Gå til innhold

Terminliste mars/april 2012


Charlie28

Anbefalte innlegg

Takk det same :) Eg har berre sett føre meg gut, tanken på ei jente er heilt, heilt fjern. Så vi ba om å få vite kjønn berre for mannen sin del, for han trudde ikkje på magefølelsen eg har hatt sidan dag ein. Og så var det ikkje heilt sikkert! Men om 4- 5 mnd får vi sjå sjølve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Attegløyma, 36 år, B1, Termin 17.mars (er framskunda frå 25.mars etter ultralyd)Truleg :babygutt:

Har skrevet deg inn på lista!

Gratulerer og velkommen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd (pga blødninger) denne uka, viste et sprekt lite nurk. Sannsynligvis :babygutt: , men jeg vil ha dette bekreftet på ordinær ul om 3 uker før jeg sier noe mer sikkert. Og termin ble imidlertid satt fram fra 24. til 18. april. Venter med å endre tickeren min, får se hva neste ul sier på dette også...

Men alt i orden med den lille, puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea89 - 22 år - B1 - termin 29. april

Å, som vi gleder oss! Kjønnet skal vi ikke vite.

Endret av Andrea89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen.. Har helt glemt å oppdatere her etter vi var på ultralyd.. Er blitt merkbart mer distre de siste månedene, :gravid: .. Alt for mange tanker i hodet på en gang..

Over til fakta.. Vi venter en liten :babygutt:. Terminen ble flyttet til 17. mars.. Alt så bra ut med den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen.. Har helt glemt å oppdatere her etter vi var på ultralyd.. Er blitt merkbart mer distre de siste månedene, :gravid: .. Alt for mange tanker i hodet på en gang..

Over til fakta.. Vi venter en liten :babygutt:. Terminen ble flyttet til 17. mars.. Alt så bra ut med den lille..

Samme som meg då :) Spennande kven som får det unna først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd idag, og alt så bra ut. Dessverre har vi en liten sjenert en, og det var ikke mulig å se kjønnet :( Jordmor gjettet på jente, siden hun ikke kunne se noen penis, men var langt fra sikker. Vi får sette en :babysmokk: inntil videre, for det var ihvertfall bare en.

Termin ble flyttet til 29. april. Skal se det blir en ny maibaby på oss :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...