Go'jenten Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) 18 uker idag Jippi!! Nå er det bare fire dager til UL Magefølelsen sier jente, hva tror dere? Mannen tror det er gutt, fordi sparkene i magen kommer så raskt etter hverandre, så han tror det er en liten fotballspiller inni der Endret 9. oktober 2011 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 9. oktober 2011 #122 Del Skrevet 9. oktober 2011 for 18 uker Så spennende med UL om fire dager. Tipper det er ei lita frøken inni magen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #123 Del Skrevet 13. oktober 2011 Da er vi hjemme fra en vellykket Ultralyd som viste at babyen var både frisk og rask, heldigvis. Skrudde frem terminen til 8 mars, som vil si at jeg er 19 + 2 idag og ikke 18 + 4. Kjekt at det gikk den veien Er forøvrig min bursdag, så blir spennende Ellers var den lille veldig usjenert og villig til å vise seg frem, og vi skal ha en liten gutt Lykkelig hilsen fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2011 #124 Del Skrevet 13. oktober 2011 Så bra at ul gikk så flott! O gratulere så mye med en liten gutt i magen Gleder meg enda mer til å få vite hvem som skjuler seg i magen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. oktober 2011 #125 Del Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer så mye med en liten gutt i magen og fint at den lille var frisk og rask! Skjønner godt at du er lykkelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 14. oktober 2011 #126 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer så mye med en liten guttespire! Så herlig! Gøy å bli flyttet frem en hel uke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. oktober 2011 #127 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Gratulerer med gutten! Endret 14. oktober 2011 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. oktober 2011 #128 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så gøy med en liten ! Hvordan går det ellers da? Trist at du har hatt det tungt på jobb og at dere må utsette bryllupet, håper ting går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. oktober 2011 #129 Del Skrevet 26. oktober 2011 Koselig med gutt Føler det er skikkelig gutteboom i Norge for tiden De er populære disse guttene Skal bli jobb for jentemammaene og pappaene om 13-14 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 28. oktober 2011 #130 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvordan går det med deg og gutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. oktober 2011 #131 Del Skrevet 28. oktober 2011 Koselig med gutt Føler det er skikkelig gutteboom i Norge for tiden De er populære disse guttene Skal bli jobb for jentemammaene og pappaene om 13-14 år Jo takk for advarselen du! Go'jenten: Så artig med en liten guttepjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 29. oktober 2011 #132 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jo takk for advarselen du! Go'jenten: Så artig med en liten guttepjokk! Det er da du skal være glad du ikke bor i Norge lengre Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 22. november 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 22. november 2011 Oj, nå var det lenge siden, dere! Alt er vel med mor og barn, og i dag jubler jeg for hele 25 uker! Tiden flyr, da vi har kjøpt oss hus og flyttet inn i huset siden sist Et helt nytt hus med tre soverom, stort bad og vaskerom, stort kjøkken :D Lykken er stor! Vi begynner så smått å komme i orden nå, fikk nøkkelen første november, men ting tar tid! Ellers er jeg 50 % sykemeldt for tiden grunnet lite søvn, og bekken/ryggplager. I skrivende stund er jeg på jobb, så dette får