Gå til innhold

Mens jeg venter på den o`herlige Mannen.


SingelSiv

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Tenkte jeg skulle skrive en dagbok, for det første slik at mine kjære venner skal måtte slippe å høre på klagingen min. For det andre for å se om ikke det kan hjelpe å få tanker ned på papiret, eller dataskjermen i dette tilfellet.

Jeg har vel egentlig vært singelSiv hele livet.

Jeg har det som så fint kalles forpliktelses angst. Aner jeg snev av seriøsitet, løper jeg med halen mellom beina. Jeg liker og tro at jeg har vokst det av meg litt nå, men jeg er fortsatt livredd for å bli såret.

Jeg har en tendens til å let the bad ones in, and the good ones go, som hun Robyn sier.

Akkurat nå er jeg litt forelsket, eller det har jeg vel vært en god stund. Han heter Marius. Han klarer å skille sex og følelser, det klarer ikke jeg. Eller ihvertfall han gjemmer de godt om det er noen der. Men det er nok ikke det, men jeg klarer fortsatt ikke å si nei. Jeg er fullstendig klar over at dette må kuttes ut, men jeg klarer ikke, så kjære gud gi meg styrke til å si NEI!

Jeg kommer ingen vei sånn som jeg holder på nå, jeg har møtt flere søte menn, men det nytter ikke så lenge han surrer rundt i tankene mine non-stop...

Dette ble ett litt rotete innlegg, men det var godt å få luftet tankene litt.

Endret av SingelSiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka har vært helt herlig, og snart er det helg allerede. Har fått vært masse med venner denne uka. Og jeg føler at ting generelt har gått min vei, sånn utenom Marius, men det er plutselig ikke så viktig lenger, eller ihvertfall ikke akkurat idag hehe.... Jeg liker å tro at alt ordner seg for snille piker :)

Også har jeg funnet ut at jeg har blitt helt avhengig av å sole meg, eller ikke avhengig, men er det sol på himmelen så må jeg ut i sola. Jeg har så lyst til å bli bruuuun, man ser så mye mer opplagt og fresh ut.

I helga er planen vinkveld og film? imorgen, og på lørdag tenker jeg det blir en tur ut på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...