Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

I dag er lillemannen vår syk stakkars. Fått feber og er slapp. Så blir en rolig dag her i heimen.

Testene dukka ikke opp i dag så da blir det nok ikke testing før tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått vonde krampegreier i magen. Det lover ikke godt :(

Hei vennen min!

Nå har jeg sniktitta gjennom hele tråden din! :sjenert:

Jeg husker ikke det gamle navnet mitt her inne engang jeg, det sier jo litt om hvor gravid jeg var og hvor tåkete det var på slutten..Hihi..

Så utrolig moro å være tilbake her igjen a... Det vekker endel følelser dog... Husker graviditet og prøving på en sånn rarfin måte.. :hjerte: Blir nesten litt misunnelig på deg som prøver igjen... :hoppendeglad: Gleder meg til jeg en vakker dag forhåpentligvis kan bli mamma til en til.. :hjertesmil:

Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy å kan være prøver altså :)

Morro å se deg her og ;)

I morra eller onsdag er ikm så da river jeg i en test i morra tidlig tenkte jeg. Har ikke så veldig gravidfølelse akkurat, så jeg tror ikke det blir positiv test, men testetøs som jeg er må jeg teste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å være testetøs ;)

Sender litt babystøv din vei :strix: :strix: :strix:

Babystøvet funka ikke denne runden ihvertfall :(

Testa meg i natt siden lillemann våkna og da MÅTTE jeg på do, så fant ut det var like greit å teste da, men den var negativ.

Og på morran når jeg måtte på do var første lille blodstrimmel på papiret, så kunne jo ha spart meg den testen :fnise:

Så nå er mensen i full gang og vi entrer PP3.

Jeg var egentlig innstilt på at jeg kom til å få negativ test/mensen i dag, for den gravidfølelsen jeg har hatt den siste uka ble borte. Så er bare litt skuffa :sukk: og ikke superskuffa :) Så da er jeg klar for neste pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, vennen. Har tenkt på deg i dag altså. Godt du ikke tar det så tungt, haha, nok med én sippeguri ;)

Neida, over det verste sippinga nå jeg altså, og smertene er borte så da er vi tilbake der vi var før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vennen. Har tenkt på deg i dag altså. Godt du ikke tar det så tungt, haha, nok med én sippeguri ;)

Neida, over det verste sippinga nå jeg altså, og smertene er borte så da er vi tilbake der vi var før...

Søt du er :klem:

Hehe...sippa nå litt jeg, men det var ikke fordi jeg fikk mensen, men tenker på deg vettu.

Og godt du er over det verste nå da :) For jeg har tenkt masse på deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg avgårde litt babystø for at PP3 er måneden det skal skje :Nikke:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Takk :klem:

Alle gode ting er tre sier dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har jeg opplevd noe nytt! Og jeg tror det er el-slim. Det kan jeg ikke si at jeg har hatt de to første PP, så kanskje jeg ikke har hatt el til tross for positiv el-test??!!

Blir spennende....har ikke testa etter el denne mnd fordi jeg egentlig ikke vil ha julibarn :fnise:

Men blir gjerne gravid neste pp.

Men sånn heeelt seriøst så blir jeg glad uansett....jeg ønsker meg så inderlig en til, så om det blir nå eller senere så blir jeg glad uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos legen p.g.a brennende følelse i brystet og hoste. Viste seg å være bronkitt, og skulle få piller for dette, men siden jeg er prøver tok vi å sjekka for graviditet først (for man skulle vist ikke ta de). Og det ble negativ test gitt. Trodde ikke man kunne teste det så tidlig jeg. Men men....var ganske forberett på det for jeg føler meg ikke gravid. Men en liten skuffelse er det jo, men syns det er mer skummelt at man på en måte nærmer seg å bli litt mer etablert prøver.

Men ikke stressa likevel :)

Vi klarer det nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 av 29 er tidlig da!

Og så klart dere klarer det. Dere har jo faktisk laget verdens fineste gutt helt uten å prøve, tenk da hvor bra det blir når dere går inn for det skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 av 29 er tidlig da!

Og så klart dere klarer det. Dere har jo faktisk laget verdens fineste gutt helt uten å prøve, tenk da hvor bra det blir når dere går inn for det skikkelig :)

Syns og det var veldig tidlig å skulle sjekke det. Men men, tar nå pillene likevel. Vil bli frisk, og føler meg svæææært lite gravid så jeg får heller gå lykkelig uviten rundt ;)

Men en-to-tre, med det fjerde skal det skje. Jeg er klar for pp4.

Og ja, han er den mest fantastiske gutten i hele verden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg!:hjerte: Gleder meg til vi også får oss en egen. Jeg tror det bare må være helt magisk :rodmer:

Hvordan er formen din i dag?

Heier på pp4 :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre ihvertfall :)

Men får litt vondt i magen av og til, litt som luftsmerter. Tror kanskje det er antibiotikaen, men hvem vet, kan jo være tilfeldig at jeg akkurat nå bare har luftsmerter. Så hoster jeg enda, men ikke på langt nær så mye og så kraftig. :)

Kjenner jeg gleder meg til å begynne på pp4 allerede :sengekos:

Begynner å få vondt i puppene slik som jeg har fått de andre gangene før mensen har slått inn og nå. Er rart hvor forskjellig kroppen er med og uten hormonprevansjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...