Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To knekkebrød, et med mager servelat, og et med bringebærsyltetøy. Pluss litt juice, litt usikker på hvor mye siden den ble drukket rett fra kartongen... :mrgreen:

Skrevet

To knekkebrød med mager kyllingost og paprika, og 6 biter truly black lakris :sjenert:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Jeg spiste et og et halvt polarbrød, det ene var med makrell i tomat og det andre med kalkun. Det med kalkun fikk jeg ikke spist opp

Endret av Valiumsjunkie
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har spist et rundstykke med oksetunge. Kjempegodt :wow:

Skrevet

Er egentlig ganske sunn av meg, men i dag gikk jeg bananas. Lyst horn med ost og skinke i microen - FUCK YEAH!

Skrevet

Havregryn med melk. Frokost nr. 2: havrekjeks med brunost og en neve mandler.

Skrevet

Havregryn med melk. Frokost nr. 2: havrekjeks med brunost og en neve mandler.

Er du en ekte hobbit? :ler:

:heks:

• Liker 2
Skrevet

Haha, kanskje det er sånn jeg skal se på det! :ler: Må ha en andre frokost når den første ender opp på badet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser ikke frokost de dagene jeg jobber i byen, for jeg eier ikke matlyst (eller tid) til å spise halv seks på morgenen, men på torsdag kjøpte jeg faktisk en pakke blåbær og spiste når jeg kom på jobb.

Fredag; tre grove skiver med smør, crispisalat, aioli, reker, sitron og pepper med et glass melk og en latte macchiato til.

Lørdag (bakrus..); en pakke blåbær, en smoothie, en iskaffe.

I dag; Latte macchiato og tre striper helnøtt. Hadde planlagt nystekte rundstykker med chilikreps, men ble plutselig sur på samboeren i morges, og da forsvant matlysta. :ler:

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Den mest usunne frokosten ever :flau: pølse I brød fra 7 eleven.

Skrevet

2 skiver med ost og skinke med grønn salat og agurk!

Skrevet

Nystekte rundstykker med eggerøre/røkelaks og chilikreps. Melk og latte macchiato til.

Skrevet

Egg og karbonade:) Begynner å bli litt lei av det nå.... Men må spise opp det jeg har!

Skrevet

Havregrøt med cultura naturell, smaker som rømmegrøt.. :icon_lol:

Skrevet

Cottage cheese, litt havregryn, valnøtter, pære og bringebær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...