Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Grattis med spire i magen :)

har veldig lyst til å følge dagboken din:)

hvor i Østfold bor du? jeg har nettopp flyttet til Rakkestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med spire i magen :)

har veldig lyst til å følge dagboken din:)

hvor i Østfold bor du? jeg har nettopp flyttet til Rakkestad

Men du har vel bodd i østfold før eller??

husker deg fra tidligere. :)

Jeg het Amalie_85 før, men den kontoen er det noe rart med så får ikke skrevet noe fra den, bare lest tråder.

Bor i Fredrikstad nå som da ;)

Snakka litt sammen på msn og tror jeg, men er jo en eeeevighet siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel bodd i østfold før eller??

husker deg fra tidligere. :)

Jeg het Amalie_85 før, men den kontoen er det noe rart med så får ikke skrevet noe fra den, bare lest tråder.

Bor i Fredrikstad nå som da ;)

Snakka litt sammen på msn og tror jeg, men er jo en eeeevighet siden :P

Ja er ganske sikker vi snakket sammen tidligere :) husker jo jeg snakket litt med Kvist også :)

bodde i Askim/eidsberg frem til jeg flyttet til eidsvoll for 2,5 år siden og nå har jeg flyttet til Rakkestad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenketenketenke på deg i morgen tidlig. Kan ikke tro annet enn at dette går veldig bra vennen min!

Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenketenketenke på deg i morgen tidlig. Kan ikke tro annet enn at dette går veldig bra vennen min!

Glad i deg!

Takk takk. Glad jeg har deg :)

Ligger i senga, sovetid. Håper jeg får sove og timene går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge varte gleden :(

Dessverre ikke noe annet enn en plommesekk å se på ul, jordmor mente at det kunne være at det hadde gått i dvale og kortere på vei. Men det tror jeg ingenting på.

Så nå skal jeg ligge i noen timer på sofaen og synes skikkelig synd på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at mannen min ble med i dag.

Var så godt å kunne lene seg inntil han da vi gikk ut fra jordmora og bare stå der å hulke litt.

Var godt når vi satt oss i bilen etter å ha vært hos legen for å ta blodprøve og han sier bare "jeg kjører bare hjem"

Er rart hvor trist man kan bli av å miste noe som egentlig aldri har vært sikkert.

Føles litt bedre nå når det har gått noen timer, men tårene kommer likevel frem nå når jeg skal skrive det her.

Jobben viste jo allerede om dette her, så sendte bare en melding når jeg ikke kom.

Og for bare litt siden fikk jeg sms fra sjefen min som skriver: tenker på deg...stor klem.

Åååå så deilig. Deilig å slippe å forklare meg. Deilig med forståelse.

Så er jeg jo takknemlig for det jeg har, den fantastiske mannen, og den fantastiske gutten vi har sammen. Og ikke minst at jeg faktisk har et bonusbarn og (eldste sønnen til mannen).

Så nå må vi vel bare vente litt og se hva som skjer, så vi kan begynne å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på hcg prøven allerede i dag. Over 24000, så skal ta ny til fredag. Vet ikke helt hva det betyr jeg. Men ikke så viktig egentlig. Gjort og "glemt". Prøve på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt trist igjen akkurat nå :(

Og i veldig dårlig form. Såååå uggen. Minner meg om graviduggen, men kanskje ikke så rart, for kroppen er jo ikke helt ferdig med graviditeten enda siden jeg ikke har fått skikkelig mens enda.

Håper det bare gir seg til i morra, passer ikke å være dårlig i morra, alt for mange andre borte.

Staaakars meg, nesten så jeg skulle ønske jeg kunne kaste opp og bli bedre. Blæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uggen :kvalm:

Kaster ikke opp da. Ikke så kvalm, bare uggen.

Vært noen timer og rydda kvister og trær vi saga ned på høsten i fjor. Så er ganske så sliten, så er nok derfor. Har sikkert noe med hcg`n å gjøre det og, for den er jo der selv om det ikke er noe foster. Har ømme bryster og merker det litt i bekkenet og.

Grugleder meg til i morra (eller tirsdag). Da ringer de for å gi meg svar på andre hcg prøven. Jeg gruer meg for jeg tror nok at jeg blir lei meg igjen, og nå begynner det å gå greit syns jeg. Så vil ikke ha den skuffelsen igjen. Men gleder meg fordi da er jeg et skritt nærmere å bli ferdig med det her så vi kan prøve igjen.

Kan bli en tøff uke det her og :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul viste at det faktisk var et lite foster i meg. Det hadde stoppa å utvikle seg i uke 7. Men siden jeg har hatt lite med blødninger blir det så jeg tar utsrapning allerede i morgen. Har nettopp tatt de to tablettene jeg fikk for å kjøre lvmormunningen mykere. Skal faste fra nå, og i morgen kl 10 ligger jeg i narkose.

Det hele er litt merkelig. Jeg ble faktisk veldig glad for at det har vært noe i meg. Tror kanskje det gir meg litt håp. Og gynekologen sa at jeg holder godt på fosteret noe som er veldig bra i forhold til ny graviditet.

Kunne vist få smerter å.g.a tab. men da kunne jeg ta smertestillende. Håper jeg slipper det.

Så i morgen skal jeg kjøre sønn i bhg, så skal mamma komme å hente meg å kjøre meg til sykehuset. Hun henter meg og heldigvis, så slipper mannen å stresse masse siden han må hente sønn. For jeg får ikke kjøre på 12 timer etterpå.

Gynekologen sa og at det er lurt å vente til mens før vi prøver på nytt så man vet at alt er i orden. Og sjansene for det er store, sjeldent det er noe galt. Og ho trodde at om 4 uker får jeg mensen og kan da starte prøvinga på nytt og var velkommen når jeg var gravid igjen til ul hos henne. Søte dama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...