AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Har laget suksessterte i dag og den første kremen ble ikke tykk nok. Laget en porsjon til som ble bra, men nå sitter jeg med en bolle mislykket gul krem. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den (annet enn å tømme ut)?
Gjest Emera Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Du kan røre ut et par teskjeer maizenna i litt melk eller fløte, blande det i kremen og varme den opp igjen. Gul krem kan jo fryses, så da har du til senere.
Gjest grønnfi Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Spise den? Skjønner ikke helt problemet, fyllet er jo det beste. Lag gele om du må rettferdiggjøre det og hiv kremen oppå. mmmm nå fikk jeg lyst på "gulkake" :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Hoho, sjekket den igjen i dag og nå er den helt stiv og perfekt for kaka. Tenker jeg baker en mandelbunn til jeg..
Gjest grønnfi Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Hoho, sjekket den igjen i dag og nå er den helt stiv og perfekt for kaka. Tenker jeg baker en mandelbunn til jeg.. Du trenger ikke 2 kaker. Sender du den ene til meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå