Go'jenten Skrevet 9. august 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, jeg gleder meg og gruer meg til oppkjøringen. Håper sånn at jeg klarer det.. Nå har jeg kjørt to timer hver dag i fire dager, og det går jo bra. Gjør tullefeil, men tror ikke det ville vært strykgrunnlag. Ellers jubler jeg for ni uker Kjenner lite symptomer, men satser på at spiren holder seg fast. Ellers lurer jeg på hvor tidlig det er mulig å få mage egentlig, for min mage ser jammen gravid ut.. Jo, er oppblåst, men den er sånn hele tiden.. HM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 9. august 2011 #82 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, jeg gleder meg og gruer meg til oppkjøringen. Håper sånn at jeg klarer det.. Nå har jeg kjørt to timer hver dag i fire dager, og det går jo bra. Gjør tullefeil, men tror ikke det ville vært strykgrunnlag. Ellers jubler jeg for ni uker Kjenner lite symptomer, men satser på at spiren holder seg fast. Ellers lurer jeg på hvor tidlig det er mulig å få mage egentlig, for min mage ser jammen gravid ut.. Jo, er oppblåst, men den er sånn hele tiden.. HM! Det vil nok gå bra på oppkjøring , du er nok nervøs men hjernen stiller seg inn og vet at dette er noe du må klare! husk at hvis kjørelærer mener du er klar for oppkjøring så er du det ! Lykke til! Gratulerer med 9 uker ! Går nok fort fremover nå Føler du at du ser gravid ut fordi du er oppblåst? I uke 9 er vel graviditeten fortsatt ikke synlig for de fleste men du kan kansje merke at buksene strammer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 9. august 2011 #83 Del Skrevet 9. august 2011 Legger igjen et lite spor inne hos deg Nå går det kjempefort til uke 12. Det er jammen meg en milepæl! Husk også at det er større sjanse for at spiren klamrer seg fast for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 16. august 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 16. august 2011 Hurra for uke ti Og velkommen til bygdejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 16. august 2011 #85 Del Skrevet 16. august 2011 Så gøy! Gratulerer med uke 10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. august 2011 #86 Del Skrevet 16. august 2011 uke 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 16. august 2011 #87 Del Skrevet 16. august 2011 10 uker fantastisk det går radigt frem. tiden går fort , følte ikke det var lenge siden du va 5 uker . joda nå er du snart 12 uker . Ikke lenge igjen ! Går det fint med deg? håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. august 2011 #88 Del Skrevet 17. august 2011 for 10 uker! Håper du greier å slappe mer av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 20. august 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 20. august 2011 Takk! Ja, Lilywhite, jeg er roligere nå. Og det er en god følelse. Å kunne slappe av og glede seg. Vi har begynt å fortelle om nyheten og møter kun gode klemmer og smil, og det er også godt. Vi diskuterer navn, barnevogner, prøver å finne ut av fødselspermisjoner osv. Bare kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. august 2011 #90 Del Skrevet 20. august 2011 for litt forsinket 10 uker Gratulerer så mye med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 20. august 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er forlovet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. august 2011 #92 Del Skrevet 20. august 2011 Gratulerer så utrolig mye!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 21. august 2011 #93 Del Skrevet 21. august 2011 nååww Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 21. august 2011 #94 Del Skrevet 21. august 2011 Gratulerer så mye med forlovelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. august 2011 #95 Del Skrevet 21. august 2011 Gratulerer så mye med forlovelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 21. august 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 21. august 2011 Tusen takk jenter! Jeg er veldig lykkelig og forelsket i min kjære 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 21. august 2011 #97 Del Skrevet 21. august 2011 Gratulerer så mye med forlovelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. august 2011 #98 Del Skrevet 22. august 2011 Gratulerer med forlovelsen!! Så utrolig koselig Hvordan skjedde det? Godt du slapper litt mer av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. august 2011 #99 Del Skrevet 22. august 2011 Gratulerer med forlovelsen! Når blir bryllupet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. august 2011 #100 Del Skrevet 22. august 2011 Gratulerer med forlovelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå