Gå til innhold

Dårlig ordvarlg som blir morsomt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Aria.

Hahaha! Har plumpet ut med den litt uheldige "på hest altså" et par ganger jeg også:) Like flaut hver gang.. Spesielt i utlandet- "I use them for riding.. On horses"

Haha jeg også!! Sa dette flere ganger i USA, der sier de jo horseback riding, ikke bare riding, så jeg la til "on horses" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søstra til typen hadde vært 1 år som utvekslingsstudent i utlandet, da hun kom igjen så stod vi i vennegjengen hennes og ventet på henne. Hun kommer ut og har en masse kofferter lempet oppå den trilla. Plutselig sier typen til henne "dæven så mye ekstravekt du har å dra på da". Det var i forhold til når hun det hun hadde tatt med ut av landet. Hvorfor det var uheldig? Man kan si hun hadde blitt litt rundere i kantene også, men det merka ikke han før vi bemerket det senere, selvsagt. Uheldig kommentar jaaa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ei venninne var og spiste middag hos en engelskmann en gang, og da han spurte om hun ville ha mer så skulle hun takke nei, fordi hun var ment, men plumpet ut med "no thanks, I'm fed up"........ :gjeiper:

Jeg forøvrig spurte iskremmannen på Kypros om "can I taste a spoon"... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle fortelle mine venner at tunga er den sterkeste muskelen i kroppen.

"tunga er den sterkeste muskelen i kroppen, det vet jeg alt om!"

Jeg refererte til at jeg prata mye, de andre så rart på meg, og trodde vel alt anne enn det :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

denne har jeg fortalt i en annen tråd her, men den er fortsatt like pinlig, så jeg forteller igjen :jepp:

det som ALDRI slår feil, er at hver gang man sier noe som kommer ut VELDIG feil, så sier man det EKSTRA høyt også! sånn helt automatisk! det er helt merkelig!!

uansett..

jeg var på fåsh med masse ukjente mennesker ( jeg var bare med en jeg kjente). Jeg drikker svært sjeldent alkohol, og derfor skal det heller ikke så mye til før jeg blir full. Da dette temaet dukker opp, presterer jeg å si kjeeempehøy "jeg er så JÆVLIG BILLIG i fylla!" - med trykk på "jævlig" og "billig"- men det jeg mente å si var jo bare å presisere at jeg er billig i DRIFT når jeg skal ut! :klaske:

jeg fikk en deeel lange blikk av samtlige mannebein da ja,....

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den indiske mannen foran i køen i passkontrollen i London, og forteller damen i resepsjonen på dårlig "indisk-engelsk" :

"My wife is dirty, and i'm dirtytwo"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganmel kolonialvekt i garasjen.

En dag sier min mann helt ut av det blå "jenta mi, hva har du egentlig tenkt å gjøre med vekta di!?"

Selv med det umiddelbare blikket jeg gav han, tok det noen sekunder før han skjønte hva han hadde sagt!:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den indiske mannen foran i køen i passkontrollen i London, og forteller damen i resepsjonen på dårlig "indisk-engelsk" :

"My wife is dirty, and i'm dirtytwo"

Morsom var den, men ikke helt sann vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo lå og tullet i senga, og pratet om at jeg har pupper osv. Husker ikke helt samtalen.

Han sier: "Jeg har i alle fall ikke pupper"

Meg: "Jo, det har du! MANNEPUPPER!"

Mente selvsagt at han har sånne "pupper" som menn har, men det kunne misforstås.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag var jeg og vennegjengen ute pizzaresturang. Sugerøret mitt hadde et hull som jeg ikke så, dermed fikk jeg ikke drukket noe. Jeg var litt i andre tanker mens jeg prøvde, men så våknet jeg, ble irritert og sa "herrgud, jeg suger og suger, men her kommer det jo ikke noe!".

Tootal stillhet, før totalt latterbrøl. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp begynt i ny jobb og skulle rundt med forskjellige "faddere" en ukes tid. Mot slutten av arbeidsdagen sukket dagens fadder tungt og utbrøt: "Åh, herregud eg e såååå lei a de' "

Det tok meg noen sekunder å skjønne at han faktisk var lei av arbeidsdagen og ikke nødvendigvis av å drasse rundt på meg.

Ordvalg nr. 2 sto jeg for selv, og det var delvis tilsiktet. (Annen arbeidsplass, riktignok.) Etter å ha møtt en og samme kollega i døra inn til kontorfløyen 2 ganger før samme dag og vi klarte kunststykket å skulle passere døra samtidig igjen, så sukket jeg: "Vi kan ikke fortsette å møtes på denne måten". (Kollega fikk en interessant rødfarge i ansiktet.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Vær veldig søte, hyggelige, småsjenerte mattelærer på videregående lærte oss om cosinus, og skulle vise oss cosinus-knappen på kalkulatoren. "Cosinus er her. *peker* .. Jeg liker å kalle den koseknappen."

Du kunne bare se at det demret for ham hva han egentlig hadde sagt, og hva vi begynte å tenke på, for han ble gradvis rødere og rødere, og prøvde å le det litt bort. :fnise:

OH NO!! Tror vi hadde samme mattelærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle holde foredrag i naturfagstimen på vgs. Husker ikke helt hva som var temaet, men jeg skulle si noe sånt som dette:

"...i disse mikro-organismene..."

jeg sa

"..i disse mikro ORGASMENE...!"

Da jeg skjønte hva jeg sa og hele klassen og læreren lo så de datt av stolene (dette var i midt i puberteten med hormoner som hoppet og spratt i oss, det eneste vi tenkte på var sex), og slo fast at jeg måtte jo ha vært kåt der jeg sto.. Med en over 5 minutter lang pause midt i foredraget fikk jeg rast gjennom resten av manuset mitt så fort jeg bare klarte, med hele klassen smilende resten av timen.

Læreren synes så synd på meg så fikk 5'er på foredraget da! Selv om det gikk skikkelig dårlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mine egne, men klassekamerater som holdt foredrag.

Kompis: "... Amalie Skram var Norges mest kjente naturist...."

Folk klarte å holde seg, hvorpå læreren til slutt sa lattermildt at "ja, undervisningen i litteraturhistorie hadde kanskje blitt mer interessant hvis hun var det?" ;)

Venninne: ".. Da Edvard Grieg møtte Ole Brumm..." folk flirte litt, men hun var så innmari nervøs at vi holdt kjeft. Men så gjentok hun rett etterpå "Samarbeidet mellom Grieg og Ole Brumm.." *pause* "Hva SA jeg nå!?" :gjeiper:

Endret av kaprifolen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hyttetur med svigerfamilien kort tid etter at jeg hadde blitt sammen med typa. Den ene morgenen gikk jeg rundt og klaga på at jeg liksom var litt støl i det ene håndleddet og gjorde stort nummer ut av dette siden ignen så ut til å bry seg om dette og ikke så ut til å ville hjelpe meg med å forstå hva jeg kunne ha gjort som hadde fått meg støl i håndleddet. Det var først noen timer senere at svigerinna mi begynte å hinte om hva som kan forårsake støle håndledd. Heldigvis er svigerfamilien en ungdommelig gjeng som takler å høre sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Husker ikke helt hva jeg egentlig skulle si, men klarte i alle fall å si til samboeren min at "hun kunne ikke noe for at hun var dum" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega som for ørtende gang fikk opp en feilmelding om en Word-mal (.dot-fil) vi brukte i et prosjekt, som hadde navnet "Body":

(Ganske høyt:) "Åååh, hva skal jeg gjøre med den body-dotten?!?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...