Gå til innhold

Wanita og mannen venter på nr. 2


Wanita

Anbefalte innlegg

Jepp!!!

Da er vi prøvere. Endelig.

Jeg kan fortelle at jeg egentlig har vært her før under navnet Amalie, men den kontoen skjedde det noe rart med.

Jeg er 26 år og bor i østfold, vi har en sønn fra før av, og vi skal endelig prøve på nr. 2.

Mannen ville egentlig ikke ha fler først, men med lett press så ga han seg ganske greit.

Han har en sønn fra før og er litt eldre enn meg så han ønsker ikke å bli gammel pappa, og det skjønner jeg jo. Så skal noe skje må det skje innen 1-2år.

Tok ut spiralen på torsdag, og har trent på å få det til siden, så nå er det bare å fortsette med det og krysse fingrene.

Endret av Wanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært prøvede i hele 4 dager :fnise:

Prøver å kjenne hvordan kroppen er uten spiral og om man kan merke endringer i kroppen. Er litt spent på om jeg kommer til å merke syklusen godt eller ikke. Har jo hatt mensen fast i alle tre årene jeg har hatt hormonspiral.

Akkurat nå har jeg litt blødninger, helt lyst lyst og veldig lite, men vil tro det har med forrstyrresen som skjedde når spiralen ble tatt ut, så er puppene litt mer ømme en de pleier akkurat før mensen, men vil tro det og har med det at jeg ikke lengre har hormonspiralen.

Så har jeg nesten lyst til å kjøpe graviditetstester nå bare så jeg kan ha liggende og prøve innimellom, men får vel holde meg å vente til jeg føler en mensen uteblir. Orker ikke begynne med temping eller el-tester enda for jeg vil jo ikke stresse meg selv riktig enda siden vi er så ferjæ prøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, da har vi vært prøvere i hele 2 uker, og jeg har blødd og blødd og blødd og blødd. At jeg ikke er død syns jeg er mystifistisk. Men nå ser ut som det kaaaanskje begynner å gi seg, men skal ikke si det for sikkert siden jeg trodde det for en uke siden også. Men håper jeg er ferdig nå så jeg kan komme igang med noe el. Har tatt noen tester for å se om jeg kunne ha det selv om jeg blør, men de har vært negative så får vente litt nå kanskje å få kroppen normal før jeg tester noe mer?

Selv om jeg gjerne bare vil teste og teste for å se om den plutselig er der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at blødningene begynner å avta. Men man vet jo aldri før det er helt borte. Håper nå at el-skal komme. Vurderer om jeg skal begynne å teste nå hver dag i håp om at den er der før mensen kommer neste gang. Jeg er jo så himla nysgjerrig.

Men kan ikke komme i helga. For gubben er borte og det blir ingen :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilser på :vinke: Lykke til med prøvinga :)

Hilser tilbake :goodbye:

Og takk for det, håper det ikke tar for lang tid, kjenner jeg ikke er egna som prøver. Oooorker jo ikke vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jaja....fremdeles ingen el. Men kan vel ikke forvente det så fort etter at jeg tok ut spiralen heller. Men jeg vil jo gjerne at kroppen skal komme igang. Så jeg håper jeg får el eller mensen snart så jeg føler at ting skjer.

Men kjenner at noe skjer, som ikke har skjedd tidligere med tilsatte hormoner i kroppen. Så jeg syns jo det er litt spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå vil jeg ikke hete Wanita lengre. Dumme nick, og fine avtar. Jeg vil være Rainbow Brite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, positiv el-test. Dette lover jo veeeeldig bra. Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Vi hadde en runde i senga i går, så må nok ta en runde i dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sto på som bare søren altså :sengekos:

Så nå er jeg veeeeldig spent.

Kan vel ikke teste før 12 september, men det er bare 10 laaaange dager unna. Eventuelt dukker TR opp, men satser på at det har klaffa. Jeg er så spent altså, 10 dager virker så lenge til akkurat nå *sukk* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden frem mot IKM snegler seg avgårde før man plutselig står der og lurer på om man skal tørre å teste eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden frem mot IKM snegler seg avgårde før man plutselig står der og lurer på om man skal tørre å teste eller ikke :ler:

Jeg grugleder meg :)

Tror jeg må kjøpe en test å ha liggende sånn at jeg kan teste på ikm, om ikke mensen kommer da. Men kommer den ikke så vet jeg bare at jeg kommer til å være så spent og urolig av å ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ooooh oppretta ticker med vanlig 28 dager syklus (satser på at det er det jeg har siden el kom veldig perfekt på dagen) og da ble det brått 8 dager til testing. Weeeee. Enda nærmere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager til ikm.

Føler ingen verdens ting, nesten litt "tomt". Så har ikke så veldig tro på at det er noe der. Ingen symptomer på noe som helst. Men det er jo ikke så rart heller for om vi er så heldige at det har klaffa alt er det jo enda veeeeldig tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6dager til ikm. Har lyst å kjøpe test å ha liggende så jeg kan sjekke søndags morgen. Men er litt redd for at jeg ikke klarer holde meg og tester før. Men hadde vært så greit å få bekrefta om det ikke er noe nå så jeg slipper å føle meg på tå hev. Men sånn er det vel for oss alle.

Da jeg var gravid med N så hadde jeg ømme bryster en uke før ikm, og de føltes litt tunge. Mener og jeg følte meg bare litt anderledes (dette var jo før jeg viste) men nå....bare tomt. Eller vanlig da. Null symptomer, så tror ikke det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...