Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Ille kjent noe til el denne runden, men var den rundt samme tid som de forgje syklusene har vi ihbertfall hatt sex i riktig tid.

Håper vi traff. Men har spist både brie og spekeskinke og brukt ibux gel. (fy på meg) :P

Vi har feira jul hos pappa og det var veldig hyggelig. Nissen kom også ;)

Så har vi vært noen dager hos svigers, og det tror jeg var veldig bra for nå er det nok ikke lenge igjen for han gamlefar. Når vi kom virka han nesten dopa (var nOl fryktelig sliten) og dagen etter ble han langt inn på omsorgshjem (og nå tror både svigermor og svigerfar at han blir der til han dør) fordi han har lungebetennelse. Han kan jo ikke gå og klarer ikke gå på di selv eller legge seg selv. Vondt å se han sånn. Han har forfalt så fort var der i sommer og da klarte han nå å gå på so og legge seg men trengte noe å holde seg i.

Så sa jeg før vi dro at vi skulle prøve å komme snart tilbake å se til han, sånn typ Jan/feb. Og svaret var bare ja med et langt sukk. Så virker som han tror han ikke har så lenge igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo enda litt igjen til ikm, men tror ikke det har klaffa denne mnd heller. Litt kjipt det, og da går vi jo mot det mange kaller etablert prøver og det er litt skummelt syns jeg.

Jeg sa for en stund siden at jeg trodde jeg kom til å være gravid etter 3 mnd, og pp6 blir i den mnd. Så må bare krysse alle fingre og tær for at jeg har rett.

Nei, kan ikke sitte her å sture, skal på jobb. Og det blir nok bra :) så blir jeg i bedre humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!! :blomst::klemmer:

Måtte 2012 bli året for oss!

Synd at du ikke har troen på denne mnd. Kanskje det er når du minst venter det skjer det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!! :blomst::klemmer:

Måtte 2012 bli året for oss!

Synd at du ikke har troen på denne mnd. Kanskje det er når du minst venter det skjer det? :)

Godt nytt åt. Håper virkelig at dette er året vårt ja.

Tok en test i dag jeg. Klarte ikke å la vær.

Negativ :(

Og akkurat nå er skuffelsen ganske stor kjenner jeg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vennen min :( Lov å være skuffa nå ja. Både for testing og det vi snakka om i går.

Stooooor klem til deg! Håper vi kan sees i kveld snuppa. Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negativ test.. Men så lenge tanta ikke er kommet, så er det vel fortsatt håp? Håper det klaffer for oss begge snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff vennen min :( Lov å være skuffa nå ja. Både for testing og det vi snakka om i går.

Stooooor klem til deg! Håper vi kan sees i kveld snuppa. Glad i deg!

Var godt å se deg :) Alt blir bedre da ;)

Så kjedelig med negativ test.. Men så lenge tanta ikke er kommet, så er det vel fortsatt håp? Håper det klaffer for oss begge snart :)

Joda....sånn sett er det jo en sjanse for at det kan være. Men tviler veeeldig på det egentlig. Venter ikke mens før til torsdag.

Håper og det klaffer for oss begge snart *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :troest:

Tanta kom hos meg :sukk: men hadde ikke venta noe annet siden vi ikke fikk prøvd så mye den pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå så går det bra :)

Kommet over skuffelsen over å ikke være gravid, og veldig klar for denne pp :sengekos:

El er vel ikke før neste uke en gang tror jeg. Så vi får bare kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkahumør i dag!!!

Vet ikke helt hvorfor.

Men tror det har noe med å være inne hele dagen.

Hjemme med sykt barn, noe som egentlig kunne vært veldig hyggelig. Men jeg er tiltaksløs i dag. Stakkars gutten min som har en mamma som er sånn i dag. Men han underholder seg selv og en god del heldigvis.

Så nå venter jeg bare på mannen som skal komme hjem. Ting blir som oftes bedre når han er her :)

Snart tror jeg el er og, bare litt usikker på når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, kjenner jeg gruer meg litt til IKM jeg nå.

Er jo enda en stund til. Men jeg er redd jeg skal begynne å kjenne etter symptomer...jeg er redd for at jeg skal tro det er noe.

Jeg er redd for at det ikke skal være noen symptomer.

Jeg er redd for å bli superskuffa!

Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det her prøvegreiene så mye, og det går egentlig helt greit i hverdagen. Men nå er det mest det at jeg gruer meg til å kjenne på mine egne følelser om jeg blir skuffa.

Ble jo kjempelei meg ved forgje mens, så hva nå?

Så om vi er uheldige og ikke er gravid denne pp heller håper jeg at jeg klarer å bevare fatningen og at jeg ikke ser for svart på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du gruer deg til IKM. Det gjør jeg også. Vi er også i PP6. Håper så inderlig at dette er mnd for oss :jepp: Hold motet oppe :klemmer:

Blir testing i slutten av neste uke på meg. Lenge å vente.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at du gruer deg til IKM. Det gjør jeg også. Vi er også i PP6. Håper så inderlig at dette er mnd for oss :jepp: Hold motet oppe :klemmer:

Blir testing i slutten av neste uke på meg. Lenge å vente.. :sukk:

Skal teste fredag i neste uke.

For om jeg ikke er gravid da skal jeg drikke litt vin på kvelden

Spennende lesing! Masse lykke til til alle sammen! Sender gode lykkeønskinger til dere!

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....hva skal man si.

To streker i dag gitt. Kan det stemme? Tror lissom ikke på det.... Svak strek da. Skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende da :hoppe:

Når skal du teste igjen? :popcorn:

Tja....når jeg får lønn om 10 dager kanskje :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge ved bilde av testen...men fikk ikke til gitt

Endret av Wanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 18. januar 2012

Hjertet begynner å slå: 12. februar 2012

Embryoet beveger seg: 7. mars 2012

Alle indre organer er ferdig formet: 14. mars 2012

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 14. mars 2012

Risiko for spontanabort avtar: 28. mars 2012

Kvalmen avtar for de fleste: 4. april 2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 11. april 2012

Fosteret svelger og tisser: 25. april 2012

Tid for ultralyd: 2. mai 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 9. mai 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 23. mai 2012

Fosteret begynner å høre: 13. juni 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 11. juli 2012

Mange fostre legger seg med hodet ned: 15. august 2012

Svangerskapspermisjonen begynner: 21. september 2012

Antatt termindato: 12. oktober 2012

Får legge ut en slik liste vel.

Kan ikke skjønne at jeg faktisk er gravid enda. Får vente noen dager så kanskje jeg skjønner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...