Gå til innhold

Er det noen som er igang med prøverør nå??


pia1006

Anbefalte innlegg

Lurte på om vi er mange som er i gang med prøverørsforsøk??

Vi tok 1 sprøyte i dag så nå er det spennende hvordan det går videre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er snart i gang!

Fikk en pakke i posten i dag full av medisiner.Jeg skal begynne med spray den 3. desember. :lol:

Synes egentelig at dette er ganske skummelt... Etter at utredningen begynte har jeg instilt meg på at dette tar lang tid, og så er en plutselig i gang!!! :o

Leste om bivirkningene en kunne regne med å få av sprayen, dat hatte nok blitt en kortere liste om der var oppramset de en ikke kunne få! Dette blir nok en koselig jul... En får vel anta at de vet hva de utsetter oss for.

Det var dette med å tenke positivt... Jeg vil jo dette her, så det er vel bare å mote seg opp! :-?

Frøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har ikke valgt nick!
Vi er snart i gang!

Fikk en pakke i posten i dag full av medisiner.Jeg skal begynne med spray den 3. desember. :lol:

Synes egentelig at dette er ganske skummelt... Etter at utredningen begynte har jeg instilt meg på at dette tar lang tid, og så er en plutselig i gang!!! :o

Leste om bivirkningene en kunne regne med å få av sprayen, dat hatte nok blitt en kortere liste om der var oppramset de en ikke kunne få! Dette blir nok en koselig jul... En får vel anta at de vet hva de utsetter oss for.

Det var dette med å tenke positivt... Jeg vil jo dette her, så det er vel bare å mote seg opp! :-?

He, he :ler:

Føler meg plutselig gammel og erfaren... Har nemlig sprayet nese i snart 2 uker, og har begynt på de fryktede sprøytene!!!

Ville bare berolige deg med at disse bivirkningene er veldig oppskrytt. Selv så har jeg kun merket at jeg får en og annen svettetokt, særlig om natta.

Ellers er humøret på topp, bare gled deg! :wink::wink:

Frøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Angående bivirkninger ; min svigersøster har tvillinggutter med litt starthjelp. Hun sa at det som var mest pes med medisisnene var at du faktisk måtte ta dem. Hun er skikkelig pms, men mente at bivirkningene ikke kom i nærheten av pms. Hun hadde ingen svettetokter i det hele tatt og syntes det gikk greit ! :D

Lykke til jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekk for trøst og oppmuntring!

Er kommet over sjokket. Vi har pratet mye om det jeg og Billy, vi leggter vel etter dette mer og mer.

''Overgangsalder'' i en måneds tid er dette vel verd, så dette med bivirkningene er vel en bagatell. Det går over!

Nå gleder vi oss bare til å komme i gang. :)

(Tre dager til jeg starter med spray!)

Frøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :D

Ville bare si til Frøy at jeg har hatt 3 forsøk, og ikke merket noe til bivirkninger i det hele tatt. Kun litt hetetokter den ene gangen, men i tillegg var det midt på sommeren da, og hetebølge i lufta også. Så jeg vet jo egentlig ikke hva det egentlig var! :wink:

Er sikker på at det går kjempefint! :D

Lykke til alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er i gang igjen!

Det er tredje dag med Synarela i dag.Får litt hodepine etter sprayen,men ikke noe særlig galt enda. Håper det går greit denne gangen.

Synes det er greit å begynne på medisiner nå i jula,da blir det jo færre dager å gå på jobb med hodepine og diverse emosjonelle svingninger.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...