bli litt kort. Hvordan er det med dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2011 #134 Del Skrevet 1. desember 2011 Så kjekt med en liten Kjedelig å være delvis sykemeldt, men jeg håper alt er bra ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. desember 2011 #135 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratulerer med nytt hus Er vel deilig kan jeg tenke meg. Har lett etter hus en stund vi også, men har ikke funnet noe enda, så det blir nok ikke noe hus på oss før lillegutt har kommet. Kjedelig å være 50% sykmeldt, men kanskje greit også så du ikke sliter deg ut? Ta vare på deg selv og magen i allefall. Ikke press deg selv for mye hvis du sliter med bekken/rygg, for det blir nok ikke bedre dessverre. Og forresten, tenk at du er 27 uker på vei! Bare en uke til tredje og siste trimester. Tiden flyyr av gårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 9. desember 2011 ♥ TERMIN: 8.mars ♥ UKE: 27 + 3 (Jordmor sier 27 +4..) ♥ IGJEN TIL TERMIN: 12 + 3 ♥ KJØNN: Gutt ♥ NAVN: Tobias ♥ UTSTYR/INNKJØP: Har kjøpt TFK Joggster Twist, fått barnesete (Grecco?), fått masse klær mine søsken hadde da de var liten, kjøpt litt bodyer og søte sparkebukser. Kjøpt stellebord og seng fra IKEA, samt kommode ♥ Mangler av utstyr: Madrass, dyne og ting til sengen, ammepute, babycall, vippestol, osv. ♥ VEKTØKNING: + 7,5 kg ♥ NESTE KONTROLL: 19. desember hos lege ♥ STREKKMERKER: Noen små på siden av puppene ♥ VANN I KROPPEN: Nei ♥ KYNNERE: Ja, men de er ikke spesielt ubehagelige. ♥ MATKICK: Nei. ♥ PLAGER: Bekkenløsning, vondt i rygg, sover dårlig som resultat av dette og er veldig sliten. ♥ UTÅLMODIG?: Hehe, jeg lyver hvis jeg sier nei, men prøver å la være da det jo er en god stund igjen! ♥ HODET FESTET?: Nei ♥ AKTIVITET I MAGEN? Lillegutt romsterer, turner, tar salto og kiler meg dagen (og spesielt natten) lang. Veldig kjekt for morshjerte ♥ BARNEROM: Vi har montert opp kommode, og kjøpt en hylle jeg skal ha barnebøker i. Hengt opp en lampe i taket som er babyblå med skyer på Ellers har vi planer om å male en av veggene i en retroblå farge, og diverse.. Det kommer, det kommer. ♥ OM FØDSELEN: Tenker ikke spesielt på fødselen enda. ♥ OPPEGÅENDE?: Joda, heldigvis. Bare trives bedre liggende, gjør så vondt å være oppegående. ♥ SULTEN?: Ja, helt til jeg spiser litt, da blir jeg mett igjen med en gang. ♥ HØYGRAVID: Nei, er nok ikke det gitt! ♥ TUNGT? Ja, er det, men går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 9. desember 2011 Pjusk: Ja, tenk det! Tiden flyr, det er virkelig sant. Men jeg synes faktisk at den skulle flydd enda litt raskere, kjenner at jeg er litt utolmodig. Hehe, sånn er det vel bare. Er faktisk absolutt nødvendig med såppass sykemelding, jeg er helt ødelagt i rygg og bekken når jeg er ferdig på jobb. Utrolig trasig, men jeg hadde jo regnet med det fordi jeg har hatt ryggproblemer hele livet. Så jeg tar det med godt humør, og flirer av meg selv når jeg såvidt går med museskritt på isen ute.. Ikke et fantastisk vær ute for oss gravide! Hvordan er det med deeg da? Lilywhite: Alt er bra ellers, så ingenting å bekymre seg for? Hvordan står det til meg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. januar 2012 #138 Del Skrevet 1. januar 2012 Lenge siden jeg har vært innom nå, men koselig oppdatering Begynner å nærme seg etterhvert nå! Håper du har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring! Med oss går det greit, får prøvesvar fra utredning i morgen Har grugledet meg hittil, men nå gruer jeg meg mest, er så redd for at svaret skal være altfor negativt... Håper du har en fin første dag av 2012 i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 