Gå til innhold

Stor eksplosjon i Oslo


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det så ut som en bombe for mine øyne. Vinduene på Deli var sprengt ut, flere vinduer i VG-bygget. Regjeringskvartalet så jeg ikke pga røyken. Folk satt utenfor med masse blod i ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet ikke, men det sto at flere mennesker var skadet. :(

Jeg kommer ikke inn på noen nyhetssider nå, og nyhetskanalen er ikke oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det så ut som en bombe for mine øyne. Vinduene på Deli var sprengt ut, flere vinduer i VG-bygget. Regjeringskvartalet så jeg ikke pga røyken. Folk satt utenfor med masse blod i ansiktet.

AlJazeera får det også til å høres ut som om det er snakk om en bombe, i forhold til de litt mer ulne beskrivelsene i norske medier. Men nå er vel AJA kjent for å være litt cowboy..

VG skriver nå "Hele Regjeringskvartalet er knust - hele bygningen er smadret fra topp til bunn.". Det høres jo ikke akkurat ut som småtteri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Kg oppdateres jo omtrent FØR nettaviser og jaffal før nyhetskanalen! :fnise:

jeg lurer fælt på dette sjæl jeg...det første jeg tenkte var mullah krekar!!

herregud, jeg har venninner på frogner som merket smellet GODT hjemme hos seg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.... der gikk helgeturen til Oslo fløyten. Trodde norge var trygt. Men nå kan man sikkert ikke være i norge lenger heller, av frykt for å bli voldtatt, skutt i hodet eller å få en bombe i fleisen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

TV2 kommer ikke med en sending om dette før klokka 17.00? Hva faen er det for en møkkakanal? Det blir for dumt når den arabiske AlJazeera er raskere ute med nyheter om en eksplosjon i Oslo enn norske medier!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det er vel for tidlig å begynne å spekulere i hva som har skjedd, men jeg må si jeg lurer veldig. Ser flere tenker på Mullaen mens gubben min holder på å gå av på midten pga Gaddafi-angst.. Får håpe det ikke er noe slikt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.... der gikk helgeturen til Oslo fløyten. Trodde norge var trygt. Men nå kan man sikkert ikke være i norge lenger heller, av frykt for å bli voldtatt, skutt i hodet eller å få en bombe i fleisen.

Overdriv mer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hard Ride

Jeg merket hele bygningen jeg bor i bevege seg, og jeg er et stykke unna (bor i et svært bygg), kanskje i underkant av en kilometer unna der det skjedde. Dette var en kraftig eksplosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tv2 Nyhetskanalen er der nå. Hørte smellet opp til Grefsen. Nå er det bekreftet at det er bombe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...