Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Åååå akkurat nå ligger jeg på sofaen og hører på lillemin som blir lagt i senga av pappan sin.

"DEN ER HEEELT LIK PAPPA"

"Den er blå, men den er grønn."

"Sånn har vi sett før"

"SEEEE PAPPA, DER VI VÆRT!"

Han er bare så fantastisk deilig for tiden, eller han er det alltid, men jeg må si at denne tiden her er den beste så langt, alle ordene, all kjærligheten, viljen og ALT.

Ikke rart jeg vil ha fler :rodmer:

Høres helt herlig ut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke holde meg unna den der testinga altså :fnise:

Så i dag ble det el test, og som forventa negativ da jeg ikke skal ha den på noen dager tror jeg. Men likevel er det greit å teste litt tidlig siden jeg ikke kjenner syklusen helt enda.

Weeeee! Babylaging er gøy. :rodmer:

Sier sikkert noe annet om 6 mnd om det ikke har klaffa da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å skritte jeg :P

Telle telle. Jeg fant jo ut at jeg får mye mindre enn jeg tror. Så nå er målet å nå min 10 000 skritt pr. dag. Når jeg er på jobb er målet mitt å nå 10 000 før jeg er ferdig og går hjem. Når jeg er hjemme er målet å bare nå 10 000. Har klart det siden onsdag ihvertfall (fikk telleren på tirsdag kveld). Og jeg er så himla dårlig å trene så håper jeg kanskje dette er et dytt i riktig retning. :)

Har vært veldig motiverende så langt :)

Ellers så venter jeg nå på el, og føler meg ikke stressa enda i denne runden, så håper det fortsetter sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Kose dere :lur:

Slenger fra meg litt ekstra babystøv mens jeg er innom :)

:strix: :strix: :strix:

Nå er jeg spent på om det har virka med babystøv :)

DPO ett eller annet :P

IKM 11 okt. ihvertfall.

Har gått over 10 000skritt hver dag i en uke nå. Blir nesten skremt av hvor lite jeg egentlig måtte ha gått før da. Men merker det at jeg blir litt sliten av å måtte stå på litt. Tirsdag gikk jeg til barnehagen til lillemin for å få opp litt skritt og endte på 20 000 den dagen. Håper det vil vises litt på vekta jeg :sjenert:

Skulle gjerne gått ned 10 kg, i det minste 5. Må bare finne motivasjonen først. Så starte med disse 10 000 en stund så får jeg se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :) Får vel slenge fra meg litt babystøy jeg og da! :) Første babystøvet jeg deler ut, så du er heldig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :) Får vel slenge fra meg litt babystøy jeg og da! :) Første babystøvet jeg deler ut, så du er heldig :strix:

OOOOH!

Da MÅ det jo bare virke :fnise:

Ingen ting som tilsier at jeg er gravid denne pp heller. Ihvertfall som jeg merker. Ingen symptomer. Eller jeg er kanskje litt øm i magen, men det kan nok være at jeg har beveget meg MYE mer enn jeg har pleid tidligere den siste uka.

I dag f.eks. har vi vært på en god og lang skogstur. Så nå er jeg sliten. Og har strekt noe i leggen tror jeg :( Det er driiiitvondt å gå på det ene benet nå, og det er ikke like kjekt. Men håper det blir bedre til i morra, hvis ikke blir det vanskelig å gå dratt inn nok skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer øm i magen i dag, uff, begynner jo å håpe. Men blir enda mer redd for at jeg skal bli veldig skuffa da. Og leeenge til ikm, så kan ikke ta noe test. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma_Jeg?

Ingen ting som tilsier at jeg er gravid denne pp heller. Ihvertfall som jeg merker. Ingen symptomer.

Føler det samme som deg, dvs ingenting nesten ;) Kjedelig, men det er jo ikke sikkert at vi ikke er gravide for det! Vente, vente.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme som deg, dvs ingenting nesten ;) Kjedelig, men det er jo ikke sikkert at vi ikke er gravide for det! Vente, vente.. :sukk:

Ja... :sukk: vente vente

har mere "vondter" både her og der føler jeg i dag, og jeg klarer ikke å la vær å håpe på at dette er mnd. Men så er det jo en denne ikm`n man skal vente på da. Isj! Skulle ønske jeg kunne teste nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant deg!

Veldig søt liten bok dette her :) Kjenner meg godt igjen i den ventinga ja... veldig godt! Det er skummeltspennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Kvistenmin :goodbye:

Fint å se deg her :)

Jeg har jo heeelt glemt å si det. Men jeg har gått ned to kg av gåinga. Wooop woooop! Modell neste :foto:

Ikke at jeg kommer til å bli superslank akkurat, men morsomt å gå ned litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Du er flink du!

Det blir visst bare oss to etterpå, vi må finne ny dag som alle kan. Men jeg gleder meg fordet jeg, kaffe og skravlings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu! Du er flink du!

Det blir visst bare oss to etterpå, vi må finne ny dag som alle kan. Men jeg gleder meg fordet jeg, kaffe og skravlings!

Din luring ;)

I dag har jeg vært å drukket kaffe med Kvist. Og siden hun er min beste venninne så ble min dag såååå mye bedre :rodmer:

Var litt irritert når jeg dro hjemmefra av en eller annen grunn (var vist bare den dagen jeg skulle bli lett irritert) og da ble det bedre med en gang jeg kunne snakke med ei god venninne.

Skulle egentlig vært med ei god venninne til, men ho kunne ikke likevel :( Men men....sånn er det.

Fremdeles øm litt her og der, men får bare vente å se. Vil ikke håpe for mye, men selvfølgelig håper jeg jo :) Må bare passe på at jeg ikke blir skrulledame etter bare 2 mnd som prøver :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er graviditetstestene på vei hjem til meg i følge e-posten, så da får vi bare vente å se da når de kommer. Kanskje greit at de ikke er her alt, for da hadde jeg nok ikke klart å la være å vente. Veldig øm i brystene enda så håper jo veldig denne pp kjenner jeg. Men har lova meg selv å ikke bli for skuffa om det ikke er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...