3. januar 2012 Så spennende Lilywhite, hvordan gikk det? Har hatt en fin feiring av jul og nyttår, men ble en del besøk og sånn, så var deilig når det var over også! Enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) ♥ TERMIN: 8.mars ♥ UKE: 31 (+1?) ♥ IGJEN TIL TERMIN: 9 uker og to dager ♥ KJØNN: Gutt ♥ NAVN: Tobias ♥ UTSTYR/INNKJØP: Nye innkjøp er vugge som vi skal ha i stuen, voksi urban dunpose til vognen, madrass til vuggen, en del billige laken, litt ullklær i strl 50, stellematte, vuggekant, sokker og strømpebukser. Jo, og babycall! ♥ Mangler av utstyr: Madrass, dyne og ting til sengen, ammepute, vippestol, osv. ♥ VEKTØKNING: + 11 kg... ♥ NESTE KONTROLL: 13 desember hos jordmor ♥ STREKKMERKER: Noen små på siden av puppene ♥ VANN I KROPPEN: Nei, tror ikke det. Eller, forlovelsesringen er litt trangere enn den pleier, men ikke så ille. ♥ KYNNERE: Ja, og noen av de er skikkelig vonde ♥ MATKICK: Nei, drikker en del melk og har lyst på is hele tiden, men prøver å begrense meg. ♥ PLAGER: Bekkenløsning, vond rygg, vonde kynnere, kvalm..Humørsvingninger. ♥ UTÅLMODIG?: Ja, jeg gleder meg veldig og synes det er på tide at tiden flyr! ♥ HODET FESTET?: Nei, tror ikke det. ♥ AKTIVITET I MAGEN? Synes det har blitt mindre i det siste, men plutselig har han en dag hvor han er superaktiv igjen. Jeg vet ikke helt, kjenner mindre spark og mer bevegelser og hikking ♥ BARNEROM: Vi har montert opp kommode, og kjøpt en hylle jeg skal ha barnebøker i. Hengt opp en lampe i taket som er babyblå med skyer på Ellers har vi planer om å male en av veggene i en retroblå farge, og diverse.. Det kommer, det kommer. ♥ OM FØDSELEN: Tenker ikke spesielt på fødselen enda. ♥ OPPEGÅENDE?: Til en viss grad. Jeg er nok redusert, og har det best liggende, men fungerer delvis enda ♥ SULTEN?: Ja, helt til jeg spiser litt, da blir jeg mett igjen med en gang.. Noen som tar all plassen! ♥ HØYGRAVID: Nei. ♥ TUNGT? Ja, det begynner å bli ganske tungt, og mer kommer Sånn, der var en liten oppdatering på min form, og situasjonen nå. Ligger her med feber, kvalme og det som hører med, og har fått streng beskjed om å holde sengen av sambo som er litt bekymret. Er sikkert bare vanlig influensa, men litt ekkelt når jeg har så mye kynnere og vondt i magen ellers.. Men det er jo liv inni der, så håper alt er bra. Ellers skal jeg til legen på torsdag for en glukosebelastningstest, da jeg før jul testet positivt for sukker i urinen. Synes han ventet drøyt lenge med å sjekke om jeg har utviklet svangerskapsdiabetes, og har tenkt at det må være fordi han ikke tror det er særlig sannysnlig, men synes allikevel at det er litt rart å gi meg time to uker etterpå. Håper at det ikke er noe, og at jeg får et ok svar på dette med kynnerne mine. Forrige gang jeg var hos han sa han at jeg ikke hadde bekkenløsningssmerter (hvilket fysioterapauten sier at jeg har), at kynnerne var helt uproblematisk og at han ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan gå i jobb.. Jeg blir helt utslitt i bekkenet av bare turen til jobb med bil, og klarer så vidt å sitte i ro på kontorstolen i ti minutter av gangen fordi det gjør så vondt.. Da går jeg meg en tur, hvorpå jeg får kraftige kynnere.. Dette er visst helt ok ifølge legen min..Gleder meg til jeg får snakket med jordmor, kanskje det hjelper litt. Blir litt motløs av legebesøk for tiden. Ellers er humøret greit, litt sliten og til tider oppgitt over at jeg har så mange plager, og lurer på om jeg ikke er helt god på å gå gravid. Men,men! Jeg har det bra, og gutten i magen virker jo som han har det godt han og. Så da holder jeg ut! Endret 3. januar 2012 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå