Gå til innhold

Icecreams lille dagbok


icecream

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skjønner deg godt der :)

Akkurat nå vet jeg ikke hva som gjør meg mest lykkelig/ulykkelig, siden jeg vet jeg ville blitt ulykkelig om jeg gjorde det slutt siden jeg fortsatt føler såpass sterkt som jeg gjør..men samtidig blir jeg enda mer ulykkelig om ting fortsetter som de er nå, over enda lengre tid. Så det er et vanskelig valg. Klarer han faktisk å sjerpe seg og gå tilbake til å oppføre seg som før, så blir jeg lykkelig igjen. Men hvis han har gitt totalt opp, da ser jeg ingen annen utvei enn å gå videre i livet - uten ham.

Da blir jeg jo utrolig trist og lei meg den første perioden, men vil iallefall bli lykkelig igjen etter hvert som tiden går.

Så vi får se..Jeg er glad jeg har dere KG'ere iallefall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok du kommer til å vite mer sikkert hva som er det rette å gjøre når du har bodd for deg selv noen uker. Jeg håper han tar seg sammen, for du virker som en veldig bra jente :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hecubaa :klemmer:

Jeg håper at flyttinga vil gi ham en vekker, og at han da innser at jeg faktisk ikke er avhengig av ham og ville overlevd fint uten, så hvis han ikke tar seg sammen så mister han meg. Jeg er ikke den type jente som blir værende i et kjipt forhold i årevis og lar sjansen for en bedre tilværelse slippe unna, fordi jeg velger å binde meg til en fyr som ikke gidder å behandle meg riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå går jeg og legger meg, så da prates vi imorgen eller noe :) Natta jenter! :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du har veldig riktig innstilling! Jeg ble riktignok ett år for lenge i mitt siste forhold, men kom meg heldigvis unna til slutt :) God natt!

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det morgen igjen, og her sitter jeg med frokosten min og sjekker oppdateringer på KG :)

Idag skal jeg ut å sykle litt, lage noe digg til middag og sååå pakke, pakke og pakke enda mer! Flytting er stress, men blir godt å få det unnagjort :)

Jeg gleder meg til 'mitt nye liv' i den nye hybelen, og ny mobil som jeg kan begynne å bruke samme dag, gleder meg til å være sosial med ei venninne på onsdag og kanskje ta turen til IKEA samme dag, og gleder meg til neste helg når noen av oss KG'ere skal ut å ha det gøy på byen :smilbla:

Og så gleder jeg meg utrolig mye til å reise hjem til mamma uka etterpå, og treffe gamle venner igjen og gå på Glad Mat festivalen i Stavanger..ooog lære meg å vindsurfe! stefaren min er snill som gir meg brettet sitt, og gidder å lære meg :)

Jeg tenkte bare jeg ville skrive et innlegg om alle de tinga jeg har å se frem til, i nærmeste tid, slik at ikke alt fokuset mitt havner på det kjipe forholdet jeg er i. Det skjer jo så mye gøy ellers i livet :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det samme i dag når jeg våknet, at det er mye å se frem til nå! Utdrikningslag, bryllup, tur til vestlandet, den nye HP-filmen.. Og forhåpentligvis mange KG-treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, KG treff blir det jo mange flere av! :smilbla:

Åh, hvor på vestlandet skal du hen? og når da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle heller ha dratt dit om 8-10 dagers tid, når det er festival og uteserveringer over alt og masse liv i byen! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant og jeg skulle ønske det hadde klaffet bedre :/ Jeg har en del sånne dagsplaner som ødelegger litt, og jeg vil gjerne være der noen dager når jeg først reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal besøke ei venninne hjemmefra som har bodd i Stavanger i noen år. Hun er sjelden hjemme, så jeg må nesten reise over fjellene for å treffe henne, men det er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, da så :) Jeg skal nok tilbake til Stavanger igjen i August også, på weekend-tur hjem til familien, men blir nok ikke før mot midten av måneden da, etter jeg har fått kommet i gang ordentlig i jobben min osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjæresten endelig klart å innrømme hva som er den egentlige årsaken til hvorfor han er slik som han er, rundt meg for tiden.

Han har mistet følelsene sine for meg. MEN han vil ikke at det skal bli slutt, på grunn av alle de gode minnene vi har sammen og hvor fantastisk jente jeg er (hans ord). Han sa han aldri har møtt noen som er så bra match for ham, og med såpass mange gode egenskaper, og er redd han kommer til å angre hvis han gjør det slutt.

Vel..Jeg vet hvordan følelsen han har nå, er. Jeg har vært der selv, når jeg skulle gjøre det slutt med eksen min for 1 1/2 år siden. Da hadde jeg ingen følelser for ham mer, og gledet meg aldri til å se ham, orket ikke gjøre noe som helst for å glede ham, ble kvalm av tanken på sex med ham, ble lettere irritert hver gang han sa noe.. Og det er AKKURAT slik typen min er rundt meg nå. Når jeg gjorde det slutt med eksen min, tok det også litt tid før jeg klarte å gjøre det, fordi hver gang jeg var i ferd med å si noe, så fikk jeg flashbacks i hodet av alle de gode minnene og så for meg hvor lei seg han kom til å bli, og da grep samvittigheten inn og gjorde ting vanskelig.. Jeg er ganske sikker på at det er slik kjæresten min også føler det.

Og nå føler jeg meg bare enda mer trist, siden nå vet jeg at han ikke har følelser for meg mer. Han blir ikke glad for å se meg. Han savner meg ikke når jeg er borte. Han blir ikke glad når han får en tekstmelding av meg. Han føler ingenting når han kysser meg.

Nei, det ser ut som det er JEG som må gjøre det slutt her, selv. Det er tydeligvis det beste for begge av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist å høre :klem: Hvordan går det med meg? Samtidig som det sikkert er vondt var det kanskje også godt å få en forklaring på oppførselen hans i det siste?

Eksen før eksen mistet også følelsene sine for meg, og han heller klarte ikke å slå opp, så det endte med at jeg nærmest måtte dumpe meg selv :/ Det er jo en ekstra belastning når det er følelsene som blir borte og det ikke har skjedd noe spesielt som tilsier at det virkelig burde bli slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir ekstra vanskelig når kjærligheten bare dør ut, fra den ene sin side. Det er vel kanskje stygt å si det, men jeg skulle heller ønske han hadde vært utro, og at jeg dermed hadde gjort det slutt på grunnlag av det. Situasjonen slik den er nå, gjør meg litt rådvill.

Han vil jo fortsette å prøve, enda mer. Men hva er poenget i å prøve når han ikke føler noe for meg lengre? Han sier han går rundt med et håp om at han skal bli forelsket igjen..men så enkelt er det dessverre ikke. Som jeg ser det, så er eneste måte man kan "få tilbake følelser", å miste det man hadde. Man vet ikke hva man har før man mister det for godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...