Gå til innhold

høyde/vekt og hvor fornøyde er dere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Og er du glad i kroppen din, anser du deg for å være tynn eller passelig slank eller kanskje altfor tjukk?

Bare lurer...

Jeg er 167 cm og ca 56 kg, syns det er passe, men ville gjerne gå ned igjen de kg som har sneket seg på siste året... Har alltid hatt litt problemer med å være glad i kroppen min, men merker at det kommer seg med alderen (er 24 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

jeg tåler ikke synet av min egen kropp!! er 17 år gammel er 1723 høy og veier 53 kilo!!!! skulle gjort alt for å fjerne noen kilo!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 2: Du var da høy, da... icon_lol.gif

Jeg liker meg selv, jeg! Noen ganger mer, andre ganger litt mindre. Fakta: 24 år, 166 høy, 54 kg.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan etter å ha besøkt kvinnenes hule.... i større grad enn tidligere forstår hvordan dere får alle disse allskens bekymringer....

Har dere ikke nok å tenke på må dere skape flere... som f eks denne tråden her... som ene og alene er laget av en enste årsak... -nemlig at dere skal finne på mer å sutre over....

Blir dere aldri lei?

Med disse rivalinnekonkurranse greiene deres, må det jo bli ufordragelighet og misnøye!

Dere skylder på mannen for at dere utvikler spiseforstyrrelser, slike injurier vil jeg gjerne ha meg frabredt!

Denslags ser det ut til at dere klarer fint selv.... kvinner...ynkelige småjenter uten evne til å ta et valg.... stå til ansvar for deres eget lyst og liv...

Selvsagt må dere overlate alt til mannen, la mannen ha ansvaret for deres økonomi, vekt, spiseforstyrrelser, orgasme... u name it!

umyndiggjør dere hele gjengen sier jeg.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Rivaliserer vi her? Tror det var mer ment som en spørreundersøkelse - noe du vil se på mange diskusjonsider om ulike temaer. Noen som har lagt skylden på menn i denne tråden? Nei, hvor da? Opplys oss gjerne fra ditt klare, kulturelt frittstående og derfor universelt rette ståsted. icon_wink.gif (Husk bare at det er dumt og ulogisk å hoppe på den første og beste tolkningen som faller en inn)

Amarone icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

176cm over bakken og 63 kg. Er temmlig fornøyd med det. skulle vært litt strammere men...Utifra det jeg har lest tidligere her bryr ikke gutter seg så mye som oss jenter..

synes kroppen min er fin jeg. En anelse sexy til og med...

anonym2: Du er nesten like høy som meg og 10 kg. lettere. Har selv vært så lett i forbindelse med sykdom, og jeg var jo bare skjelettet...Får vondt av å se bilder fra den tiden...! Isteden for å fokusere på å gå ned i vekt, tror jeg du bør lære deg å bli glad i kroppen din...Gutter liker ikke bli spidda av utstikkende hofteben, men heller en jente som er glad i seg selv, akkurat slik hun er...!

Maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg rager hele 162 cm over bakken og veier 53-54 kg. Helt fornøyd med det, men føler at det ser ut som om jeg veier litt mer icon_rolleyes.gif Folk blir ofte litt overrasket over at jeg veier så lite hehe. Er såklart ikke 100% fornøyd med kroppen min, skulle gjerne ha hatt litt penere bein (de er litt klumpete og rare synes jeg) og strammet opp rumpa en smule, men jeg prøver å trøste meg litt med de tingene som faktisk er bra hehe icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er 1,58 m høy, veier 53-52 kilo og er mer enn godt fornøyd med det. Eneste som er litt rart på meg er noen skeive ben som er litt klumpete og en vond rygg som følge av et brudd for et par år siden... Men ellers godt fornøyd!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 195 og 110kg.

Merker meg at jeg veier bortimot det dobbelte av de fleste damene her, men så er jeg heldigvis mann ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm. høy. Føler jeg behov for å bli høyere er det bare å hoppe lett opp i et par høyhælte sko, så fikser den saken seg. icon_wink.gif

Tror jeg veier mellom 60 - 63 kilo.

Har en slank kropp, som fungerer til alt den skal, og det er jeg veldig glad for.

Jeg tror jeg er en av ganske få jenter som faktisk klarer å se meg i speilet og tenke "dæven, i dag ser du bra ut!" og glise til meg selv før jeg løper ut døra. icon_lol.gif

Det er nok dels grunnet bra selvtillit, men ikke bare fordi jeg har en ok kropp.

Det er mer holdningen. Jeg er sikker på at mange jenter med like kropper som meg hadde klart å fått ufattelig mye stygt ut av den - men det gidder ikke jeg (ihvertfall ikke for det meste av tiden)!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 1.72 og veier rundt 70 kg.

Har kanskje noen ekstra kilo, men det driter jeg langt i!!!!!

Jeg er gald i meg selv sånn som jeg er nå og gidder ikke stresse for noen få kilos skyld! icon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 år og veier under 60 kg når man er 167.

Jeg får fnatt en dag

Kom tilbake når dere mener når dere er for tynne.

Dette kan jo skape spisevegring for en stakkars som ikke skulle ha vært her inne.

Se på gule sider under:psykologer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is@bell@ da.

Vekt er da helt ubetydelig. Alt kommer an på beinbygning, muskler osv.

Ingen grunn til å kritisere hverken under- eller overvektige, så fremt de ikke klager selv, eller?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Isabella

Flere av dere jenten som skriver inn her og sier at dere ønsker å fjerne noen overflødige kilo er jo allerede undervektige.

Jeg skjønner hvorfor jenter får spiseforstyrrelser når de leser om jenter som ikke har en kilo for mye klage på denne måten. Ikke vanskelig å forstå at de som da virklig sliter med å holde vekten nede får problemer.

Tenk dere om jenter, både for dere egen del og for andres.

Hilsen en mann - K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 163 cm høy, veier 60 kg.

Er kjempefornøyd med kroppen min. Den er akkurat passe høy, akkurat passe myk, akkurat passe feminin. Akkurat passe meg.

Ser jeg på meg selv i speilet når jeg danser kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet. Er så imponert over hva kroppen min får til!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg er ca. 1.75 høy og veier ca.52 kg. Jeg synes det er OK,men skulle gjerne vært mindre ettersom jeg har problemer med å finne bukser som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en "kolomp" på 163. Vekten er hemmelig, lurer på om det går an å få hukommelsen slettet på det punktet? hihi...

Neida, med trening kommer vel jeg også ned i en allment akseptabel vekt icon_wink.gif

Men tro det eller ei, jeg har det flott og selvtilliten er på topp icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...