Gå til innhold

Alder


Gjest Sarah

Anbefalte innlegg

Jeg er en 17 år gammel jente som har en sommerflørt med en gutt som er 26. Vi traff hverandre i begynnelsen av sommerferien hvor vi feste i 3 dager før han og kompisene sine dro hjem igjen til østlandet. Siden jeg bor på vestlandet, så vet jeg det ikke blir noe mer mellom oss. Men om en uke skal jeg kanskje møte på han igjen, og da har jeg egentlig veldig lyst å gjør noe med han. Han er en veldig sjarmør og morsom, og jeg klare virkelig nesten ikkje å slute å tenke på han. Men alderen er så stor, og det hindrer meg kanskje litt. Da jeg traff han, trodde jeg at han bare var 20-21 på utseende og personlighet. Og da jeg fant ut at han var 26 trodde jeg det var en løgn. Liker han veldig godt, men er 26 litt for gammelt for meg? Hva synses dere, har dere hatt noen lignene opplevelser??

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kan hindre dere, siden du er over den seksuelle lavalder, men jeg kan ikke skjønne hva en 26-åring ser i et barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Ein 17 åring er ikkje eit barn :roll: det er ein tenåring som er 1 år fra å være myndig og "voksen".

Eg var 16 når eg blei sammen med samboeren min, han var 25 men såg ut som han var rundt 20. Sammen ennå, 8 år etter, gifter oss til neste år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke aldersforskjell betyr noe så lenge begge er voksne, men

de aller, aller færreste er voksne før de har nådd begynnelsen av tyveårene.

For alt jeg vet kan du være veldig moden for alderen og vite hva du begir deg ut på, men det høres ut som det er fare for at du kommer til å forelske deg i denne mannen (en 26-åring er ikke en gutt)og da ender det sannsynligvis med at du blir såret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Ein 17 åring er ikkje eit barn :roll: det er ein tenåring som er 1 år fra å være myndig og "voksen".

Eg var 16 når eg blei sammen med samboeren min, han var 25 men såg ut som han var rundt 20. Sammen ennå, 8 år etter, gifter oss til neste år.

Er faktisk i samme situasjon selv, og vi har holdt ut i et år snart vi ihvertfall :rodmer: Veldig koselig å lese at dere fortsatt er sammen. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha, hva skjer med at "alle" på Kvinneguiden kaller folk under 20 år for barn? Man er ikke et BARN når man er ett år fra myndighetsalder. De kalles for tenåringer/ungdommer.

Jeg ser ikke noe galt i at dere er sammen, selv om det kan by på problemer (både mtp bosted og alder). Hvis det funker for dere, så gi en lang faen i hva andre synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Age is just a number. Så lenge begge er lovlig så kan INGEN hindre

dere fra å være sammen. Kjør på sier jeg. Selv kjører jeg godt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke problemet, hadde ei vennine som ble sammen med en fyr osm var 11 år eldre en henne, de ble sammen når hun var 15 år, hun sier de ventet med sex til hun var 17 år, nå er de gift, har to barn et flott hus og er så lykkelige....

men dette var solskinnshistorie da, det går sommregel ikke bra :P

Anonym poster: c3b23be632d9c5b8a4578c05f8ba2251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ett år gammel, de er nok ikke sammen fortsatt ;)

Anonym poster: 1b14830501972080efcb6f06898aa8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han veldig godt, men er 26 litt for gammelt for meg?

Nei. Jeg er 26 og kan si som så at hadde jeg truffet en på 17 jeg hadde klaffet med, så hadde jeg ikke latt sjansen gå fra meg på grunn av et tall. Kjør på!

Anonym poster: 43bca955446bb178f8551fae7702f2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 55 og dater ei på 17. Alder betyr ingenting!

:skratte:

Anonym poster: cc753a89edc7c2f8c76f5693380c4117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...