Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg kanskje har fått blærekatarr...i alle fall ikke noe behageli å gå på do. Men har en test hjemme,så skal få sjekket når jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Lurer på om jeg kanskje har fått blærekatarr...i alle fall ikke noe behageli å gå på do. Men har en test hjemme,så skal få sjekket når jeg kommer meg hjem.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranbærejuice hjelper faktisk, og jeg synes det smaker godt :) Hilsen en som har åpen resept på antibiotika mot blærekatarr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode råd alle sammen!

Det var selvfølgelig ikke blærekatarr jeg hadde, men et nytt herpesutbrudd. Kom ikke på at det kunne være det, så jeg ble for sen til å begynne på en kur. Men det er heldigvis ikke så ille som det har vært før. Og xylocain funker bra :fnise:

Arbeidsuka er over og det er helg :juhu:

Ble en litt brå start på dagen i dag. Ble oppringt fra jobb pga sykdom, så da var det bare å sprette opp og komme seg avgårde. Og nå har jeg snart en dag overtid igjen, så det vil si at jeg kommer til å slutte en dag før :nigo:

Men dagen på jobb var egentlig helt perfekt. 10 barn og tre voksne... himmel :hjerte:

Nå blir det snart hjemmelaget sushi. Det er så enkelt å lage og det er så godt :sikle:

I morgen skal vi forresten se på bil. Tenker det er lurt å kjøpe bil før jeg starter i ny jobb. Blir så langt å dra med kollektivt. Vi skal se på Skoda Roomster. Er det nærmeste vi har kommet en krysning mellom type bil jeg vil ha og kjære vil ha :fnise:

så blir spennende å se om den er noe tess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har flydd avgårde, vi har gjort mye og formen har ikke vært bra. Har vært kvalm og uvel hele uka, og det har nok sikkert noe med at det er omgangssyke som går.

Og i dag er formen enda værre enn før, så jeg ble hjemme fra jobb. Er kvalm, vondt i magen og hodet, skjelven og var blekt som et hvitt laken i ansiktet da jeg skulle på do litt tidligere i dag.

I helgen var vi og prøvekjørte Skoda Roomster. Praktisk bil, god å kjøre og ikke sååå dyr. Jeg har jo aldri kjørt i Oslo før, og knapt kjørt noe siden jeg kjørte opp for snart 11 år siden. Men det gikk veldig bra...til og med med en splitter ny bil som bare hadde kjørt to mil før!

Så vi får regne litt på penger og se om vi klarer å finansiere nok penger til at vi kan kjøpe den nå.

Lørdag kveld var vi til et vennepar + en kompis. Veldig koselig, men formen var ikke helt på topp som sagt. Og formen var ikke bra i går heller. Håper magevondtet og kvalmen gir seg snart.

Og nei, jeg er ikke gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bare for å ha det sagt :ler:

Håper du slipper unna omgangssyken :spy:

:kose:

:ler:

Klart jeg må få sagt det, så slipper andre å tro det for meg :ler:

Jeg slipper nok unna omgangssyken, men er fortsatt kvalm. Ringte jobb i sted og sa at jeg kommer i morgen, for da hadde jeg sovet litt og følte meg ganske ok. Men etter 10min så kom kvalmen igjen.

Er så idiotisk at man må ringe så tidlig til jobben når man er hjeme og syk. Man aner jo ikke hvordan formen er senere på dagen og kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve å binde magen med noe mat. Banan eller ris skal visst funke. Ellers er ritz kjeks, salt chips\potetskurer og cola, eller eplemos og farris.. Masse god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å binde magen med noe mat. Banan eller ris skal visst funke. Ellers er ritz kjeks, salt chips\potetskurer og cola, eller eplemos og farris.. Masse god bedring!

Ja, fikk kjære til å kjøpe med Cola Zero da han var på vei hjem fra jobb. HAr bare drukket to kopper med te ellers i dag + et knekkebrød. Skjønner ikke hvorfor jeg er så kvalm, kaster jo ikke opp.

Men jeg får bare ta det med ro resten av kvelden, å så er det jobb igjen i morgen.

Kjære har ringt bilforhandler i dag og kommet med et tilbud fra vår side, så det blir spennende å se i morgen om bilen blir vår eller ikke.Vi har gitt en makspris som ikke er så langt unna det tilbudet vi fikk da vi var der på lørdag. Så dagen i morgen blir spennende.

Hvis vi får bilen til den prisen så blir det trangt med penger en lang stund fremover, men det er en frihet å ha bil også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ahh, stemmer absolutt for bil, håper det går i boks for dere :) Deilig å ha den friheten, ikke minst Ikeaturer uten å måtte aliere seg med venner/familie eller Ikeabussen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh, stemmer absolutt for bil, håper det går i boks for dere :) Deilig å ha den friheten, ikke minst Ikeaturer uten å måtte aliere seg med venner/familie eller Ikeabussen ;)

Ser ut til at det blir bil på oss ;) Men den blir noen tusen dyrere enn hva vi egentlig hadde satt som maks. Men med vilje av stål og lite penger til overs et par år, så skal det gå. Eller lite penger er vel egentig ikke sant, for vi legger av penger hver måned slik at vi ikke får noen store utgifter når årsavgiften, forsikring o.l først kommer. Men det blir mindre penger å "sløse bort" for å si det slik. Men vi har tenkt på og ønsket oss bil lenge, så når vi først kan kjøpe en splitter ny bil med absolutt ALT av dingsebomser og utstyr, så gjør vi det ;)

Men vi kommer nok ikke til å kjøre så mye til Ikea...ikke penger til å kjøpe noe der :ler:

Men nå er både jeg og kjære slitne i hodet, for nå har vi sittet og telt og regnet penger opp og ned i mente i flere timer for å få dette til å gå opp. FOr det første så må vi jo ha egenkapital på så og så mye, for det andre så bytter jo jeg jobb nå og vet ikke helt hvor mye jeg får utbetalt derfra hver måned(men det blir minst like mye som nå), jeg skal ha 8 dager ubetalt før ny jobb osv osv. Mye å ta hensyn til.

Så jeg har sagt til kjære at jeg kommer til å flytte inn i bilen når vi får den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg/ vi hatt hell i uhell. Bilen som jeg og kjære egentlig skulle kjøpe er blitt solgt! Den var det en annen selger som hadde solgt på lørdag uten at "vår" selger hadde fått beskjed. Både jeg og kjære ble ganske så forbanna.

Men når kjære fortalte det, så sa jeg at det kanskje var meningen at vi ikke skulle ha den bilen og bruke så mye penger på bil akkurat nå pga forholdene på jobben hos meg. For det har seg nemlig slik at vi ble innkalt til et møte i på jobben i dag og jeg hadde en uggen følelse...med god grunn.

Barnehagen kommer mest sannsynlig til å gå konkurs, og det kommer til å skje fort hvis det skjer. Og det betyr igjen at jeg ikke får lønn på to måneder. Får vel igjen en månedslønn og feriepengene av lønnsgarantifonnet, men det kan jo ta opp til et halvt år.

Hvis barnehagen ikke går konkurs, så kommer de som fortsatt er ansatt der til å gå ned i lønn. Hvis jeg hadde fortsatt der så hadde jeg gått ned over 25 000 i året!

Så det at vi ikke fikk kjøpt den bilen tror jeg meningen :)

Men nå er jeg dritt lei alt som har med jobben å gjøre! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig i natt, bitemerker på innsiden av kinnene og langs tunga og skuldrene er helt oppunder ørene. Gråten ligger der hele tiden.

Blir veldig moro å dra på jobb i dag kjenner jg :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...