://www.youtube.com/watch?v=5dvtj-W69rg&feature=relmfu Nå skal jeg faktisk gå å lage litt god kveldsmat til meg og mannen når jeg først er i gang med denne fantastiske dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 15. august 2012 #287 Del Skrevet 15. august 2012 Glad for at du har en fantastisk dag, helt på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 16. august 2012 Forfatter #288 Del Skrevet 16. august 2012 Såååå fin dag i går. Såååå sliten i dag. Supermega trøtt, og veldig vondt bekken.Så i dag var det godt jeg hadde kontortid og kunne bare sitte å slappe av og gjøre andre viktige ting enn å gå rundt å passe på barn Var så vondt i dag at jeg har ringt privat jordmor som driver med akupunktur, fikk time allerede i morra kveld. Blir helt imponert over at de kan gjøre sånn Håper det hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 16. august 2012 #289 Del Skrevet 16. august 2012 Uff, håper du blir bedre av akupunkturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. august 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 18. august 2012 Åååå det var fantastisk å legge seg i går. Jeg var hos fysioterapeut for å få noen øvelser for bekkenet. Lillemann ble henta av mamma. Mannen og jeg spiste super duper god biff ute på brygga. Og det var så hyggelig. Vi prater jo alltid med hverandre, men i går var det ekstra hyggelig. Vet ikke hvorfor. Så bar det til jordmor for akupunktur. Å herregud det var vondt det. Sist var det ikke så vondt. Fikk høre hjertelyd også, ååå det var fantastisk. Nå vet jeg virkelig det er liv der inne. Måtte lete en stund og pulsen min var veldig tydelig...overalt Men fra toppen av livmor og trykke godt inn i magen....da kom den flotteste lyden. 155 slag i min. *lykkelig* Jeg sa at jeg hadde vært på ultralyd tidligere, men var så lenge siden og jeg var usikker. Og ho spurte om jeg var sikker, for livmor lå høyt oppe. Så ikke rart jeg føler meg "stor" til å være så kort på vei. Men det var ikke unormalt til andregangs heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. august 2012 Forfatter #291 Del Skrevet 18. august 2012 Nå glemte jeg å si at på kvelden hadde jeg ganske vondt, men jeg stivna ikke til som jeg pleier, og når jeg våkna på morran i dag var det lett å komme seg ut av senga, litt øm, men langt fra hvordan det har vært de siste dagene. så jeg tror det hjelper. Skal tilbake neste uke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. august 2012 #292 Del Skrevet 18. august 2012 Ååå, hjertelyd! ...og biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 21. august 2012 Forfatter #293 Del Skrevet 21. august 2012 Åååå så hormonell. Greys på tv og griiiin. Er så trist, og jeg blir sint, og tårene triller. Gravid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 23. august 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 23. august 2012 Snart jordmor og akupunktur :D Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. august 2012 #295 Del Skrevet 23. august 2012 Koselig med kaffebesøk Og så herlig å se fine fine magen din. Denne høsten og vinteren kommer til å bli helt super. Og våren med babykos for begge to. Vi har mye å glede oss til. Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. september 2012 Forfatter #296 Del Skrevet 9. september 2012 Dæven så dårlig jeg er på å oppdatere her da Bekkenløsninga har absolutt ikke blitt bedre, så nå må jeg begynne å jobbe redusert. Har tenkt å foreslå mandag, onsdag, fredag for sjefen så får vi se hvordan det går. For kortere dager er ikke bare bare å få til, for da må man ha en vikar som jobber bare noen timer, og det er ikke så lett å få til. Men kanskje jeg får hvilt bekkenet nok med å bare jobbe annenhver dag. Får ihvertfall starte der og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. september 2012 #297 Del Skrevet 9. september 2012 Tenk 17 uker da snart halveis :D har du magebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. september 2012 Forfatter #298 Del Skrevet 9. september 2012 Tenk 17 uker da snart halveis :D har du magebilde? Ja...tenk det Tiden har gått fort egentlig. Har forsåvidt magebilde, men tror jeg må ta noen som er litt mer påkledd om jeg skal legge dem ut på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. september 2012 #299 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har ikke tatt noen magebilder, jeg. Burde kanskje gjort det.. Men magen er jo så liten fortsatt! Snart er vi 18 uker, og snart er det ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. september 2012 Forfatter #300 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg har ikke tatt noen magebilder, jeg. Burde kanskje gjort det.. Men magen er jo så liten fortsatt! Snart er vi 18 uker, og snart er det ul! Burde og burde....må du vel føle på selv. Men jeg syns det er litt morsomt å se tilbake på. Og sønnen min syns og det er litt morsomt å se på bilder nå når magen var stor sist og snakker om at der ligger han. Og nå syns jeg jo det er litt morsomt å sammenligne. For nå kom jo magen MYE tidligere. gleeeeder meg til ul er så spent på hvem som ligger å sparker på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå