Gå til innhold

Spondylose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått svar på hva som feiler meg..

"Spondylose preger skivenivå C5/C6 og C6/C7"..... Har googlet litt, og forstått at dette er en slitasjeskade som ikke kan behandles... Jeg fyller straks 25 år, så dette kan jo bli et flott liv :( Sitter her og depper litt, ser for meg hvordan jeg kommer til å ha det resten av livet....

Har en tro på at det hjelper å trene, trene, trene... Men i går hadde jeg en legevenn på besøk- og han var langt fra så positiv til "diagnosen" som jeg var... Så da begynner man jo å gruble igjen!!

Har ikke fått snakket med fastlegen min om det enda, da det var kiropraktor som henviste meg til MR-bilder... Og han sier det bare er å trene.... så blir jeg frisk....

Noen her inne som har spondylose, og kan fortelle meg litt om hverdagen deres?? Hadde blitt veldig glad for noen gladhistorier akkurat nå merker jeg.... :(

Takk... ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trene, trene, trene, masse akupunktur og second opinions.

Jeg fikk samme svar som deg, men det viste seg at jeg også hadde en svær prolaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene, trene, trene, masse akupunktur og second opinions.

Jeg fikk samme svar som deg, men det viste seg at jeg også hadde en svær prolaps.

Håper det er som du sier, jeg lever fremdeles i den troa.. At det hjelper å trene!! Selv om det er vondt, fryktlig vondt :( De hadde vel sett på Mr-bildene om jeg hadde prolaps, så det har jeg nok (heldigvis) ikke.. Kanskje jeg skal kontakte en akupunktør... Går til behandling hos naprapat nå.. Men ikke så ofte, blir så dyrt :(

Har du noen plager nå, eller har du blitt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...