Gå til innhold

Icecreams lille dagbok


icecream

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

Det må du nesten kjenne på selv,men ikke la det dra ut for lenge før du evt.går videre for da bare piner du deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet..Har sagt det til ham også, at jeg kan vente, men det spørs hvor lenge..

Nå reiser jeg hjem til mamma i Stavanger, og på fredag drar jeg til Polen, så da får jeg heldigvis litt avbrekk fra kjærester/ekser og problemene rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Uuuuh,kanskje du treffer en heit polakk heller :lur:

Kos deg i øsepøseregnet i stavanger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen i Oslo, og jeg må si det er trist å være her etter å ha hørt om alt det forferdelige som skjedde forrige fredag!

Jeg var i Polen når det skjedde, og våknet til at mamma satte på tv'en på amerikanske CNN, og der var hovedsak på nyhetene terroren i Norge. Etter å ha sett den reportasjen, skiftet vi kanal til britiske Sky news og polske nyhetskanaler, og der var også tragedien i Norge hovedsak..samme på forsiden av avisene og på radioen. Det er helt grusomt..Kondolere til alle som har mistet noen enten etter bomben, eller på Utøya. Heldigvis kjenner jeg ingen som har blitt skadet eller drept i Oslo den dagen..jeg sendte febrilsk melding til alle jeg kjenner her for å høre om de er OK, og grøsser over tanken på at jeg ofte er på youngtorget, og elsker å sitte på fks Cafe Sør. En av de skadde kunne vært meg, hadde han valgt en annen dato å gjøre dette på. Og enda verre, jeg kunne vært en av de drepte. Jeg har nok en skytsengel som passer på meg og sendte meg i trygghet i Polen, mens alt dette pågikk.

I Polen har polakkene lagt blomster og lys og gått for å be, ved den Norske Ambassade. Og på mandag var det 1 minutts stillhet også der, ikke bare i Norge. Så de tenker på dere og sørger med dere, de også.

Mine venner i England fra etter de to årene jeg bodde der, sendte meg meldinger på facebook og spurte om jeg var i live og i godt behold og bekymret seg utrolig mye, og har også tent lys for Norge. Verden er her for oss :)

Nå over til andre ting, slik at ikke dette bare blir sørgelig. Jeg hadde det utrolig koselig i Polen sammen med mamma, og det føles rart ut å være hjemme igjen. Savner familien min allerede!

Og angående heite polakker..dem finnes det absolutt ikke mange av. haha. Jeg så vel kanskje 2-3 som jeg syntes var vanvittig pene, men selfølgelig hadde alle ei dame som de gikk å holdt hender med. Jentene i Polen er nydelige. Jeg ville sagt at 70% av alle jenter i Polen er langt over gjennomsnittelig pen, mens resten er 'helt ok'. Har enda ikke sett ei jente som var stygg å se på, der borte. Så da er det jo ikke rart at alle de pene guttene er opptatt :gjeiper:

Istedenfor mannfolk så har jeg fått meg my mp3 spiller og headset, og kjøpt masse sjokolade og ost som jeg har tatt med meg fra Polen.Så da har jeg det å trøste meg med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner hjertet mitt ikke orker å skrive mer om oslo og utøya nå :tristbla:

Så la oss snakke om disse heite polakkene heller :gjeiper: Jeg kjenner bare 1 polsk par jeg,og begge to er kjempefine å se på så tenkte kanskje alle polingene var slik :fnise:

Oi,sjokolade sa du??? Ser ingen sjokolade jeg :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! jeg har ikke vært på KG på en stund nå..har vært ganske opptatt med både jobb og sosialliv, så er ingenting å bekymre seg over :P

Angående eksen min så er det et kapittel for seg selv.. Men nå må jeg dra på jobb, så får oppdatere mer senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sånn, da var jeg her igjen! Første dag på lenge hvor jeg faktisk har litt tid til å slappe av og sitte foran pcen før leggetid, før en ny arbeidsdag :)

På jobb er det hektisk. Nye rutiner, mange nye ansatte(inkludert meg), og høyt tempo. Og etter jobb har jeg prøvd å være så sosial som mulig for å ikke tenke på hvor kjipt det er å være singel...og så langt har det fungert vanvittig bra! Har aldri tid til å tenke på eksen, og har aldri tid til å føle meg ensom.

Bare for å ta noen eksempler på hva jeg har bedrevet fritiden min med;Igår var jeg på kino og middag med hun ene kollegaen min, søndag var jeg på cafe med en kompis og noen venner av ham, lørdag var jeg på konsert og i parken med ei venninne (OG møtte faktisk eksen over en kaffe og deretter en pizza på et annet spisested, for å hente posten min som lå liggende hos ham, samt prøve å opprettholde vennskapet mellom oss), fredag var jeg på vors og byen med to av KG'erne, torsdag var mamma i Oslo pga et møte med jobben, og jeg fikk dermed mye tid sammen med henne på ettermiddagen og kvelden, onsdag var jeg på møte, tirsdag var jeg på cafe med en kompis og mandag møtte jeg en gammel eks som jeg har beholdt kontakten med som venner - og noen venner av ham. Så ja, jeg har hatt det utrolig fint og sosialt på fritiden min, og det er jeg evig takknemlig for! :)

Idag har jeg en rydde-og vaskedag. Har så langt handlet mat for resten av uka (og blakket meg!), vasket badet og vasket og hengt opp klær til tørk. Etter litt nettsurfing, skal jeg støvsuge gulvene og ta meg en laang og deilig dusj etterpå!

For første gang i mitt liv, føler jeg nesten at jeg har det for travelt til å kunne ønske meg noe kjæreste..Rart å tenke på, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg elsker virkelig at ting går så bra som de gjør for tiden! Har det kjempefint på jobb, og jeg og to av mine kollegaer har blitt kjempegode venninner på så kort tid. Det er helt utrolig!

Jeg er i festkomiteen på jobb, så det er meg og avdelingssjefen som står ansvarlig for å arrangere lønningspilsen neste helg, og DET kan bli morro! Gleder meg!

Igår var jeg på jentevorspiel sammen med disse to kollega-venninnene mine + ei annen venninne av meg. Cupcakes, pizza og snacks ble servert, samt at vi fikk hver vår velkomstdrink! Utrolig koselig :)

Idag blir det KG-treff med middag, noe som også blir kjempegøy!

Jeg er virkelig fornøyd med tilværelsen, selv om jeg, denne uka før lønning, er ekstremt fattig da :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er virkelig ikke flink til å holde meg oppdatert med hva som skjer på KG for tiden, og det synes jeg egentlig er ganske leit.. Men jeg har ganske mye som skjer rundt meg i dagliglivet, så da blir det lite internett lok!

Nå er det søndag og jeg føler meg rastløs. Har lyst å finne på noe, men vet ikke hva, og har jo uansett vært supersosial hele uka, så EN dag hvor jeg bare slapper av hjemme burde vel ikke være så ille? Men jeg liker det virkelig ikke. Liker ikke å bli sittende dypt inni mine egne tanker, og lokke frem alle de kjipe tinga som jeg glemmer å tenke på, når jeg jobber, eller er sosial med venner.

Jeg har nettopp vasket badet, og tenkte meg kanskje ut på joggetur eller noe nå snart. Bare for å ha noe å gjøre, og for å få litt utbytte av at det ikke regner idag! blåser som pokker, da..men jaja, håret i strikk og problemet er løst - da blir det jogging.

Hva pleier dere andre å gjøre på søndager når ingen har mulighet for å joine på kino,kaffe,lunsj osv. , og dere ikke er fyllesyk, vel å merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...