Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier; Hva skal jeg gjøre når jeg sletter mange filer for å frigjøre plass på minnepennen min, men alikevel er det like lite plass ledig. Det stemmer ikke. Kan jeg "oppdatere" minnepennen slik at den registrerer det jeg har slettet?

Skrevet

Du kan muligens formatere den?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan formatere den, men da sletter du alt (høyreklikk \ formater i Min Datamaskin). Ellers kan det hende at du bare trenger å oppdatere vinduet, eller ta den ut og inn igjen :)

Skrevet

Vel, nå bruker jeg den for å ta back-up av alle filene som er viktige på dataen min. Merker det blir stress å formatere den :sukk:

Skrevet (endret)

Men hvis du bruker den som backup, da har du jo strengt tatt filene på PC'en også så du kan legge de over igjen etterpå? Eller?

Endret av Nevian
Skrevet

Joda, kunne ha gjort det. Men problemet er bare at det er et par år back-up med arbeid som ligger på den USB'en - som ikke lenger er på dataen min :sukk: Er en 16GB USB...

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg lastet opp de resterende filene på nett via f.eks Dropbox, også kjøpt meg en ekstern harddisk ;)

Skrevet

Jeg har både Dropbox og ekstern harddisk, men er ikke like flink til å bruke hverken det ene eller det andre! :P Takk for all hjelp på en sen lørdagskveld/natt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Må kanskje tømme søppelkurven? Filene tar opp plass om de ligger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...