Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

I morra skal jeg rive av en test. Skal nemlig å drikke vin med Kvist på kvelden og da er det greit å bare være på den sikre siden, selv om legen sa jeg ikke var gravid. Men syns det var så tidlig, så jeg vil være litt mer sikker.

Tror ikke jeg er gravid, men innmari dumt å drikke om man vet man er gravid, så da bedre å vite at man ikke er det ;)

Gleder meg veldig, for ho er min beste venn og vi har hatt litt liten tid sammen i det siste da både ho og jeg er opptatt med hvert vårt. Men det er da det er godt å vite at vennskap forsvinner ikke av sånt.

Så gleder jeg meg til å pynte meg bare og :) Liiiiker å pynte meg litt ekstra :) så kanskje vi går ut en tur og??!! Men det får vi se på i morra. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så koselig at du skriver sånt :)

Selvfølgelig forsvinner ikke vennskapet selv om vi er litt opptatt. Superduperglad i deg vennen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, som forventet i dag. Men det rare er at jeg er mer skuffa denne gangen, enda jeg viste jeg ikke var gravid (etter sjekken hos legen) og jeg ønsket jo sånn sett at det helst ikke skulle klaffe denne mnd men neste. Det er litt rart. *sukk*

Rare meg!!

Men satser på at det blir bedre utover dagen siden jeg skal ha jentekveld i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig blitt litt uggen. Det var ikke noe gøy. Men har nå klart å fungere helt greit.

Men når jeg var på do ble det blod på papiret????!!!!!! Hva skjer? Jeg skal jo ikke ha mensen før tirsdag!!!!

*liker ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde hverken mye eller lenge. Mandag var det bare bittelitt på morgenen og ikke noe mer. Men i kveld ble jeg litt uggen igjen og npr jeg gikk på do kom det litt friskt blod på papiret.

Hva skjer med kroppen min?

*forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropen min er virkelig rar. Jeg la meg med et tynt bind siden jeg hadde litt blod i går kveld, i morres våkna jeg helt nedblødd (nesten) og skikkelig vondt i magen. Imponerende at jeg ikke hadde fått noe i senga.

Jeg liker ikke ar kroppen er så ukjent for meg :( men det er kanskje nå jeg har fått mensen da og ikke på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er mensen over. Deilig at vi kan begynne på ny runde.

Til fredag skal vi ut å reise. Første gang med fly for lillemann. Det blir spennende siden han er så opptatt av fly.

Og etter å ha "krangla" i en annen tråd kom jeg til å tenke på noe annet:

Litt merkelig at vi ikke skal ha med han største, for han er som oftes med når vi er ute å reiser (bare at vi reiser som oftes i ferier med bil). Så er det jo nesten to uker siden vi hadde han og, så det blir litt rart. Men siden dette hadde gått ut over han skole blir det ikke denne gangen. Men vi skal heldigvis ha han to helger på rad etterpå. Og det er ofte litt deilig, for da har vi fått avtalt hva vi vil gjøre og ting er litt mindre stressende på en eller annen merkelig måte :P

Gleder meg til friiii :D Og shopping :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reising er gøy!! Og sikkert veldig spennende for lillemann som er så opptatt av fly :)

Hurra for at mensen er over :danser: Da er det bare å hoppe i høyet :lur::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jaja....ble ikke så mye høyrulling akkurat. Lillemann har sovet mellom oss hele reisa. Sparte bra mange euro på det da :gjeiper:

Tror eggløsning var på søndag, og ble ingen ting :sengekos: før i går. *sukk* Så har ikke akkurat så store forhåpninger for denne mnd. Men men.....da får vi bare øve oss litt mer ;)

Turen var helt fantastisk. Deilig å gjøre noe helt annet. Men kjenner jeg er helt utslått enda etter å ikke ha sovet nok den siste natta. Men men....får ta det igjen i helga ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jaja....ble ikke så mye høyrulling akkurat. Lillemann har sovet mellom oss hele reisa. Sparte bra mange euro på det da :gjeiper:

Tror eggløsning var på søndag, og ble ingen ting :sengekos: før i går. *sukk* Så har ikke akkurat så store forhåpninger for denne mnd. Men men.....da får vi bare øve oss litt mer ;)

Turen var helt fantastisk. Deilig å gjøre noe helt annet. Men kjenner jeg er helt utslått enda etter å ikke ha sovet nok den siste natta. Men men....får ta det igjen i helga ;)

Krysse fingrene, for at det har funka likevell ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysse fingrene, for at det har funka likevell ;)

:klemmer:

Tror ikke det gjorde det. Jeg har ikm i dag eller mandag. Ikke heeelt sikker, men tok en test som var helt blendahvit på morran i dag :P

Men var jo veldig forberett på det heldigvis så ikke spesielt skuffa.

Satser på at det klaffer neste mnd. Så håper jeg at jeg har igjen en telefon med app på så jeg kan følge med på syklusen. For nå klarer jeg det ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen!

Bare venta siden fredag jeg nå.

Kan desember og julestemning hjelpe på tru og vi får et nyttårsmirakel?

Håper det...for nå syns jeg nesten det begynner å drøye. Sånn nesten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vennen min :klemmer:

Det tar visst litt tid med dere også :( Krysser fingre og tær og håpehåpehåper så veldig for dere. Superglad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, vennen min :klemmer:

Det tar visst litt tid med dere også :( Krysser fingre og tær og håpehåpehåper så veldig for dere. Superglad i deg!

Det skjer nok. Er bare ikke meninga at det skal skje akkurat nå :)

:klemmer:

Håper på nyttårsspire :jepp:

:klemmer:

Takk

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i f....tok mensen?? :kjefte:

Får jo ikke ting til å funke om ikke mensen kommer når den skal.

AAaaahh! Frustrerende. Er jo ikke gravid heller, så da syns jeg mensen kan komme NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå herregud jeg angrer på at jeg ikke kjøpte julemarsipan på butikken tidligere i dag!

AAAAaaaaH!!!!!! Vil haaaaa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme teite TR :kjefte:

Nå er det bare å se frem mot en ny pp og håpe at det blir et nyttårsbarn :klemmer: Skal vedde på at det skjer snart med oss begge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom den, sikkert derfor jeg hadde lyst på sjokolade og ;)

Men kjøpte meg en pose med sånne små marsipanpølser på fredag....mmmmm det var godt det. Og det beste er at jeg får alt for meg selv fordi mannen ikke liker. Og lillemann sov ;)

Nå er det bare å vente på el....er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til el tror jeg. Søndag-mandag kanskje.

Så nå er det jo egentlig bare å :sengekos: i de nærsmeste dagene. Kanskje man skulle bli "syk" så man kan ligge med rompa høyt i tre dager og ha sex hver 5 timer :P

Er veldig spent denne runden, og føler meg veldig positiv enn så lenge ;)

Så får vi nå se hva som skjer om to ukers tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...