Gå til innhold

Vi som hater autocorrect på mobilen...


Chiyo

Anbefalte innlegg

Fortell... Hva rare meldinger har du sent fordi mobilen din retta for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innså heldigvis etter bare et par merkelige forandringer at det var best å slå av ordlista, så det ble bare en melding sendt! Da rettet ordlista "vil" til "vil ikke", så meningen ble jo ganske annerledes enn jeg hadde tenkt... Ellers forslo ordlista "iøynefallende" da jeg prøvde å skrive "hvor". Jeg trykte nok sikkert på feil tast et sted (meg og touch går ikke så greit ilag!), men et spesielt forslag var det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine kom til London, og jeg skulle måtte ta toget innover. Da skulle jeg skrive "Jeg er i Newsbury Park, kommer snart." Det ble til "Jeg er i en nedslitt park, kommer snart". :fnise: De skjønte ikke mye av det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, venninna mi skulle skrive melding til meg mens vi satt på jobb og kjeda oss 1.desember i fjor. Vi har en "pakt" om at det ikke er lov å drikke julebrus eller spise julegodteri før 1.des, og meldingen var da "ÅÅÅ, jeg gleder meg til etter jobb, da skal vi drikke julebrus og spise marsvin!!"

På lille julaften har vi også tradisjon med å sende hverandre melding med navnene til alle gjestene i Grevinnen og Hovmesteren. I fjor, med smartphone, ble det "Mr winterbottom, mr pomeroy, admiral von schneider og sir robust!" Sir Toby ble aldri den samme igjen...

Til samme venninne har jeg skrevet: "You're awesome, I'm awesome ånd we're surrounded by shitheads, it's just amazing!" Norsk ordliste er ikke tingen

"Huff, hun har blitt smittet av NN, innmari grå i stemmen!" (evt hes)

"Ahahaha, ruller du??" (evt tuller)

"Blir ekstra bra med estragon oppå østen" (evt osten)

"hold deg varm under Dubai" (eller dyna)

etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg skulle skrive "Koser meg i London" som ble til "Koser meg med kondom!"

Ikke krise, men kjipt nok :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hva jeg skulle skrive, men ordet ble i alle fall rettet til "ølrøyk".

Hva i..? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...