FrøkenJosefine Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 2. juli 2011 hehe det er så mange morsomme ord! Husker vi brukte "Viggo" veldig mye som ungdommer.. Viggo venneløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 21. juli 2011 #42 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg hadde ei som var fly forbanna på meg en gang. Hun var så rød i ansiktet at det så ut som om hun skulle sprekke. Og så etter en bannetirade som varte og rakk med adjektiver, pent avsluttet av "din jævla" og det siste ordet som da virkelig skulle beskrive meg så smalt det med "LØK!" Jeg trodde jeg skulle daue av latter. Tror kanskje hun var tom for stygge ord Ellers kaller farmor alle skurker og latsabber for "Maroder" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juli 2011 #43 Del Skrevet 21. juli 2011 Haha, LØK brukte vi en periode i ungdommen. Og løkhue... suppegjøk var vel også mye brukt en gang i tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cacho Skrevet 27. juli 2011 #44 Del Skrevet 27. juli 2011 Pokker'n plystre! (det groveste jeg noen gang hørte fra min tidligere svigerfar...) Annen i ellevte (= Faen i helvete)Var visstnok også den dagen fogden i gamle dager kom for å kreve inn skatten. Derav uttrykket (har jeg fått meg fortalt) Fabianske blyantspisser (ikke spør meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 27. juli 2011 #45 Del Skrevet 27. juli 2011 annen i ellevte (faen i helvete) dra meg baklengs inn i fuglekassen og en favoritt i barneskoleårene: Din humlepung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. juli 2011 #46 Del Skrevet 29. juli 2011 Gorilla vrengtryne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reebok Skrevet 30. juli 2011 #47 Del Skrevet 30. juli 2011 Uttrykk: Fy søder! Herre min hatt! Søttan! Søren óg! Saft suse! Skjellsord: Slyngel Pøbel Lømmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 30. juli 2011 #48 Del Skrevet 30. juli 2011 da jeg var barn, så sa pappa at det er kun fødende mammaer som får lov å banne Og hvis jeg bannet tok de meg i øret. :gjeiper: Her kommer noen fra nordlige strøk, håper ikke disse blir drøye, de er kanskje ikke så veldig gamle, men jeg har hørt flere av de eldre bruke disse :O -hysefetta -j***la rognkaka! -slarvfette (sladrekjærring) -råttentrips (bortskjemte barn) -kuruke (vidre kjent som en kubæsj) -svartingen borti natta (har ikke egentlig peiling hva dette betyr, ble hørt i forbindelse med en som traff fingeren sin med en hammer) -kjøttlørva (tror dette har noe med det kvinnelige kjønnsorganet å gjøre) Dette er iallefall noen av de mest spesielle jeg har hørt. Jeg synes at mange at dem er ganske morsomme igrunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. februar 2014 #49 Del Skrevet 18. februar 2014 - Gammel-Erik! - Tykje! - Bengel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #50 Del Skrevet 18. februar 2014 Kanskje ikke bannord, men ei eldre dame på jobben bruker å svare de som hun blir forbanna på med: -Kjøss mæ på donken, så potta flyr!! Anonymous poster hash: b8602...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #51 Del Skrevet 18. februar 2014 Ikke så gammel, men jeg elsker Terkel i knipe sin "pikkeantilope". Anonymous poster hash: 6e074...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #52 Del Skrevet 18. februar 2014 Søttan ta.. Dæven døtte Dæven døtte sykkelstøtte Fy fargestifter Anonymous poster hash: 30090...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #53 Del Skrevet 18. februar 2014 Ellers kaller farmor alle skurker og latsabber for "Maroder" "Maroder" sier vi når vi er støle/forslåtte/ømme i kroppen. Jeg visste ikke at det var et skjellsord. Anonymous poster hash: 30090...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå