Gå til innhold

Icecreams lille dagbok


icecream

Anbefalte innlegg

Haha, sant nok! Men vi modner iallefall raskere enn det mannfolka gjør..noen gutter blir jo aldri menn, selv etter passert 40 :fnise:

Huff ja, tålmodigheten min viser vel kanskje hvor sterkt jeg faktisk føler for ham. Men når jeg har fått flyttet ordentlig inn i den nye hybelen og kommet i gang i den nye jobben, så spørs det hvor lenge tålmodigheten fortsetter å strekke til.. Hva er vitsen i å være i et forhold når forholdet er den eneste delen av livet jeg ikke er fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i alle fall gira på å komme meg ut en tur! Men nå pøsregner det jo, så nå er jeg egentlig bare glad til.. Haha, sprettkønn ja! Det må du fikse! Jeg har sett utallige episoder av Brothers&Sisters, Upperdog og den første HP-filmen :)

Ah, men da har du et påskudd for å bli hjemme. Er ikke gøy å løpe rundt på byen med paraply :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

apropo se flere filmer, se på ask the dust som begynner nå på nrk 3 :) den tror jeg er fiiiiiiiiin! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange gruer seg til å gjøre det slutt fordi de vet at perioden etterpå blir tung, uansett hvor riktig valget er :/ Jeg tror også at følelsen av å klare seg på egenhånd har mye å si.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg tror du sier noe der! det virker som du er forelsket i det dere en gang hadde sammen, men på grunn av åssen det er for tiden, så skuffer han deg hele tiden fordi han ikke er slik han en gang var lenger. sånn som i går da han ga deg falske forhåpninger, men skuffet deg bare enda sterkere. :( jeg er nyskjerrig på hva han sier og mener jeg? synes han alt er fint og flott? eller sier han at han tror det blir bedre når dere flytter fra hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det noen som vet hvordan det føles så er det jo deg, hecubaa..du er jo nysingel og greier :/

Jeg har aldri vært singel lenge, og har aldri lært meg å trives som singel..så jeg vet ikke hvordan jeg hadde håndtert det..spesielt med tanke på at jeg faktisk har sterke følelser for typen og ikke har lyst å gjøre det slutt. Men samtidig vil jeg jo være lykkelig også, og det er jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror du sier noe der! det virker som du er forelsket i det dere en gang hadde sammen, men på grunn av åssen det er for tiden, så skuffer han deg hele tiden fordi han ikke er slik han en gang var lenger. sånn som i går da han ga deg falske forhåpninger, men skuffet deg bare enda sterkere. :( jeg er nyskjerrig på hva han sier og mener jeg? synes han alt er fint og flott? eller sier han at han tror det blir bedre når dere flytter fra hverandre?

Han vet hvordan jeg føler meg og at jeg føler meg som, om man skal ta en metafor, som om jeg var en leke som han hadde fått, men ble lei av å leke med og satte på hylla og glemte bort. Etter den store krangelen vi hadde for nå 6 uker siden, har han ikke vært den samme. Vi har omtrent aldri sex lengre, han kysser meg aldri med mindre jeg kysser ham først, han behandler meg ikke på samme måte som han gjorde før.. Før behandlet han meg som en prinsesse, og gjorde romantiske kreative ting for meg..det gjorde han helt til den dagen vi hadde den store krangelen. Så dette var ikke noe som bare dabbet av over tid pga fyren gikk lei av å imponere, eller noe.Slik som en del mannfolk gjør. Han var sånn helt til siste dag før krangelen.. Og det gjør vondt, og jeg føler jeg aldri kommer til å få se den siden av ham igjen.

Og det rare er at han gleder seg ikke til jeg flytter engang. Han syns det er kjipt og virker ganske så skuffet over det. Så jeg skjønner ikke egentlig hva han vil, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er faktisk bevist det, at mennesker har en frykt for uvitenhet-

det er trygt med de tingene som man vet åssen fungerer. og når den nære fremtiden er veldig vag og uvisst så blir man stresset.

og du vet ikke åssen livet er som singel, eller hvordan du skal takle å leve alene uten å ha en trofast person så nært innpå deg.

(jeg er veldig dålig til å forklare, men inni hodet mitt høres det logisk ut- det ser verre ut når jeg skriver det :fnise: )

men ice, nå er det heldigvis ikke lenge til du får hybelen din, flytt dit, så gir du forholdet en sjangse! det er så dumt å ta noen valg når man er usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at nå som du flytter så må det jo mer initiativ til fra hans side for at det faktisk skal fungere på en tilfredsstillende måte, så nå får du kanskje testet han litt? Jeg hadde en sånn "lat" kjæreste som, for å sette det veldig på spissen, heller førte over noen penger til meg etter en krangel enn å gjøre noe annet fint som faktisk krever bittelitt energi. Jeg ga 100% og han ga ikke halvparten en gang, og det gikk bare ikke :/

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz: Ja, jeg må bare vente og se hvordan ting går når jeg har flyttet og får mer tid for meg selv til å overveie valget og komme frem til hva jeg føler er mest fornuftig og lønnsomt i lengden.. Jeg kan ikke leve i troa om at ting kommer til å ordne seg bare jeg gir det tid, om han ikke er villig til å gjøre noe som helst for å endre situasjonen.

Hecubaa: Uff, det er slitsomt med sånne kjærester. Da vet du jo hvordan jeg har det nå. Jeg gjør virkelig alt jeg kan for å få dette til å funke, men han gjør ikke noe som helst annet enn å si "jeg vil ikke at det skal bli slutt".

Jeg tror det beste er at når jeg flytter så får han stå ansvarlig for alt som heter intiativ, den første tiden. Skal vi treffes, sende sms, ringes, så får han være førstemann ut til å gjøre det. Jeg er lei av å være den som tar intiativ til alt, når han ikke virker som han bryr seg engang. Så da får vi se hva som skjer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også du skal pålegge han å være initiativtager :) Både fordi det faktisk er hans tur til å være det, og sånn at han får kjent litt på det å være sammen med en som ikke tar initiativ.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok en smart ting å gjøre. Da får han 'smake sin egen medisin', og gutter lærer ofte bare på den måten. Spesielt siden empati ikke akkurat er hans sterkeste side, så det å prøve å få ham til å se ting fra mitt perspektiv er nytteløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvis det skulle gå skeis så skal du vite det at vi er flere om å være nysingle og bitre så det er bare å joine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :goodbye:

Bare stikker innom dagboken din og snoker litt..hihi Fina!

Håper ting ordner seg for deg, og veldig fint at du koser deg i Oslo!

Masse gode klemmer fra Josse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Josse! :klemmer:

Om det skulle ende med at jeg også ble singel, så kan vi gjøre som på Sex og Singelliv - møtes over lunsj/brunsj og klage over hvor fæle de gjenværende single mannfolka er, og hvor heldige vi er som ikke er i et forhold med en eller annen dust. Heller være som de i Sex og Singelliv enn Frustrerte Fruer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe det kan vi gjøre selvom du ikke er singel! :)

Jeg lever etter at jeg heller vil være alene enn ensom i et forhold.. Det funker såder, siden jeg fortsatt er singel eller rettere sagt er singel igjen! hehe

Håper virkelig du finner den veien som gjør deg lykkelig, det er aller viktigst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Og da er det praktisk at du bor i byen, i tilfelle det blir noen emergency-calls :P Jeg liker forresten Susan Mayer i Frustrerte Fruer, for hun er sånn cirka like klumsete som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...