Gå til innhold

Intens hodepine..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå hatt hodepine i over ett døgn i strekk.. Ikke alltid det har vært like fremtredende, men den har vært der hele tiden. Har prøvd å ta paracet (2x500mg) men det hjelper ikke :( Hjelper heller ikke å ta både ibux og paracet. Har også hatt dette flere ganger før, og legen mener det er spenningshode pine.. Har gått til både naprapat og fysioterapaut uten noen bedring.

Når jeg har hodepine har jeg det nesten alltid kun på venstre side, har vondt heleveien fra nakken og opp til tinningen. Klarer heller ikke høye lyder, og er veldig følsom ovenfor lys, og blir kvalm..

Er dette virkelig spenningshodepine? Noen som har noen gode råd man kan gjøre når man har det sånn ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går forresten IKKE over når jeg sover.. våkner med samme, om ikke verre hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også spenningshodepine. Jeg går ofte hos fysioterapeut for å få løst opp nakken. Ellers fikk jeg som tips hos fysioen at jeg skulle legge hodet/strekke halsen først mot en side og så mot den andre. Dette for å strekke ut musklene. Ofte hjelper dette meg. Ellers må jeg passe på at jeg har fått i meg rikelig drikke. Med for lite drikke i kroppen får jeg fryktelig vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den ensidige hodepinen dunkende? I så fall kan det jo være et migreneanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

Jeg har også den hodepinen du beskriver + at jeg har migrene. De to er veldog forskjellige, men spenningshodepinen utløser ofte migrenen.. Æsj. Jeg har ingen råd,sliter også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...